Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä palstalaista inhoat juuri nyt?

Vierailija
05.12.2015 |

Itse vastaan että:

a) palstan syöpää, joka kirjoittelee keksittyjä huru-ukkojuttuja muslimeista boldattuna/capseillä joka ketjuun

b) Mies 29+1 - nyt ja aina

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Ikävää että inhoat minua. Toivottavasti siihen ei mene paljon energiaa.

-Mies 29v + 1v-

Minäkin inhoan sinua. Tai ei se ole inhoa. Kirjoitat joskus niin fiksusti ja tulee tunne että olet hieno tyyppi. Ja sitten taas kohta olet jossain selittämässä jotain, tiedät kyllä mitä, moraalitonta pskaa. Sitten tulee niin pettynyt olo :(

Se että on jostain eri mieltä sinun kanssasi ei tarkoita että se on moraalitonta paskaa ja silloin se toinen henkilö ei todellakaan "tiedä" sen olevan sitä.

-Mies 29v + 1v.

Anteeksi, vissiin väärä sanavalinta sitten. Saathan sinä olla toki vaikka tyttölapsista erimieltä kanssani, vaikka laki ja normaali moraali muuta sanookin..

Olet taas tulkinnut jotakin väärin. Kuten aina, sitaatit puuttuvat.

-Mies 29v + 1v-

Eli minun pitäisi etsiä sinulle varmaan linkit niihin keskusteluihin, joissa olet noita asioita jauhanut? Ihmettelen suuresti jos moiset kommenttisi ovat vielä jossain olemassa. Luulisin että modet on tarttuneet moisiin ja eiköhän moni palstalainen ne muista kuitenkin.

Muistaa ehkä oman tulkintansa, joka ei välttämättä ole ainoa oikea, mutta kerrotaan sellaisella paatoksella että voisi kuvitella olevan.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
42/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jonka elämä pyörii chicagoiidan kiusaamisen ympärillä ja tekee tästä jatkuvasti uusia aiheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss - itteänsä täynnä oleva vajaaälyinen bimbo, joka ei tajua oikeasta maailmasta mitään, vaan elää omassa pienessä kuplassaan

Täysin samaa mieltä.

Ai niin, ja luulen muuten hänen olevan trolli. Toivon ainakin niin...

Itse epäilen tätä jonkun homo-miehen trolliksi.

On teillä jutut.

Voin olla väärässäkin. Olisin ehkä itsekin saattanut kirjoitella 14 vuotiaana samanlaisia juttuja kuin sinä. Ehkä.

Ymmärrän hyvin. Kommenttini menevät täysin ohi ihmisiltä, jotka eivät arvosta laihuuden estetiikkaa.

Sepä se juuri onkin. Ymmärrän kyllä kommenttisi, koska olen tosiaan ollut saman estetiikan puolesta puhuja aikanaan. Nykyään vaan saa voimaan pahoin, koska muistuttaa siitä sairaasta ajasta ja toisaalta, kuten tiedät, ei se sairaus koskaan lähde ihmisestä kokonaan. Eli enhän minäkään sinua henkilönä inhoa, vaan omien lähtökohtieni takia aiheesi saavat tietyn inhoreaktion aikaan.

Ei taideta puhua saman estetiikan puolesta.

Toivottavasti ei. Olisi surullista jos tosiaan puhuisit täällä sillä paatoksella kuin itse aikoinani. Pro-anaa ja thinspoa. :D Nykyään ne saadaan tosin hyväksytysti peitettyä fitnesin alle. Sama se mistä puhuu, liika on liikaa. Itse en ihannoi enää mitään ääripäitä.

Vierailija
44/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Ikävää että inhoat minua. Toivottavasti siihen ei mene paljon energiaa.

-Mies 29v + 1v-

Minäkin inhoan sinua. Tai ei se ole inhoa. Kirjoitat joskus niin fiksusti ja tulee tunne että olet hieno tyyppi. Ja sitten taas kohta olet jossain selittämässä jotain, tiedät kyllä mitä, moraalitonta pskaa. Sitten tulee niin pettynyt olo :(

Se että on jostain eri mieltä sinun kanssasi ei tarkoita että se on moraalitonta paskaa ja silloin se toinen henkilö ei todellakaan "tiedä" sen olevan sitä.

-Mies 29v + 1v.

Anteeksi, vissiin väärä sanavalinta sitten. Saathan sinä olla toki vaikka tyttölapsista erimieltä kanssani, vaikka laki ja normaali moraali muuta sanookin..

Olet taas tulkinnut jotakin väärin. Kuten aina, sitaatit puuttuvat.

-Mies 29v + 1v-

Eli minun pitäisi etsiä sinulle varmaan linkit niihin keskusteluihin, joissa olet noita asioita jauhanut? Ihmettelen suuresti jos moiset kommenttisi ovat vielä jossain olemassa. Luulisin että modet on tarttuneet moisiin ja eiköhän moni palstalainen ne muista kuitenkin.

Muistaa ehkä oman tulkintansa, joka ei välttämättä ole ainoa oikea, mutta kerrotaan sellaisella paatoksella että voisi kuvitella olevan.

-Mies 29v + 1v-

Etkö pysykään sanojesi takana? Ehkä sinulla onkin muistissa vikaa. Se selittäisi helposti sen, miksi välillä niin fiksusti argumentoiva tyyppi heittäytyy välillä aivan oudoksi. Ei minua kiinnosta paatos, vaan ihmismielen koukerot ja sinulla niitä riittää.

Vierailija
45/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuuden estetiikka?! Omg?!

Anoreksian ihannointia laihuuden estetiikka on.

Vierailija
46/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja kaikkea hyvää nimimerkille -Mies 29v + 1v. Satut vaan olemaan selkeästi nimettävissä toisin kuin monia eri nimimerkkejä käyttävät ja siksi saat myös negatiivista huomiota. Minusta mielipiteitä mahtuu tällekin palstalle.

Vierailija
47/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa ketään, mutta esim. Jenni Vartiaisesta ketjuja tehtaileva ja itselleen vastaileva tapaus on aika häiritsevä, ei ilmeisestikään ymmärrä olevansa avun tarpeessa.

Vierailija
48/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa ketään. Joidenkin tyyli kirjoittaa asioista ärsyttää, mutta mitä sitten? Minäkin varmasti ärsytän monia nurinoillani, narinoillani ja pitkillä lätinöillä ja se on ok minulle. Maailmassa saa olla erilaisia mielipiteitä eikä niistä kannata kenenkään suuttua jos muut ei ajattele samoin kuin itse tai tykkää jonkun tyylistä kertoa asioita, se lienee vain normaalia.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
49/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko kirjoitti:

En inhoa ketään. Joidenkin tyyli kirjoittaa asioista ärsyttää, mutta mitä sitten? Minäkin varmasti ärsytän monia nurinoillani, narinoillani ja pitkillä lätinöillä ja se on ok minulle. Maailmassa saa olla erilaisia mielipiteitä eikä niistä kannata kenenkään suuttua jos muut ei ajattele samoin kuin itse tai tykkää jonkun tyylistä kertoa asioita, se lienee vain normaalia.

Terveisin Naispelko22

Minusta sinä oot ollut yksi asiallisimmista nikeistä täällä..=) Kuka nyt sinua inhoais? 

Vierailija
50/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Naispelko kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Minusta sinä oot ollut yksi asiallisimmista nikeistä täällä..=) Kuka nyt sinua inhoais? 

Aina löytyy joku joka ei tykkää. Kiva kuitenkin jos joillekin edes kelpaa.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
51/59 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä paria bittinikkaria, jotka ovat ottaneet asiakseen mun sähköpostien lukemisen ja Facebookissa stalkkaamisen. Myös live elämän stalkkerit, jotka eksyy usein samaan aikaan marketiin meidän kanssa. Ja porvoolainen, joka jostain syystä jatkaa saman levyn pyörittämistä.

On rasittavaa omata jonkin tason valokuvamuisti, ja yhdistellä kirjoitukset ja ihmiset. Mitään sydänystäviä meistä ei koskaan tule.

Vierailija
52/59 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä edelliseen, että nyt loppui myös yleisavaimella meidän kotona käyminen!

Vierailija
53/59 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärälle palstalle eksyvät, jotka tuputtavat jotain omaa josta ei saa mitään tolkkua, mitä tarkoittaa.  No ei voi mitään niitähän jonkin verran tulee   vastaan.

Tällä erää ehkä kuitenkin eniten nuo huutajat = suuraakkosin jo otsikossa "mölyävät. No niistäkin selviää kun ei avaa huuto alotteita. 

Vierailija
54/59 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on keskustelupalsta, jossa kaikki on enemmän tai vähemmän anonyymeja. Jos jaksaa stressata jonkun tietyn nimimerkin kirjoituksista, viettää ilmeisesti täällä liikaa aikaa.

Vierailija
55/59 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajaa, ehdottomasti.

Vierailija
56/59 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäjankuttajaa

Vierailija
57/59 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihuuden estetiikka?! Omg?!

Anoreksian ihannointia laihuuden estetiikka on.

Ai niin, unohdin että nyky-yhteiskunnassamme on sallitua ihannoida vaan läskejä tai "keskivartalolihavia" :D -ei ssss

Vierailija
58/59 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja on pyllystä ja syvältä! :D

Vierailija
59/59 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En inhoa ketään, mutta esim. Jenni Vartiaisesta ketjuja tehtaileva ja itselleen vastaileva tapaus on aika häiritsevä, ei ilmeisestikään ymmärrä olevansa avun tarpeessa.

Ei tuo Jenni-hullu mua häiritse. Pikemminkin huvittava, viihdyn niiden ketjujen parissa. Ja parempi että purkaa hulluuttaan ja katkeruuttaan täällä eikä kadulla tai jopa käy Jenniä stalkkaamaan ja pahoinpitelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä