Nyt on piru irti!!!!! Kerroin taalla monta kuukautta sitten mun naapurista joka hairikoi meita jatkuvasti ja varastelee posteja jne
no nyt se vimeisen tempun teki!! Eli oli hakenut meidän lapset koulusta tuntia aikasemmin ja sanonu että äiti ja isä olleet onnettomuudessa ja lapset tullu paniikissa kotia, nainen oli soitellu meille töihin että tulla äkkiä kotiin lapsilla on hätä, ja oli vielä saanut naapuritkin uskomaan tarinaansa!! Nyt on sitten tuolla naisella porttikielto tänne enkä oikein tiedä mihin siitä vois valittaa, se on ihan häiriintynyt tapaus ja on soitellut mun miehen työpuhelimene öidin ja jättänyt viestejä! ja kaiken huipuksi se on mieheni veljen ex-vaimo ja sanout terveyskeskuksessa olevansa lasteme kummi ja näinollen saa käyttää heitä minkä verran huvittaa!! terveyskeskuksessa oli nauretti siell kun tietävät sen historian, vaikka hoitaja oli kyllä määränny sen kauan aikaa sitten jo laakäriin ja lääkitykselle! Nyt siis myös häiriköi terkkaa ja muita aasukkaita!! Mitä siis pitäis tehdä, onko tuon naisen muutettava vai meidän että saadaan rauha, me ei kyllä haluat lähteä täältä pois sillä tää on hyvä yhteisö meidän ja lasten elää ja ainoastaan tuo häirikkö pilaa kaiken! ja kaiken kuittaa sillä että kostaa MINULLE sen mitä tein viime kesänä! vaikken edes tarkoittanut sitä suoranaisesti häneen kohdistuvaksi...ihan käsittämätöntä, ollaan aika hukassa tämän asian kanssa, siis hyviä vinkkejä otetaan vastaan, kiitos paljon!
Kommentit (15)
Ja todellakin syyte jostain kaappauksesta kun tollai lapset pelottelee
mutta silti saa asua tällä samalla kadulla meidän kansnsa.lapsetkin ei pelkää sitä!
Onks tää sama porvoolainen ap, joka horisi aikoinaan jostain lähentelevästä terveydenhoitajasta?
Vierailija:
mutta silti saa asua tällä samalla kadulla meidän kansnsa.lapsetkin ei pelkää sitä!
Ei sitä voi vaatia muuttamaan, eihän se samassa talossa asu.
Ilmoittelet vaan joka paikkaan, että sen mukaan ei saa antaa lapsia jne. Nuo tilaamishommat on kyllä kurjia. Vaihtakaa numeroita salaisiksi, se pitelee sitä akkaa ainakin hetken.
eikö hän näin ollen rikkonut sitä hakemalla lapsesi koulusta?
löytyy varmasti.
Ap, jos haluat ystävällisiä vastauksia, niin älä tuomitse kaikkia kirjoittajia heti. Kerro asiallisesti mitä teit viime kesänä ja ymmärräthän, että kaikki eivät aina voi vastata? Silloin kannattaa itse nostaa omaa kirjoitustaan ylöspäin. Antaa lisäselvityksiä ja tehdä lisäkysymyksiä.
siis on ollut putkass amonta kertaa vana eipä auta. meillä on salaiset numerot ja nt perjantaina ilmoitin kouluun ja tarhaan ettei saa päästää sen mukaan. On ihan noita-akan näköinenkin, kaikki muutkin lapset pelkää sitä, puuttuu vaan sylliä nokasta! Totta tietenkin että itse aloitin koko sopan mutta enpä ole jatkanut, vaan tuo häirikköakka vaan ajtkaa ja jatkaa! rajansa se on kai kostamisellakiN????????????
ta tehdä, jos yöt päivät häiritsee muiden elämää. Ei ole terve ja kun ei itse tajua hakeutua hoitoon, niin lähimmäisten pitää auttaa. Hyväksi se hänelle itselleen loppujen lopuksi vain olisi.
Jos olet esim. murhannut naapurin perheen naapurin katsellessa, niin ei tuo kuullosta ollenkaan kohtuuttomalta.
voin kai kertoa mit tein vaikka se kyllä hävettääkin ja kaduttaa kovasti nyt jälkeenpäin...siis harrastin seksiä sen miehen kanssa, niin että se yllätti meidät omasta makkaristaan. MUTTA olin tosi kännissä ja siell äoli juhlat, ja se itsekin on ollut uskoton miehelleen monta kertaa...siis kertoi se mies. Siis se ei oo mieheni veli vaan hän on sen naisen ex, ja tämä mies on nykyään myös ex koska heille tuli ero, vaikka nainen sanoikin exälleen, ettei ero ollut MUN SYYNI vaikka nyt jälkeenpäin mua syyttääkin??????
ehkä esitän asiani huonosti, kun ei mua yleensäkään ihmiset usko mutta ihan sama....ei ois pitänyt kertoo...
en viitsi kertoa koska tiedän että tuo nainen käy täälläkin usein kirjoittelemassa, varmaan tietää tästäkin kenestä puhun mutta ei oikein haittaa enää. TUo ihminen on pannut koko meidän elämän ihan pilelle.Ei muuten mun ymmärrys enää riitä siihen että tilailee meidän osoitteela kaiken maailman lehtiä itselleen ja varailee pitopalveluja ym mun nimellä.