Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis miten vanhan näköinen

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa haukkua Annia. Saa mut aamuisin aina hyvälle tuulelle.

Vierailija
22/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko tuo kysymys? Minusta näyttää vähän päälle kolmekymppiseltä.

Toteamus ja sitten veti sanattomaksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain väliä? No ei.

Vierailija
24/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompas kyllä aikamoinen ero vanhaan. Lapsen saanti verottanut selvästi. Aika normaali ilmiö.

Vierailija
25/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku otti täällä puheeksi Aamilypsyn annin. Seuraan sitä Instagramissa ja olen myös kiinnittänyt huomiota siihen että näyttää kovin väsähtäneen näköiseltä ja tosiaan omaa aikamoiset juonteet. Mielestäni tämä on kuitenkin positiivista, koska olen itse suht saman ikäinen ja kovaa vauhtia valuvat omatkin piirteeni kohti polvia, mutta on oikeasti lohdullista nähtä näitä julkisuuden hahmoja, joille käy samoin. Liian usein esimerkiksi lehtikuvat ovat niin siloiteltuja, ja juuri esimerkiksi nuo instakuvat niin hämäävistä kuvakulmista otettuja, että oikein masentaa välillä kun luulee olevansa ainoa juonteikas 30- vuotias tässä maassa.

Vierailija
26/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Chisu on vasta 33??

Vierailija
27/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://is12.snstatic.fi/img/468/1427824641901.jpg

Oli pakko oikein googlettaa toi Anni Hautala, kun en yhtään muistanut minkä näköinen Lady oli kyseessä. Ja siis kyllä on sama ilmiö havaittavissa kuin Chisulla, saman ikäisiä ovat. Mutta Anni on silti kyllä mun lemppari juontaja ja Chisu lempi artisti.

Vierailija
29/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kaikkien olla botoxilla pumpattuja ruusiloita tai vastaavia? Nainen on naiselle susi, näin se vaan menee :(

Vierailija
30/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten väri vanhentaa. Lämpimän vaaleanruskea tekisi ilmeelle ihmeitä.

Vierailija
31/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kommentit ovat uskomatonta kuraa! Täällä puhutaan kahdesta menestyneestä ja älykkääsä naisesta, jotka ovat saavuttaneet jotain elämässään, ja sitten te idiootit puhutte heidän rypyistään (!?). Voitteko vaihtelun vuoksi vertailla menestyneiden miesten ryppyjä, tai onko pakko ylipäänsä arvostella ulkonäköä. Itse olen kohta 32v. ja ihan yhtä ryppyinen tai rypytön, kuin nää parjatut naiset. Normaalia elämää. Älkää tuijottako niitä Cosmopolitan-lehden muokattuja kuvia joistain jenkkitähdistä!

Vierailija
32/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumalasentään.

On teillä ongelmat.

Vierailija
33/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö kaikkien olla botoxilla pumpattuja ruusiloita tai vastaavia? Nainen on naiselle susi, näin se vaan menee :(

Oletko nainen? Jos näin on, ylläpitämällä omaan sukupuoleesi kohdistuvia negatiivisia myyttejä olet iso paha susi itsekin, ja näinhän tulit sanoneeksikin.

Jokainen sisko voisi tosin toisenkin hetken pohtia, kuinka viisasta on ruokkia itseensä kohdistuvia kohtuuttomia ulkonäköpaineita - siinä olet ihan oikeassa.

Vierailija
34/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kommentoin tätä aihetta vain sen verran, että luulen että herättää siksi kummastusta ihmisissä se että kun nyky-yhteiskunnassa on niin tavoiteltavaa näyttää pitkään nuorelta ja sitten ilmestyy kuva Chisusta, joka on jotenkin ehdoin tahdoin valinnut keikkatauon jälkeen itselleen tyylin joka selvästi vanhentaa häntä.

Vaikken kamalasti kys artistia seuraa, niin jopa minä kiinnitin huomiota muutokseen nykyiseen olomuotoon kun näin Chisun esiintymässä jossain Elämä lapselle -konsertissa, vai mikä lie olikaan.

Ja tuosta Anni Hautalasta totean sen verran että on todella kaunis nainen, enkä ennen tätä keskustelua ollut hänestä pitkään aikaan kuvia ollut nähnyt. Googlasin ja onhan hänellä toki 'ryppyjä' ja juonteita ehkä enemmän kuin keskiverrolla kolmekymppisellä, mutta sellaista se on. Joillain niitä on enemmän, joillan vähemmän, niin se vain menee. Ehkä joku kokee oman ikäkriisinsä kanssa painiskellessaan helpotusta ja mielihyvää siitä että näkee samanikäisten julkkisten vanhenevan niidenkin.

On ihan sairasta, kuinka lehtikuvista oikeasti photoshopataan pois kaikki ylimääräinen elämä mikä kasvoilta paistaa ja se sitten aiheuttaa sen, etteivät ihmiset oikeasti enää tiedä että kolmekymppisilläkin ihan oikeasti voi jo olla ihan kunnolla niitä ryppyjä ja veltostumista. Ei kaikilla, mutta joillain kyllä.

Vierailija
35/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

iset Chisu on viehättävän näköinen lahjakas nainen. Pidän hänestä kovasti. Hän ei ole kyllä kovinkaan paljon ikäistään vanhemman näköinen. Harva tai ei kukaan 60-kymppinen näytä tuolta kuin Chisu kuvassaan. Tämän tiedän varmasti, koska olen itse 60 + ja ystäväpiirissäni ei ole ketään Chisuun verrattavaa. Kyllä kuuskymppiset ovat paljon vanhemman näköisiä. Ei ne ole vain rypyt, jotka vanhentaa vaan myös ihon veltostuminen. Se meinaa ulkonäössä enemmän.  

Vierailija
36/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iset Chisu on viehättävän näköinen lahjakas nainen. Pidän hänestä kovasti. Hän ei ole kyllä kovinkaan paljon ikäistään vanhemman näköinen. Harva tai ei kukaan 60-kymppinen näytä tuolta kuin Chisu kuvassaan. Tämän tiedän varmasti, koska olen itse 60 + ja ystäväpiirissäni ei ole ketään Chisuun verrattavaa. Kyllä kuuskymppiset ovat paljon vanhemman näköisiä. Ei ne ole vain rypyt, jotka vanhentaa vaan myös ihon veltostuminen. Se meinaa ulkonäössä enemmän.  

Ei kovinkaan paljon ikäistään vanhemman näköinen. Vain 10-15 vuotta, minustakin tuo 60 wee oli vähän liioittelua, mutta kun vertaan oman lähipiirini 33 vuotiaisiin (mikä nyt on typerää, tiedän), ei kukaan heistä ole tuon näköinen. Lisäksi näyttää siltä että on laihtunut lapsen saannin jälkeen, joten koko kroppakin näyttää hauraalta ja hän on lysyssä vanhusmaisesti.

Vierailija
37/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rups rups rupsahdus.

Vierailija
38/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisy näyttää Helena Lindgrenin kanssa saman ikäiseltä.

Vierailija
39/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av mammojen pilkkaamalla Jenni Vartiaisella ei ole rypyn ryppyä, ja sekös teitä harmittaa.

Vierailija
40/49 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ikäiseltään, eli kolmekymppiseltä.

t.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi