Mies valitsee istumapaikan läheltäni, tykkääkö siis minusta?

Vierailija

Jos työkaverimies tulee kokouksissa aina istumaan joko viereeni tai suoraan vastapäätä, niin tarkoittaako se, että pitää minusta? Kun siis muitakin paikkoja olisi vapaana.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Toivonkin, että se tarkoittaa jotain. Minusta on mukavaa, että mies tulee lähelle, kun itsekin pidän tästä miehestä. Itse en aina uskalla mennä viereen, vaikka mieli tekisi. Hyvä, että mies on rohkeampi. Ap

Vierailija

Kyllä mutta minä tekisin niin, että istuttuani muutaman kerran vieressä, jäisin joskus kauemmaksi ja odottaisin että nainen tulisi sillä kertaa viereeni. Pitäisin sitä varmana merkkinä ihastuksesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta minä tekisin niin, että istuttuani muutaman kerran vieressä, jäisin joskus kauemmaksi ja odottaisin että nainen tulisi sillä kertaa viereeni. Pitäisin sitä varmana merkkinä ihastuksesta.

Entä jos nainen on ihastunut, mutta ei uskalla tulla viereen, vaan jää kauemmaksi? Tulkitsetko sen heti niin, että ei se ollutkaan ihastunut ja jätät tuolileikin jatkossa sikseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ihastunut istuisi vastapäätä? Eikö olisi mukavampaa istua vieressä, näin pääsisi lähemmäksi?

Vastapäätä on helpompi katsella toista, onkohan ap; lla tarjolla silmänruokaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihastunut istuisi vastapäätä? Eikö olisi mukavampaa istua vieressä, näin pääsisi lähemmäksi?

Vastapäätä on helpompi katsella toista, onkohan ap; lla tarjolla silmänruokaa?

Toivon toki, että hänestä olisi miellyttävää katsella minua, vaikka saattaakin joskus ujostuttaa katseiden kohteena oleminen. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tekisin niin.
T.m

Oletko muuten joskus tehnytkin niin?
T.n

Kyllä.

:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap on?
Mitä teet työksesi.

Sanotaanko, että ikää on sen verran, että ihan nolottaa oma kysymykseni. Tai ihastuminen ylipäätään, tunnen itseni hölmöksi. Teen työtä, johon liittyy paljon kokoustamista. ;) Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen on ihastunut, mutta ei uskalla tulla viereen, vaan jää kauemmaksi? Tulkitsetko sen heti niin, että ei se ollutkaan ihastunut ja jätät tuolileikin jatkossa sikseen?

Ainahan oikean elämän tilanteet ovat tulkinnanvaraisia mutta en varmaan piirittäisi enää yhtä paljon kuin ennen.

Vierailija

Ihanaa, kun joku muukin kysyy tätä. Ja ihana tuo miehen vastaus ketjuun. Olin kerran eräällä sanotaanko kurssilla, jossa istuimme aina isossa ringissä tuoleilla.
Noin kolmantena päivänä huomasin, että olin keskellä täysin sanatonta tuolien valintaa suhteessa siihen, minne eräs mies istui, hän ja minä siis keskustelimme asiasta, vaikka SANAAKAAN EI VAIHDETTU. Kävi vielä niin, että kurssin alussa ehkä ensimmäiset 5 päivää hakeuduimme jatkuvasti toisiamme vastapäätä, ja kurssin lopussa eli noin viimeiset 5 päivää hakeuduimme yhä lähemmäs ja vierekkäin.
Teimme sen ainakin minun parhaan uskoni mukaan ihan tietoisesti, mutta kauan meni, että mietin, onko tämä vain minun päässäni or what. En ole mieheltä asiasta vieläkään koskaan kysynyt, niin "herkkä" suhteemme edelleen on, mutta muista asioista tiedän, että olen hänelle ainakin joku ja ehdottomasti hän on minulle. Vielä kun tietäisimme, keitä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ainahan oikean elämän tilanteet ovat tulkinnanvaraisia mutta en varmaan piirittäisi enää yhtä paljon kuin ennen.

Ai jos yhden kerran jää kauemmaksi? Sinähän helpolla luovutat.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat