Vähän mua hävetti eilen Stokkalla yhen naisen puolesta...penkoi ihan paniikissa
KURAVAATTEITA lapselleen alennusrekistä!!!!!!! T_O_D_E_L_L_A nöyryyttävää, kun ottaa huomioon että oltiin Stokkalla. Muija oli polvillaan lattialla ja penkoi hiki päässä niitä?????? Miehen kanssa hihiteltiin sille kahviosta...:DDD hih
Kommentit (50)
Teidän kommentit OIKEESTI SATUTTAA MUA! Ei teillä oo oikeutta puhua mulle noin kun en oo mitään pahaa teille tehny! olette vaan kateellisia panettelijoita, kun mulla on enemmän kuin teillä!! HÄVETKÄÄ!!
ensinnäkin lapsia, vaikkei niinkään paljon materiaa kuin sinulla. Minä vain en pidä sitä tärkeimpänä tässä elämässä
ja toiseksi, niin sinäkin voit tuolla aloittamallasi ketjulla loukata meitä äitejä..
että puolin ja toisin..mieti itsekin mitä sanot,, ja mille naurat..
miltähän tästäkin alerekki-äidistä olisi tuntunut, jos olisi nähny katseet selkänsä takana jotka ilkkuvat ja nauravat, kun äiti yrittää etsiä lapsilleen kohtuu hinnalla hyviä kuravaatteita--
että näin..
voit joskus itsekin ottaa opiksi
että mielestäsi alkuperäisellä kurahousujen penkojalla on enemmän kuin sinulla kaikesta rahastasi huolimatta. Luulisi, että noin korkeatasoisella lapsettomalla ihmisellä olisi jotain muuta tekemistä kuin vauva-lehden sivuilla roikkuminen.
kai kukaan ota tätä tosissaan, eihän..??
lopen lopuks aika yleistä tuo alerekkien penkominen (paniikillakin siinä toivossa, että edes jotakin hyvää löytyis keveämmälle kukkarolle kuin sulla) on hieman " huonommilla ihmisille" kuin sinulle.
Vierailija:
ÄÖ:ni on yli 160......nyt sinua ottaa varmasti vielä enemmän isoon päähäsi...:/
että noniin, jokohan me kaikki olis nyt jotain opittu tästä?
että jokainen taaplaa tyylillään.. ja parempia ihmisiä ei ole olemassakaan!
valitettavasti minä OLEN parempi kuin te muut. Vaikka siksi, että OLEN se tylsiintynyt kotiäiti Jakomäestä, jota joku jo ehdottelikin HIH! Kiitos kaikille, arvatkaa onko naurattanu :DDDD
T. " Töölöläisrouva"
Vierailija:
valitettavasti minä OLEN parempi kuin te muut. Vaikka siksi, että OLEN se tylsiintynyt kotiäiti Jakomäestä, jota joku jo ehdottelikin HIH! Kiitos kaikille, arvatkaa onko naurattanu :DDDD
Jos olisit oikeasti käynyt mainitsemissasi ostoskeskuksissa tietäisit miksi niitä kutsutaan...