Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan tyttöystävän

Vierailija
05.12.2015 |

Mistä niitä löytyy pk-seudulla? Miehiä liikaa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän salilla muita nääkään kun ok kroppasia helvetin rumia miehiä

Vierailija
22/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ujojen miesten pitäisi treenata kroppa tiukkaan kuntoon. Ennen ei kukaan naisihminen vilkaissutkaan, nyt kun olen 175cm/80 ja rasvat kympissä, nautin suorastaan huomiosta.M30.

Tämä! Jos naama on rujo niin pituus, rotevuus ja lihakset kompensoivat erittäin kiitettävästi naaman puutetta.

Haha, oletko oikeasti tosissasi?

Näytä yksikin esimerkki.

Minulle kelpaa ainakin seksiseuraksi naamastakin rumempi mies jos vartalo on tikissä. Kuvia ei ole eikä tänne tule.

Sounds legit :D

Mitä ihmeteltävää siinä on? Miehilläkin ainakin seksissä on tärkeämpää naisen vartalo, eivät kasvot jos yhden illan juttuja ajatellaan.

Parisuhteeseen tietty kasvoilla enemmän merkitystä... mutta ei hyvä vartalo mahdollisuuksia kuin nosta.

Juu, huomaan kyllä, että olet mies. Ja ihan vitun suosittu naisten keskuudessa kun mälväät täällä lauantai-iltana. 

No nyt on ensimmäinen kerta kun mua mieheksi luullaan :D Ei tarvitse toki uskoa.

Itse olin aiemmin läski nainen ja kun laihdutin oma suosio nousi miesten keskuudessa. Onhan ulkonäköseikat hirmu tärkeitä, mutta miehet useimmiten elää jossain illuusiossa että voidaan asettaa vain naisille vaatimuksia perseen kiinteydestä ja samaan aikaan lojutaan ylipainoisena sohvalla. Eipä se niin kyllä mene...

Kukaan ei ole kyseenalaistanut tuon toimivuutta naisilla. 

Mutta kuten sanoin, median laihdutustarinat ja 'muuttumisleikit' ovat karua kertomaa miesten osalta; nolla kommenttia, saati kehua naisilta. 

Olishan se omastakin mielestä helvetin mahtavaa jos voisin tästä muuttua joksikin gigoloksi jumppaamalla persettäni ja sen jälkeen kaikki naiset kuolais perässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu, miksi osa miehistä on niin laiskoja paskoja etteivät jaksa muokata kroppaansa seksikkääksi? Jos etsit hoikkaa ja urheilullista naista niin voi tulla erilaisilla elämäntavoilla tavoitteesta aika takkuista.

Mitä ihmettä sä selität. 

Missä ap on kertonut etsivänsä hoikkaa ja urheilullista naista tai kertonut mitään omista elintavoistaan!? Trolli-avaus, jonka tarkoitus oli nimenomaan tämän paskan suoltaminen. 

Vierailija
24/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sullon ikää? :)

Vierailija
25/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ujojen miesten pitäisi treenata kroppa tiukkaan kuntoon. Ennen ei kukaan naisihminen vilkaissutkaan, nyt kun olen 175cm/80 ja rasvat kympissä, nautin suorastaan huomiosta.M30.

Tämä! Jos naama on rujo niin pituus, rotevuus ja lihakset kompensoivat erittäin kiitettävästi naaman puutetta.

Näytä yksikin esimerkki.

Minulle kelpaa ainakin seksiseuraksi naamastakin rumempi mies jos vartalo on tikissä. Kuvia ei ole eikä tänne tule.

Mitä ihmeteltävää siinä on? Miehilläkin ainakin seksissä on tärkeämpää naisen vartalo, eivät kasvot jos yhden illan juttuja ajatellaan.

Parisuhteeseen tietty kasvoilla enemmän merkitystä... mutta ei hyvä vartalo mahdollisuuksia kuin nosta.

Juu, huomaan kyllä, että olet mies. Ja ihan vitun suosittu naisten keskuudessa kun mälväät täällä lauantai-iltana. 

No nyt on ensimmäinen kerta kun mua mieheksi luullaan :D Ei tarvitse toki uskoa.

Itse olin aiemmin läski nainen ja kun laihdutin oma suosio nousi miesten keskuudessa. Onhan ulkonäköseikat hirmu tärkeitä, mutta miehet useimmiten elää jossain illuusiossa että voidaan asettaa vain naisille vaatimuksia perseen kiinteydestä ja samaan aikaan lojutaan ylipainoisena sohvalla. Eipä se niin kyllä mene...

Mutta kuten sanoin, median laihdutustarinat ja 'muuttumisleikit' ovat karua kertomaa miesten osalta; nolla kommenttia, saati kehua naisilta. 

Olishan se omastakin mielestä helvetin mahtavaa jos voisin tästä muuttua joksikin gigoloksi jumppaamalla persettäni ja sen jälkeen kaikki naiset kuolais perässä. 

Mä en jaa kommentteja lihaksikkaille miehille netissä. Suhtaudun niihin positiivisesti irl.

Et sä sitä eroa huomaa jos et kerta kunnossa vielä ole :D Laiska paska mikä laiska paska.

Vierailija
26/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu, miksi osa miehistä on niin laiskoja paskoja etteivät jaksa muokata kroppaansa seksikkääksi? Jos etsit hoikkaa ja urheilullista naista niin voi tulla erilaisilla elämäntavoilla tavoitteesta aika takkuista.

LOL @ seksikäs miehen kroppa. 

Näytäpä esimerkki millainen sellainen on ja kerro oma arviosi kuinka realistista sellainen on saada jos mies ei ole ammattimalli tai täyspäiväinen urheilija. 

Vierailija
27/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä yksikin esimerkki.

Mä en jaa kommentteja lihaksikkaille miehille netissä. Suhtaudun niihin positiivisesti irl.

Et sä sitä eroa huomaa jos et kerta kunnossa vielä ole :D Laiska paska mikä laiska paska.

Sitten kun jollain julkkishottiksella on bodarimies, saatan itsekin alkaa piikittää testoa persposkeen. Niin kauan kuin 90% naisista nauraa niille, jätän väliin. 

Vierailija
28/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytäpä esimerkki millainen sellainen on ja kerro oma arviosi kuinka realistista sellainen on saada jos mies ei ole ammattimalli tai täyspäiväinen urheilija. 

Salilla 4 kertaa viikossa tunti kerrallaan piisaa. Ei sen tarvi olla mitään sen ihmeellisempää. Monet kuvittelevat, että pitäisi unohtaa muu elämä ja asua salilla. Nounounou....M30.

Vierailija
29/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla 4 kertaa viikossa tunti kerrallaan piisaa. Ei sen tarvi olla mitään sen ihmeellisempää. Monet kuvittelevat, että pitäisi unohtaa muu elämä ja asua salilla. Nounounou....M30.

Ymmärrän mutta en kysynyt miehen mielipidettä. 

Toivoin naiselta esimerkkiä. 

Jos sinä olet naisten ihanne-adonis, voit toki postata oman kuvasi referenssiksi. Nähdään sitten, mihin se 4 kertaa viikossa ja 'kaurapuuro' riittää. 

Vierailija
30/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä yksikin esimerkki.

Sitten kun jollain julkkishottiksella on bodarimies, saatan itsekin alkaa piikittää testoa persposkeen. Niin kauan kuin 90% naisista nauraa niille, jätän väliin. 

Asia alkoi kiinnostaa ja tutkin hiukan. Melkoisia riukuja on naisilla miehinä. 

Kun katsoo julkkispareja, voisi pikemminkin vetää johtopäätöksen, että miehen kannattaa pyrkiä mahdollisimman hoikaksi :D

http://www.glamourmagazine.co.uk/celebrity/celebrity-galleries/2015/03/…

Vierailija
31/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tommonenkin löyty... aika vähän bodareita sielläkään, ihan yksi tai kaksi vähän lihaisampaa miestä:

http://www.cosmopolitan.co.uk/entertainment/centrefolds/g3161/cosmopoli…

Vierailija
32/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan BODAREISTA ole puhunut vaan lihaksikkaista miehistä.

Mutta kuten sanottu: laiskat paskat keksivät aina tekosyitä. Minun sänkyyni ei edes lihaksetonta riukumiestä enää tule, ottakoot muut naiset jos haluaa.

Vierailija
33/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa ap halusi tyttöystävän. Nyt täällä tapellaan asiasta mikä ei millään tavalla liity ketjuun. Hienoa.

Vierailija
34/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuten sanottu: laiskat paskat keksivät aina tekosyitä. Minun sänkyyni ei edes lihaksetonta riukumiestä enää tule, ottakoot muut naiset jos haluaa.

Haha, no eipä näkynyt lihaksikkaitakaan sen enempää...

edelleen odotan sulta sitä mallia seksikkäästä miesvartalosta ja jos vielä kylkeen pistät, että montako sellaista miestä sulla on ollut :D

Vierailija
35/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Bile-Dani.

Vierailija
36/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä lihaksikkaita miehiä toki jollain seiskajulkkiksilla, mutta nekin kaikki ottaisivat pullaposken supercell-miljonäärin jos saisivat. Useimmat vain "joutuvat" parittelemaan oman viiteryhmänsä sisällä. 

Vierailija
37/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

edelleen odotan sulta sitä mallia seksikkäästä miesvartalosta ja jos vielä kylkeen pistät, että montako sellaista miestä sulla on ollut :D

Mitä sä sillä teet, että linkkaan netistä kuvia vastaavien miesten vartalosta? Et yhtikäs mitään :D Samaa ulinaa tulet tämänkin viestin jälkeen jatkamaan. Ja tiedoksesi, nainen saa aina seksiseuraksi halutessaan ihan millaisen miehen sinä iltana tahtoo.

Iloksesi kuitenkin: n. tämännäköinen mies http://images5.fanpop.com/image/photos/25500000/Andreas-andreas-thorkil… mutta rasvaprosentti hitusen korkeampi eli lihaserottuvuus ei aivan noin tarkka. Periaatteessa tuo on ruumiinrakenteeltaan täydellinen, eli lihaksikas, miehekäs, jne.

Vierailija
38/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, koska sulla itselläsikin on lapsia, niin turha ehkä haaveilla mistään lapsettomasta naisesta. Luontevimmin tapaat naisia siellä missä lapsesi pyörivät. Jos lapset ovat pieniä, käy heidän kanssaan leikkipuistoissa. Koululaisten kanssa on varmaan jos jonkinmoista harrastusta, joissa he pyörivät. Tai voit käydä vaikka lasten kanssa uimahallissa. 

Lasten kautta on helppo tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Vähän sama juttu kuin koirien kanssa. Toki voit hankkia koirankin, jos lasten kautta homma ei ala pelittää.

Vierailija
39/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettu.

Vierailija
40/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sillä teet, että linkkaan netistä kuvia vastaavien miesten vartalosta? Et yhtikäs mitään :D Samaa ulinaa tulet tämänkin viestin jälkeen jatkamaan. Ja tiedoksesi, nainen saa aina seksiseuraksi halutessaan ihan millaisen miehen sinä iltana tahtoo.

Iloksesi kuitenkin: n. tämännäköinen mies http://images5.fanpop.com/image/photos/25500000/Andreas-andreas-thorkil… mutta rasvaprosentti hitusen korkeampi eli lihaserottuvuus ei aivan noin tarkka. Periaatteessa tuo on ruumiinrakenteeltaan täydellinen, eli lihaksikas, miehekäs, jne.

Taidat olla hiukan hassu. Yritäpä nyt sitten vaikka tänä iltana saada tuollainen mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän