Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä palstalaista inhoat juuri nyt?

Vierailija
05.12.2015 |

Itse vastaan että:

a) palstan syöpää, joka kirjoittelee keksittyjä huru-ukkojuttuja muslimeista boldattuna/capseillä joka ketjuun

b) Mies 29+1 - nyt ja aina

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss - itteänsä täynnä oleva vajaaälyinen bimbo, joka ei tajua oikeasta maailmasta mitään, vaan elää omassa pienessä kuplassaan

En ole ssss- mutta sä taidat olla läski?

Valitettavasti turhan pahasti alipainoinen. 

Vierailija
22/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se anoreksian ihannoija..

Sanoo reilusti ylipainoinen, roskaruuan mässyttäjä. En tiedä onko täällä kukaan ollut anoreksian ihannoija, mutta olen ihmetellyt suuresti miten ns. normi painoindeksirajat ovat parissakymmenessä vuodessa nousseet älyttömiksi ja se näkyy kyllä katukuvassa. Hoikkuus ja laihuus on ihmisen luonnollinen tila, läski on elintasomurhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Ikävää että inhoat minua. Toivottavasti siihen ei mene paljon energiaa.

-Mies 29v + 1v-

Minäkin inhoan sinua. Tai ei se ole inhoa. Kirjoitat joskus niin fiksusti ja tulee tunne että olet hieno tyyppi. Ja sitten taas kohta olet jossain selittämässä jotain, tiedät kyllä mitä, moraalitonta pskaa. Sitten tulee niin pettynyt olo :(

Se että on jostain eri mieltä sinun kanssasi ei tarkoita että se on moraalitonta paskaa ja silloin se toinen henkilö ei todellakaan "tiedä" sen olevan sitä.

-Mies 29v + 1v.

Vierailija
24/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo reilusti ylipainoinen, roskaruuan mässyttäjä. En tiedä onko täällä kukaan ollut anoreksian ihannoija, mutta olen ihmetellyt suuresti miten ns. normi painoindeksirajat ovat parissakymmenessä vuodessa nousseet älyttömiksi ja se näkyy kyllä katukuvassa. Hoikkuus ja laihuus on ihmisen luonnollinen tila, läski on elintasomurhaa.

Aha no sit se on niin :D Olen kyllä nykyään normaalipainoinen, entinen anorektikko, että siinä minun taustat miksen kyseisestä ihmisestä juttuineen hirveästi pidä.

Vierailija
25/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Minäkin inhoan sinua. Tai ei se ole inhoa. Kirjoitat joskus niin fiksusti ja tulee tunne että olet hieno tyyppi. Ja sitten taas kohta olet jossain selittämässä jotain, tiedät kyllä mitä, moraalitonta pskaa. Sitten tulee niin pettynyt olo :(

Se että on jostain eri mieltä sinun kanssasi ei tarkoita että se on moraalitonta paskaa ja silloin se toinen henkilö ei todellakaan "tiedä" sen olevan sitä.

-Mies 29v + 1v.

Anteeksi, vissiin väärä sanavalinta sitten. Saathan sinä olla toki vaikka tyttölapsista erimieltä kanssani, vaikka laki ja normaali moraali muuta sanookin..

Vierailija
26/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh,en vihaa ketään. Ja itseasiassa minusta Mies 29v + 1v on oikein sympaattinen hahmo hamstereineen. :) Haleja sinne!

Vierailija
27/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se HUUTAJA ärsyttää, koska tappaa ketjut. Varsinainen ankeuttaja.

Ja sitten on se yks jankkaaja. Vihoineen.

Muuten ei ota pattiin kukaan.

Kuka jankkaaja?

Vierailija
28/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29+1 ärsyttää minuakin. Ihan pihalla asioista mutta silti paasaa niistä aspergermaiseen tyyliin.

Vierailija
29/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

!Kiusaajat! Jotka ei suostu lopettamaan sitten millään vaan jankkaa samaa ketjusta toiseen. Ei niillä taida olla muuta elämää? No en mä vihaa ketään oikeasti. Tuo ykskin lähinnä on jo nolannut itsensä sataan kertaan. Säälittää melkeinpä.

Pitäisköhän sun tarkistuttaa pääs, kun mä en ainakaan pysty sanomaan, kuka täällä on kukakin henkilöllisyydeltään.

Vierailija
30/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29+1 ärsyttää minuakin. Ihan pihalla asioista mutta silti paasaa niistä aspergermaiseen tyyliin.

Vaikka yläpeukutin se tuli lähinnä niille tietyille mielipiteille, ei persoonalle sinänsä.

Vierailija
31/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ssss - itteänsä täynnä oleva vajaaälyinen bimbo, joka ei tajua oikeasta maailmasta mitään, vaan elää omassa pienessä kuplassaan

Täysin samaa mieltä.

Vierailija
32/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä.

Ai niin, ja luulen muuten hänen olevan trolli. Toivon ainakin niin...

Vierailija
33/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhotkaa mua kun mä ilmoitin teidän haukkumisketjun asiattomaksi.

Vierailija
34/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se olikin tuo ssss, jonka joku mainitsi ja nyt paukkasi paikalle.

Vierailija
35/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä.

Itse epäilen tätä jonkun homo-miehen trolliksi.

Vierailija
36/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihme sekopää Hennaa joka kirjoittelee aina niihin ketjuihin eri nimimerkkejä esim. T. Psykologi, t. Mies maalta

TODELLA ÄRSYTTÄVÄ!!!

Vierailija
37/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä.

On teillä jutut.

Voin olla väärässäkin. Olisin ehkä itsekin saattanut kirjoitella 14 vuotiaana samanlaisia juttuja kuin sinä. Ehkä.

Vierailija
38/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

-Mies 29v + 1v.

Anteeksi, vissiin väärä sanavalinta sitten. Saathan sinä olla toki vaikka tyttölapsista erimieltä kanssani, vaikka laki ja normaali moraali muuta sanookin..

Olet taas tulkinnut jotakin väärin. Kuten aina, sitaatit puuttuvat.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
39/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

-Mies 29v + 1v.

Olet taas tulkinnut jotakin väärin. Kuten aina, sitaatit puuttuvat.

-Mies 29v + 1v-

Eli minun pitäisi etsiä sinulle varmaan linkit niihin keskusteluihin, joissa olet noita asioita jauhanut? Ihmettelen suuresti jos moiset kommenttisi ovat vielä jossain olemassa. Luulisin että modet on tarttuneet moisiin ja eiköhän moni palstalainen ne muista kuitenkin.

Vierailija
40/59 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä.

On teillä jutut.

Voin olla väärässäkin. Olisin ehkä itsekin saattanut kirjoitella 14 vuotiaana samanlaisia juttuja kuin sinä. Ehkä.

Ymmärrän hyvin. Kommenttini menevät täysin ohi ihmisiltä, jotka eivät arvosta laihuuden estetiikkaa.

Sepä se juuri onkin. Ymmärrän kyllä kommenttisi, koska olen tosiaan ollut saman estetiikan puolesta puhuja aikanaan. Nykyään vaan saa voimaan pahoin, koska muistuttaa siitä sairaasta ajasta ja toisaalta, kuten tiedät, ei se sairaus koskaan lähde ihmisestä kokonaan. Eli enhän minäkään sinua henkilönä inhoa, vaan omien lähtökohtieni takia aiheesi saavat tietyn inhoreaktion aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän