Onko täällä kokemusta lentäjistä puolisona?
Otsikossahan kysymys jo tulikin? Onko kokemusta lentäjistä? Millaista arki on? Onko mies paljon poissa/ onko ollut syytä mustasukkaisuuteen? Onko palkka niin hyvä kuin sanotaan?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Kysyt nyt väärästä paikasta. AV:lla valtaosa on sellaisia naisia, joilla ei olisi edes teoreettista mahdollisuutta tuon tason mieheen :D
Melkein 10 v vanha ketju. Onkohan Ap löytönyt pilotin?
Vierailija kirjoitti:
Hävittäjälentäjä??? Joo!
Ei ku liikennelentäjä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt nyt väärästä paikasta. AV:lla valtaosa on sellaisia naisia, joilla ei olisi edes teoreettista mahdollisuutta tuon tason mieheen :D
Melkein 10 v vanha ketju. Onkohan Ap löytönyt pilotin?
Niin, nyt kai voisi olla jotain omaakin kokemusta, jos on uskaltanut jatkaa tapailua. Johtiko se mihinkään hyvään tai huonoon, vai jänistitkö?
Onkos kellään tuoretta kokemusta?
Siskon mies on lentäjä. Hyvä tyyppi ainakin on mutta paljon työn takia pois kotoa eli sisko joutuu vastuuta lastenhoidossa ja kotitöissä ottamaan aika paljon.
On. Paras mahdollinen aviomies <3
Kaverin mies on lentäjä ja naimisissa olleet jo 20 v. Ilmeisesti hyvin heillä menee.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva saalis oli lentäjä puolisoksi. Missähän potentiaalisia ehdokkaita tapaisi?
Ala lentoemännäksi, ja sitten vaan reisiä auki, sillai ne muutkin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva saalis oli lentäjä puolisoksi. Missähän potentiaalisia ehdokkaita tapaisi?
Ala lentoemännäksi, ja sitten vaan reisiä auki, sillai ne muutkin tekee.
Niin ne yrittää kovin. Mä olen kuullut paljonkin stooreja, joiden mukaan jopa hakeudutaan lentoemännäksi lentäjien takia. Liekö totta vai ei.
Joka tapauksessa ns. retkipatjaksi voikin päätyä, mutta meneekö siinä sitten maine halpana naisena?
Vierailija kirjoitti:
Pettäjiä kaikki
Ketkä? Emännät? Ainakaan ei lentäjät. Suvussa on heitä useita ja mitä uskollisempia miehiä!
Mun isä oli lentäjä. Isä lensi maanosalentoja jumbojetillä ja toisinaan yksityislentoja liian rikkaille esim "saudiprinsseille. Äiti oli erikoissairaanhoitaja yksityisellä lääkäriasemalla. Taloudellisesti voimme hyvin. Mä ainoa lapsi ja isovanhemmatkin asuivat meillä sivuasunnossa. Isovanhemmat hoitivat mua paljon.
Käytiin ulkomaan matkoilla muutaman kerran vuodessa.
En yhtään muista, että vanhemmat olisivat koskaan tappelleet/riidelleet. Näitä pettämisjuttuja kun mietin. Yhä ovat yksissä, mutta eihän se mitään kerro pettämisistä yhtään mitään.
Yläasteella mua kiusattiinkin tuo stereotypian takia, että kyllä tiedetään, mitä isäs lennoilla tekee ja äitihän nyt oli sairaanhoitaja-h**ra.
Vierailija kirjoitti:
Siskon mies on lentäjä. Hyvä tyyppi ainakin on mutta paljon työn takia pois kotoa eli sisko joutuu vastuuta lastenhoidossa ja kotitöissä ottamaan aika paljon.
Jos ulkomailla vastaava tilanne, niin hellä olisi palkattu edes siivooja. Kyllä lentajan palkalla voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ulkomailla vastaava tilanne, niin hellä olisi palkattu edes siivooja. Kyllä lentajan palkalla voi.
No varsinkin ulkomailla voi, koska lentäjien palkat ovat ihan sairaan hyvät siellä. Kyllä Suomessakin, mutta entisen opiskelukaverinsa mies lentää isossa jenkkiyhtiössä ja tienaa noin puoli miljoonaa dollaria vuodessa.
No muuta en tiedä, mutta ainakin yksi parhaiten palkatuista ammateista Suomessa (ja maailmalla).
Vierailija kirjoitti:
Mun isä oli lentäjä. Isä lensi maanosalentoja jumbojetillä ja toisinaan yksityislentoja liian rikkaille esim "saudiprinsseille. Äiti oli erikoissairaanhoitaja yksityisellä lääkäriasemalla. Taloudellisesti voimme hyvin. Mä ainoa lapsi ja isovanhemmatkin asuivat meillä sivuasunnossa. Isovanhemmat hoitivat mua paljon.
Käytiin ulkomaan matkoilla muutaman kerran vuodessa.
En yhtään muista, että vanhemmat olisivat koskaan tappelleet/riidelleet. Näitä pettämisjuttuja kun mietin. Yhä ovat yksissä, mutta eihän se mitään kerro pettämisistä yhtään mitään.
Yläasteella mua kiusattiinkin tuo stereotypian takia, että kyllä tiedetään, mitä isäs lennoilla tekee ja äitihän nyt oli sairaanhoitaja-h**ra.
Harmi, että sua kiusattu!
Mun isä on myös lentäjä kotimaisella ja äiti sairaanhoitaja, mutta en ole onneksi kiusaamista koskaan kokenut.
Voihan sitä pääsykokeisiin ottaa tarvittaessa pillerin jos pelkää ettei kyvyt riitä.