Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän mua hävetti eilen Stokkalla yhen naisen puolesta...penkoi ihan paniikissa

Vierailija
12.02.2006 |

KURAVAATTEITA lapselleen alennusrekistä!!!!!!! T_O_D_E_L_L_A nöyryyttävää, kun ottaa huomioon että oltiin Stokkalla. Muija oli polvillaan lattialla ja penkoi hiki päässä niitä?????? Miehen kanssa hihiteltiin sille kahviosta...:DDD hih

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti käynyt mainitsemissasi ostoskeskuksissa tietäisit miksi niitä kutsutaan...

Vierailija
42/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kommentit OIKEESTI SATUTTAA MUA! Ei teillä oo oikeutta puhua mulle noin kun en oo mitään pahaa teille tehny! olette vaan kateellisia panettelijoita, kun mulla on enemmän kuin teillä!! HÄVETKÄÄ!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin lapsia, vaikkei niinkään paljon materiaa kuin sinulla. Minä vain en pidä sitä tärkeimpänä tässä elämässä

ja toiseksi, niin sinäkin voit tuolla aloittamallasi ketjulla loukata meitä äitejä..

että puolin ja toisin..mieti itsekin mitä sanot,, ja mille naurat..

miltähän tästäkin alerekki-äidistä olisi tuntunut, jos olisi nähny katseet selkänsä takana jotka ilkkuvat ja nauravat, kun äiti yrittää etsiä lapsilleen kohtuu hinnalla hyviä kuravaatteita--

että näin..

voit joskus itsekin ottaa opiksi

Vierailija
44/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mielestäsi alkuperäisellä kurahousujen penkojalla on enemmän kuin sinulla kaikesta rahastasi huolimatta. Luulisi, että noin korkeatasoisella lapsettomalla ihmisellä olisi jotain muuta tekemistä kuin vauva-lehden sivuilla roikkuminen.

Vierailija
45/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai kukaan ota tätä tosissaan, eihän..??

Vierailija
46/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopen lopuks aika yleistä tuo alerekkien penkominen (paniikillakin siinä toivossa, että edes jotakin hyvää löytyis keveämmälle kukkarolle kuin sulla) on hieman " huonommilla ihmisille" kuin sinulle.

Vierailija
47/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ÄÖ:ni on yli 160......nyt sinua ottaa varmasti vielä enemmän isoon päähäsi...:/

Vierailija
48/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noniin, jokohan me kaikki olis nyt jotain opittu tästä?

että jokainen taaplaa tyylillään.. ja parempia ihmisiä ei ole olemassakaan!

Vierailija
49/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti minä OLEN parempi kuin te muut. Vaikka siksi, että OLEN se tylsiintynyt kotiäiti Jakomäestä, jota joku jo ehdottelikin HIH! Kiitos kaikille, arvatkaa onko naurattanu :DDDD

Vierailija
50/50 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. " Töölöläisrouva"

Vierailija:

valitettavasti minä OLEN parempi kuin te muut. Vaikka siksi, että OLEN se tylsiintynyt kotiäiti Jakomäestä, jota joku jo ehdottelikin HIH! Kiitos kaikille, arvatkaa onko naurattanu :DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän