Onko täällä kokemusta lentäjistä puolisona?
Otsikossahan kysymys jo tulikin? Onko kokemusta lentäjistä? Millaista arki on? Onko mies paljon poissa/ onko ollut syytä mustasukkaisuuteen? Onko palkka niin hyvä kuin sanotaan?
Kommentit (106)
realismia peliin kirjoitti:
No höpö höpö. Tunnen sekä lentäjiä että lentoemäntiä, eikä joukossa petetä yhtään sen enempää kuin muissakaan ammateissa. Kyllä pettämiseen taipuvainen keksii keinot, oli ammatti mikä tahansa. Enemmän niitä romansseja syntyy sellaisilla työpaikoilla, joissa ollaan vuosikausia toistensa kanssa eikä lentoalalla, jossa työporukka vaihtuu lennolta toiselle. Kun hotelliin pääsee, niin yleensä haluaa vain nukkumaan, ei todellakaan pokaamaan ketään.
🤦🏼 Kovimmat mukatietäjät tulevat aina siitä porukasta jotka saavat tietää pettämisestä kaikkein viimeisenä, yleensä ei koskaan. Ei niistä pettämisistä kerrota millekään tuttaville.
Vierailija kirjoitti:
realismia peliin kirjoitti:
No höpö höpö. Tunnen sekä lentäjiä että lentoemäntiä, eikä joukossa petetä yhtään sen enempää kuin muissakaan ammateissa. Kyllä pettämiseen taipuvainen keksii keinot, oli ammatti mikä tahansa. Enemmän niitä romansseja syntyy sellaisilla työpaikoilla, joissa ollaan vuosikausia toistensa kanssa eikä lentoalalla, jossa työporukka vaihtuu lennolta toiselle. Kun hotelliin pääsee, niin yleensä haluaa vain nukkumaan, ei todellakaan pokaamaan ketään.
🤦🏼 Kovimmat mukatietäjät tulevat aina siitä porukasta jotka saavat tietää pettämisestä kaikkein viimeisenä, yleensä ei koskaan. Ei niistä pettämisistä kerrota millekään tuttaville.
Ja sinä tiedät varmaksi että kaikki pettävät. Hyvä että sinulla on paljon tietoa. Kukaan muuhan ei petä, mikä on motiivi jauhaa juuri lentäjistä?
Luotettava, vastuullinen ja sellainen tekniikasta kiinnostunut.
Hyviä puolisoita ovat. Varmaan ihan tavallisia. Eivät petä sen enempää kuin muutkaan, vaikka sellaista huhua liikkuisikin.
Täällä on 27 vuoden kokemus. Puolisolta vaaditaan joustavuutta, sopeutumiskykyä ja itsenäisyyttä, Oma lentäjämieheni paras mahdollinen minulle. Oltiin kyllä jo yhdessä niin nuorina ettei edes ollut vielä lentäjänä.
Lentäjät ovat tulevia työttömiä.
Airbus suunnittelee parhaillaan täysin autonomisesti lentäviä koneita.
Ensimmäisessä vaiheessa ohjaamossa tulee istumaan 1 lentäjä ja seuraavassa ei enää yhtään.
Tämä houkuttaa varmasti lentoyhtiötä , saadaan mittavia säästöjä kun ei tarvita enää lentäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät ovat tulevia työttömiä.
Airbus suunnittelee parhaillaan täysin autonomisesti lentäviä koneita.
Ensimmäisessä vaiheessa ohjaamossa tulee istumaan 1 lentäjä ja seuraavassa ei enää yhtään.
Tämä houkuttaa varmasti lentoyhtiötä , saadaan mittavia säästöjä kun ei tarvita enää lentäjiä.
Tähän ei ainakaan mennä vielä nyt lentävien lentäjien työuran aikana. Ja tuskin koskaan. Nykykoneita ei tuollaiseen ole suunniteltu ja se että joku olisi suunnitteilla ei välttämättä kerro mitään siitä tuleeko ikinä sellaisesta markkinoille kelpaava tuote.
Enpä olisi niin varma , etteikö seuraavan 15v aikana tuota yllä mainuttua jo tapahtuisi.
Nimenomaan niin , että on tarve vain yhdelle lentäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi niin varma , etteikö seuraavan 15v aikana tuota yllä mainuttua jo tapahtuisi.
Siinä on sitten lentäjällä tekemistä kun joutuu yksin hoitelemaan kaikki lentoemot.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koneessa olisi myös toinen lentäjä, mutta lepovuorossa. Ei voida sellaista riskiä ottaa, että oltaisiin yhden lentäjän varassa. Miettikää jos saa jonkun sairaskohtauksen ja tulee kykenemättömäksi lentää tai jopa kuolee. Näitä vuosittain aina yksi kaksi maailmalla tapahtuu. Konehan olisi silloin herran armoil
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä lentäjissä viehättää?
Tilipussi ainakin. Luulen niin.
Tiedän yhden pelastuskopterilentäjän.aivan karmea luonne. Salistaa eronneena miehenä naisia samoin kuin M Moring. Stand up- miehiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden pelastuskopterilentäjän.aivan karmea luonne. Salistaa eronneena miehenä naisia samoin kuin M Moring. Stand up- miehiä..
Liikennelentäjillä pitää olla myös sosiaalisissa taitoja. Ne testataan hakuvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikennelentäjillä pitää olla myös sosiaalisissa taitoja. Ne testataan hakuvaiheessa.
Hyvät sosiaaliset taidot helpottavat naisten iskemistä sänkypuuhiin.
Itse en koskisi pitkällä tikullakaan lentäjiin. Kokemusta näiden kanssa deittailusta tuli aikoinaan ja uskottomia olivat. Yksi petti minua, toinen alkoi suhteeseen kanssani ja unohti kertoa olevansa jo varattu, kolmas ilmoitti heti ekoilla treffeillä olevansa varattu ja kuvitteli minun silti lähtevän suhteeseen kanssaan. Ei enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskisi pitkällä tikullakaan lentäjiin. Kokemusta näiden kanssa deittailusta tuli aikoinaan ja uskottomia olivat. Yksi petti minua, toinen alkoi suhteeseen kanssani ja unohti kertoa olevansa jo varattu, kolmas ilmoitti heti ekoilla treffeillä olevansa varattu ja kuvitteli minun silti lähtevän suhteeseen kanssaan. Ei enää ikinä.
Hah haa, ihanko oikeasti sulla jopa 3 lentäjää ollut. Tuskin edes yhtä. Ihan katkerana vain siellä yrität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tietää henkilön. Helsinki, Malmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah haa, ihanko oikeasti sulla jopa 3 lentäjää ollut. Tuskin edes yhtä. Ihan katkerana vain siellä yrität.
Ne oli niitä baarista ulos lentäjiä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on sitten lentäjällä tekemistä kun joutuu yksin hoitelemaan kaikki lentoemot.
Lentäjäkoulutukseen pääseminen vaatii pääsykokeissa lisää kykyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa Norran ja Finnairin lentäjällä sitten on kun joku tuolla viittasi siihen? Onko palkka samaa luokkaa, entä yöpyviä?
Lentävät paljon kotimaata ja Eurooppaa. Paljon yöpyviä, pitkiä keikkoja pitkin poikin. Huonompi palkkaus kuin Finnairilla. Matkustamohenkilökunassa kova vaihtuvuus, ja enemmän golddiggereita.
Miksi Norralla enemmän golddiggereitä?
Hyvin ja osuvasti sanottu.