Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ystävä ihastunut mieheeni. Välit poikki.

itkupotkuvinkuvonku
04.12.2015 |

Pistin välit poikki hyvään ystävääni koska kyllästyin hänen käytökseensä miestäni kohtaan. Tuntuu pahalta, koska kyseessä on yksi läheisimmistä ystävistäni ja olemme olleet ystäviä 15 vuotta...

Koin kuitenkin että tein oikein. Olen jo yli kaksi vuotta katsellut sitä pelleilyä. Vietämme yleensä aikaa porukassa jossa on minä ja 6 muuta naista. Joskus mieheni on mukana, aika harvoin. Myös muidenkin ystävien miesystävät saattavat olla mukana. Tämä kyseinen ystävä kuitenkin aina käyttäytynyt turhan kiinnostuneesti juuri minun miestäni kohtaan. Katselee pöydän päästä ihaillen ja huokailee. Teki näin jo ensimmäisellä kertaa kun ystävä tapasi mieheni... Mies sanoi silloin että ystäväni on outo ja hänen tuijottelunsa ahdistaa häntä. Mies usein kieltäytyy tulemasta yhteisiin illanviettoihin koska ystäväni on niin päällekäyvä.

Mm. näitä asioita on tapahtunut:
- Väenvängällä yrittää änkeä meidän väliin istumaan.
- Katselee miestäni ja huokailee. (muutkin ystävät ovat huomanneet tämän, eli en siis todellakaan kuvittele tätä)
- Kikattelee ja hihittelee aivan holtittomasti jos mieheni sanoo mitä tahansa.
- Lähettää miehelleni tekstareita sekä fb-messengeriin viestejä. Ei todellakaan minuun pidä niin paljon yhteyttä. Viestin sisällöt on neutraaleja, esim "Moikka, mitä kuuluu?" "Mitä teet nyt?" etc. Mies vastasi aluksi ihan normisti, mutta lopetti vastailun ja poisti hänet fb:stä.
- Tänään olimme kahvittelemassa pitkästä aikaa porukalla ja ystävä heti istahtaa mieheni viereen. Sappeni alkoi jo hieman kiehua, sitten lopulta pimahdin totaalisesti koska ystävä alkoi lääppiä mieheni reittä samalla kun kertoi jotain asiaansa. Tämä oli ensimmäinen kerta kun hän tuolla tavoin koskettaa.

Mieheni pomppasi ylös ja minä erittäin kärkkäästi totesin ystävälle "Mitä sä oikeen teet!?" Ei vastausta. Katseli vaan ja yritti sitten jotain änkyttää. Rupesin raivoamaan, sanoin parin vuoden takaiset patoutuneet tunteet ja ajatukset hänelle näistä "tilanteista"... ystävälle tuli kyyneleet silmiin. En haukkunut häntä, sanoin että en voi käsittää hänen käytöstään ja että nyt mulle riitti. Meille riitti. Lähdimme kahvilasta pois ja nyt kotona tuntuu vähän nololta että sellaisen episodin väänsin ja tuntuu kurjalta kun en tiedä kuinka meidän "porukan" käy. En halua olla tekemisissä tämän kyseisen ystävän kanssa millään muotoa enää. Olen pariin otteeseen suoraan kysynyt häneltä että onko hänellä jotain tunteita miestäni kohtaan ja vastaus on ollut aina "ei tietenkään!" Mutta käytös kertoo muuta.

Tämä ystävä on tunnettu siitä että hänellä ei ole ikinä ollut sellaista oikeaa "suhdetta". Kaikki suhteet ovat olleet nettisuhteita ja maksimipituus suhteella on 2kk. Vaikka hän on ilmoittanut seurustelevansa ja kirjoittaa feisbuukkiin että rakastaa yms yms... niin hän on aina vilkuillut muita miehiä ja on tosiaan yrittänyt muidenkin ystävien miehiä. Mutta kun mun mies tuli kuvioihin niin tää "ihailu" kohdistui vaan mun mieheen.

Olen 21, mieheni 24 ja ystävä myös 21 jos jotakuta ikä kiinnostaa.

Kokemuksia tämmöisestä kenelläkään? :( Mitä te olisitte tässä tilanteessa tehneet? Pystynköhän mitenkään rakentamaan ystävyyssuhdetta ennalleen...? Jos vaikka sopisin ystävän kanssa,että lopettaa moisen pelleilyn? Aikaisemmin kiellot ei ole tepsineet...kun olen suoraan sanonut että "Hei voitko hillitä vähän" kun hän on tullut mieheni naaman eteen keikistelemään ja kikattelemaan. Miehenkään kiellot ja muut "menen tilanteesta pois"-siirrot eivät ole tehonneet.
En osaa yhtään sanoa että olisinko ollut ok jos ystävä olisi myöntänyt suoraan että pitää miehestäni... Tosi kurjalt tuntuu vaikka samalla tuntuu että tein oikein. Oon vaan itkeny kotona ja miettiny sitä kuinka noin vaan heitin vuosien ystävyyden kaivoon... nyt meen lepäämään hetkeksi ja tuun illemmalla vastailemaan mahdollisiin kysymyksiin.

Pahoittelen jos oli pitkä teksti... ja pahoittelen jos on massiivisia kirjoitusvirheitä kun puhelimella tätä näpytän. Kiitos etukäteen vastauksista kaikille!<3

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tulisi mieleenkään kihnuttaa pitkäaikaisen ystäväni miehessä kiinni, vaikka olisin kuinka ihastunut! Siksi en ymmärräkään näitä "hei anna uus mahdollisuus, ei se vaan tajunnut tekevänsä väärin" tyylisiä vastauksia. Kyllä varmasti on aivan kartalla tekemisistään, eikä aivan vahingossa tule iholle. En minäkään kannata mitään mykkäkoulua ja vihanpitoa, mutta ei ap:n todellakaan tarvitse enää kaveerata tämän "ystävän" kanssa.

Vierailija
62/89 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit, ei sun pidä pyytää mitään anteeksi.. Aika kevytkenkäinen toi sun kaverisi, tosi törkeetä käytöstä, ei hyvät ystävät käyttäydy noin... En pystyisi olemaan enää normaalisti tuollaisen seurassa, oisin varmaan kilahtanut jo aiemmin jos tota pidempään on jatkunut! Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tässä olisi kyse ihan aikuisista ihmisistä, kun puhuttiin miehistä ja naisista ja käytettiin termiä "vuosia".

Vierailija
64/89 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei voi olla 21, sanoisin että on ylittänyt ainakin 50, saattaa olla paljon ylikin. 20-v. ei todellakaan puhu "miesystävistä", "illanvietoista", kikatteluista ja hihittelyistä", "kahvittelusta", "totea kärkkäästi", "keikistelystä" jne jne.

Tarina on muuten mielenkiintoinen, pieni päivitys sanaston suhteen olisi paikallaan.

Vierailija
65/89 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksanut lukea pitkää ketjua, mutta ainakin aloituksen perusteella te tunnutte olevan miehen kanssa "samalla sivulla" ts. miestäsi ei kiinnosta kaverisi. Itse en todellakaan jatkaisi kaverisuhdetta millään muotoa. Jotkut ihmiset nyt vain ovat tuollaisia - eivät ymmärrä pitää mitään rajaa, joten heille ne rajat pitää laittaa se rautalangasta.

Vierailija
66/89 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei voi olla 21, sanoisin että on ylittänyt ainakin 50, saattaa olla paljon ylikin. 20-v. ei todellakaan puhu "miesystävistä", "illanvietoista", kikatteluista ja hihittelyistä", "kahvittelusta", "totea kärkkäästi", "keikistelystä" jne jne.

Tarina on muuten mielenkiintoinen, pieni päivitys sanaston suhteen olisi paikallaan.

Voi vittu ku vituttaa nämä tällaiset oman elämänsä sherlockit, jotka kiertää ketjusta toiseen toteamassa omia harhaisia kuvitelmiaan kanssaihmisten kielenkäytöstä :D Ihan oikeasti, 20-vuotias voi käyttää sanaa "miesystävä" eikä siinä ole mitään outoa.

Vierailija
67/89 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu ku vituttaa nämä tällaiset oman elämänsä sherlockit, jotka kiertää ketjusta toiseen toteamassa omia harhaisia kuvitelmiaan kanssaihmisten kielenkäytöstä :D Ihan oikeasti, 20-vuotias voi käyttää sanaa "miesystävä" eikä siinä ole mitään outoa.

Ehkä kommentoija oli Ikis,jonka mielestä 20-vuotias on oikeastaan vielä lapsi tai korkeintaan teini,ja sellainen kirjoittaisi jotain teinix-slangia.Muuta järkevää selitystä en tällä "ap on vähintään 50-vuotias"-kommentille keksi

Vierailija
68/89 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika, ansaitset parempaa.  

Johan ap lemppasi sikamaisen ystävänsä,kommentti ei ole ihan ajan tasalla? :D

Vierailija
69/89 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapset, lapset! Ei asioita tuolla tavalla julkisin kohtauksin tarvitse selvittää. Olisit ollut nolaamatta ja keskustellut asiasta kahdenkesken (jo kauan sitten olisi ollut syytä ottaa asia käsittelyyn). Jos olisit vain suoraan sanonut tälle kaverillesi, että mies ei halua enää osallistua yhteisiin tapaamisiin ollenkaan ystäväsi käytöksen vuoksi ja pitää sitä ahdistavana, viesti olisi varmasti mennyt perille. Olisitte kuitenkin voineet tavata jatkossakin ystäväporukassa, mutta nyt olet tehnyt tilanteen kaikille osapuolille ja lisäksi sivustaseuraaville kavereille vaikeaksi.

Tietysti mies olisi voinut asian itsekin hoitaa, mutta se olisi voinut olla nolompaa kaverillesi.

Vierailija
70/89 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt jaksa lukea koko tekstiä. Mutta aivan pöljä syy katkaista välit. Olisit imarreltu että sun miehes on muidenkin silmissä ihana. Mun mielestä olisi vaan hassua tuollainen. Ei mua haittais. Sitä paitsi kyllä ystävyys kulkee parisuhteen edellä. CHICKS BEFORE DICKS.

"Chicks before dicks" ei näytä olevan ainakaan tän kaverin filosofia... Kaipa sellasen pitäisi sitten kanssa toimia molempiin suuntiin.

Vierailija
71/89 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapset, lapset! Ei asioita tuolla tavalla julkisin kohtauksin tarvitse selvittää. Olisit ollut nolaamatta ja keskustellut asiasta kahdenkesken (jo kauan sitten olisi ollut syytä ottaa asia käsittelyyn). Jos olisit vain suoraan sanonut tälle kaverillesi, että mies ei halua enää osallistua yhteisiin tapaamisiin ollenkaan ystäväsi käytöksen vuoksi ja pitää sitä ahdistavana, viesti olisi varmasti mennyt perille. Olisitte kuitenkin voineet tavata jatkossakin ystäväporukassa, mutta nyt olet tehnyt tilanteen kaikille osapuolillqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqe ja lisäksi sivustaseuraaville kavereille vaikeaksi.

Tietysti ap:n kaveri olisi voinut välttyä nolaamiselta sillä,että EI olisi alunperinkään klähminyt ap:n miestä julkisesti tai oikeastaan koko parivuotisen episodin olisi voinut jättää väliin. Ai niin,AV:lla KAIKKI on aina ketjun aloittajan vika ;D

Vierailija
72/89 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapset, lapset! Ei asioita tuolla tavalla julkisin kohtauksin tarvitse selvittää. Olisit ollut nolaamatta ja keskustellut asiasta kahdenkesken (jo kauan sitten olisi ollut syytä ottaa asia käsittelyyn). Jos olisit vain suoraan sanonut tälle kaverillesi, että mies ei halua enää osallistua yhteisiin tapaamisiin ollenkaan ystäväsi käytöksen vuoksi ja pitää sitä ahdistavana, viesti olisi varmasti mennyt perille. Olisitte kuitenkin voineet tavata jatkossakin ystäväporukassa, mutta nyt olet tehnyt tilanteen kaikille osapuolille ja lisäksi sivustaseuraaville kavereille vaikeaksi.

Tietysti mies olisi voinut asian itsekin hoitaa, mutta se olisi voinut olla nolompaa kaverillesi.

Ei ap nolannut ystäväänsä.Ystävä nolasi itse itsensä koskettelemalla varatun miehen reittä julkisella paikalla.Selkään ja käsivarteen voi koska melkein kuka tahansa,kyllä reiden lääppiminen on seksuaalista ja todella kiusallista kaikille,jos se toinen osapuoli ei oikeasti osoita olevansa kiinnostunut niin intiimistä koskeytuksesta.

Vierailija
73/89 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tuli vähän yllätyksenä että tänne on tullut näinkin paljon viestejä. Halusin vain avautua ja lukea jos on samoja kokemuksia. Ajattelin ettei tänne oikeastaan mitään tule.

No, luin kaikki viestit ja vastaan nyt joihinkin aukkoihin ja kysymyksiin. Voi tulla pitkä teksti. Kiitos etukäteen jos jaksatte lukea.

Ensinnäkin, ihan oikesti olen 21 mutta miten sitä nyt täällä todistamaan :D hauskaa joidenkin ihmisten analysointi täällä muista ihmisistä. "Olet varmasti oikeasti jotain yli 50v koska käytät tuollaisia sanoja kirjoittaessasi"

Mitäpä tuohon sanoisi? Epämiellyttävää itselleni käyttää miesystävästäni termiä poikaystävä...ei sovi mun suuhun yhtään. Kohta 3 vuotta oltu yhdessä ja kihloissakin ollaan ja tuntuu hassulta sanoa kokoajan "mun kihlattu". Miellyttävämpää itselleni sanoa "mieheni" tai "miesystävä".

Vaikka tätä sirkusta on katseltu se 2 vuotta niin ei nyt sentään ihan viikoittaista tai kuukausittaista. Yläasteen jälkeen kaveriporukkamme tyypit hajaantuivat opiskelujen myötä. Treffattiin kotikaupungissamme vkloppuisin kun olimme samoihin aikoihin vanhempiemme luona. Osa asuu lähikunnissa nykyään ja näkeminen helppoa. Meillä kaikilla tosin on työt ja opiskelut niin emme näe hirveän useasti koko porukalla. Tavataan näiden naisten kanssa kaksistaan, kolmistaan tai sitten sillä koko porukalla + joskus jokusen miesystävä mukana. Mutta nyt tämän vuoden aikana siis mies nähnyt tämän ystäväni muutaman kerran eli ei ystävän käytös ole ollut jatkuvaa piinaa.

Ensimmäisen kerran kun mies ja tämä ystävä tapasivat yksillä synttäreilläni, niin olin varoittanut miestä etukäteen sanomalla että tämä ystävä innostuu kavereiden miesystävistä ja on todellakin hieman "outo". Synttäreiden jälkeen mies sanoi että tämä ystävä oli suorastaan creepy.

Tottakai mies halusi hitaasti mutta varmasti tutustua ystäviini. Jonkun ajan päästä mies oli tullut siihen tulokseen että tämä ystävä on erittäin epämiellyttävä.

Muutamia vuosia taaksepäin kun olin sinkku vielä...ja parilla ystävällä oli nyt se "poikaystävä", niin katselin erittäin vaivaantuneesti vierestä kuina tämä ystävä käyttäytyi erittäin kiinnostuneesti näihin poikaystäviin ja niiden jätkien naamasta niin paistoi se "halvaantuminen" että ei tiedä mitä sanoa tai toimia tai vastata tämän ystävän heittoihin "Hahaha sä oot niiiiiiin hauska!!!! Hihihihi!!!!".

Joku myös sanoi että nyt on kyseessä nössö mies. No, en nyt menisi sanomaan. Itse jos olisin mies niin en itsekään tiedä kuinka käyttäytyisin itse kumppanin hyvää ystävää kohtaan. Kun tämän kumppanin ystävä ei ole itselle vielä sellainen ihminen jonka tuntee edes hyvin. Mutta kyseessä on silti kumppanin hyvä ystävä niin kuinka toimia... :/

Miehenihän on näyttänyt että ei kiinnosta. Poisti fb:stä ja lopetti viestiin vastailun täysin ja hän välttelee tämän ystävän näkemistä.

Yläasteelta asti ollaan porukan muiden naisten kanssa ihmetelty tätä ystävän käytöstä. Hän oli rankasti koulukiusattu yläasteella oman luokkansa toimesta ja joidenkin muidenkin taholta. Mutta hän on ollut aina vähän sellainen "outo" mutta yläasteella se oikein yltyi. Monet välttelivät häntä koska oli niin "nolo" kaikkien silmissä ja jos hän ihastui johonkin poikaan niin hän meni suoraan niiden poikien luokse ilmoittamaan rakkautensa tätä kohtaan ja siitähän seurasi kauhea nauruepisodi koko välitunnin ajan kun ystäväni torjuttiin kaikkien nähden. Pojat yleensä olivat näitä koulun suosituimpia joihin hän silmänsä iski ja voitte vaan kuvitella tilanteet. Sääliksi häntä kävi ja monet kerrat lohduteltiin kun torjutuksi tuli ja joskus aika törkeästi se torjuminen tapahtui. Ei ikinä oppinut, vaan yhä uudestaan ja uudestaan kertomaan ihastukselle suurista tunteista.

Muuten tämä ystävä on ollut hyvä ystävä... käyttäytyy aika normisti vaikka ei kaikkia heittoja ymmärrä. On kiltti ja huomaavainen, jos on huolia niin hän kuuntelee...mutta jos miehiä lähellä niin hän menee ihan pipanoiksi. Hauskimpia juttuja ovat kaksimieliset vitsit, jos hän sellaisen kuulee niin nauru alkaa isoon ääneen niin että kaikki muut ihmiset pysähtyy ja kääntyy katsomaan meihin päin. Hän on sellainen porukkamme musta lammas, mutta ollut meille kaikille rakas ja tärkeä vaikka niitä hassuja ominaisuuksia onkin. Pukeutumistyyli: Fleecehuppari, t-paita, Matti Nykänen-farkut + lenkkarit. Sellainen hän on ja se on ollut meille aina ok, vaikka ei mitään muotia seuraa tai muutakaan. Olemme todenneet että jossakin määrin hänen on oltava jollain tasolla "jälkeenjäänyt" kun on vähän lapselliset jutut joskus...tai sitten jotain mt-ongelmaa. Vaikea sanoa.

Sinkkuna baareissa on ollut vähän tuskaista kun ystävä karkotti käytöksellään kaikki potentiaaliset miehet matkoihinsa. Kukaan mies ei lähestynyt jos ystävä oli läsnä vieressä.

Vaikka hänellä oli nettipoikaystävä niin hän avoimesti yritti iskeä miehiä huonolla menestyksellä. Ystävien miesystävät on hänelle helppoja "uhreja"? Koska kuinka "tutut" miehet nyt alkaa käyttäytymään ikävästi kumppanin ystävää kohtaa jos hän vain hihittää suurin elein miehen jutuille ja vain istuu viereen koska mies on hauska.

Ystävä kai ajattelee että ei nyt ystävän miehet hänelle ole ilkeitä vaikka tuntemattomat on.

Minäkinhän olen ihan ääneen kyseenalaistanut ystävän köytöstä ja pyytänyt hillitsemään. Niin muutkin ystävät ovat hänelle tehneet "Noni, äläpäs nyt viitti enää" mutta ystävä katsoo hölmistyneenä "ai mitä? :D:D :D" ihan käsittämätöntä. Asiat ovat jotenkin päätyneet siihen että "Ystävä nyt vaan on tollanen :)" mutta mulla meni nyt yli.

Toki mua joo nolottaa että julkisesti tuollaisen episodin väänsin mutta mulla vaan napsahti totaalisesti. Välit ystävääni ovat viilenneet vuoden aikana ja itse olen myös jättäytynyt illanvietoista pois koska vaikea on itsekään käyttäytyä normaalisti ystävän seurassa kun hän käyttäytyy ihan normaalisti kuten ennen ja ihan kuin hän ei olisi koskaan kärkkynyt miestäni... kuin mitään ei olisi vialla. Enkä halua esittää että kaikki on hyvin. Nytpä on sekin ohi.

Luultavasti osa porukastamme toki näkee tätä ystävää ja näkevät porukkana. Minä voin nähdä myös porukan mutta ilman tätä entistä ystävää. Olen jo keskustellut muiden ystävien kesken ja he ymmärsivät minua täysin.

Minulla ei ole mitään aikomusta pyytää anteeksi käyttäytymistäni. Pahoittelin sitä mekastusta ystäviltäni koska julkisella paikalla mekastin, ei muuta.

Pari päivää olen tätä asiaa mielessäni vatvonut ja pitäydyn päätöksessäni. Ystävä ei ole ennenkään virheistään oppinut niin kuinka oppisi nytkään? Voisin oikeastaan nyt sanoa jo entiseksi ystäväksi kun kirjoitan... Tämä entinen ystävä on se jonka pitäisi pyytää anteeksi minulta sekä etenkin mieheltäni. Mutta ei kiinnosta puhua hänelle tai olla tekemisissä millään muotoa. En jaksa enää.

Tottakai kirpaisee kun mietiskelen sitä kuinka pitkään olimme ystäviä...ja ne hauskat kokemukset ja hetket. Päätös silti on päätös. Entiseltä ystävältä ei ainakaan vielä ole tullut yhteydenottoja. Taisin 100% työntää luun kurkkuun ja hyvä niin. Olen sanottavani hänelle sanonut. Ja joo täysi nössö itse olen ollut koska en ole aiemmin ollut kovanaama tämän asian suhteen... mennyt mikä mennyt.

Ja tosiaan, minua ei ole käytetty mitenkään seksuaalisesti hyväksi...ikinä. En ole seksuaalirikoksen uhri.

Miehellä ja entisellä ystävällä ei todellakaan ole ollut suhdetta :D Meinasin kuolla nauruun kun luin jonkun noin kirjoittaneen.

Kiitos kaikille tsempeistä! Aiemmin en pitänyt puoliani mutta nyt pidän puoleni ja pysyn kovana. Tämä sirkus loppui nyt ja pysyykin näin.

Toivottavasti muistin nyt vastata kaikkiin mihin meinasin. En viitsinyt alkaa kaikkia erikseen lainaamaan! :')

~Ap~

Vierailija
74/89 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt jaksa lukea koko tekstiä. Mutta aivan pöljä syy katkaista välit. Olisit imarreltu että sun miehes on muidenkin silmissä ihana. Mun mielestä olisi vaan hassua tuollainen. Ei mua haittais. Sitä paitsi kyllä ystävyys kulkee parisuhteen edellä. CHICKS BEFORE DICKS.

"Chicks before dicks" ei näytä olevan ainakaan tän kaverin filosofia... Kaipa sellasen pitäisi sitten kanssa toimia molempiin suuntiin.

Nimenomaan! Mua ihmetetyttää,että jonkun mielestä ystävän miehen vamppausyritys on vain "hassua".Tietysti jos on niin hyvä ystävä,että polyamoristinen suhde onnistuu,mikäs siinä.Useimmilla kuitenkin taitaa olla periaatteena,ettei ystävien tai edes kavereiden kumppaneihin kajota.Ihastumiselle ei mitään voi,mutta jos ihastuu väärään ihmiseen,tunteet pitää tukahduttaa,ei ruokkia niitä hinnalla millä hyvänsä.Toivottavasti ap:n ystävä oppi tästä jotain,tosin jotkut ovat ikuisesti tuollaisia teinejä.Minullakin on ystävä,jolle ei ole koskaan riittänyt sen hetkinen mies.Surullista.

Vierailija
75/89 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap kun vastailit ja selvesit,tätä ketjua on mielenkiintoista lukea(olen kakksosivulta se,jonka huomionkipeä ystävä on "huumorilla" lähennellyt miesystävääni,joten jotenkin aihe koskettaa).Tuo entinen ystävä kuulostaa ehdottomasti jotenkin heikkolahjaiselta.Siis varmasti rankka koulukiusaaminen on nujertunut itsetuntoa ja voi olla muutakin taustalla,mutta todella erikoista tuo ylenpalttinen kiinnostus kaikkiin(myös ystävien)miehiin.ja tuo hyökkäävä tyyli,että pitää heti mennä kertomaan ihastuksestaan kohteelle,kuulostaa siltä että tyypillä ei ole kaikki hiiret vintillä.

Tosin se ei ole mikään lieventävä asianhaara,kyllä täysi-ikäinen pystyy vaikuttamaan käytökseensä vaikka olisikin jotenkin hidas.todella törkeää tuo vuosia jatkunut kärkkyminen.Et ole ap nössö,ei ole helppoa katkaista ystävyyssuhdetta,jos on pitkäaikainen ja rakas ystävä,mutta kyllä tuollainen toiste miesten ahdistelu on jo aikamoinen dealbreaker.

Vierailija
76/89 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... auts!

77/89 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... auts!

Kehen tässä "kalahti" ja mikä? Onko se oikeasti Ikis kun  täällä inisee? Jotkuthan ovat vielä keski-ikäisenä mieleltään teinejä,toiset parikymppisinä jo järkeviä.Ei mun mielestä voi kirjoitustyylistä tai sanamuodoista päätellä ikää.

Ja hei vinkki teille sherlock ja muut jotka hämmennytte "oudoista" sanoista:LUKEKAA.Siis muutakin kuin AV-palstaa,lukekaa kirjoja ja lehtiä,hämmästytte miten sanavarasto karttuu,oli ikä mikä hyvänsä!

Vierailija
78/89 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Johanna?

Vierailija
79/89 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkus Finlandia tulisi mieleen hetken luettuani. 

Vierailija
80/89 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirkus Finlandia tulisi mieleen hetken luettuani. 

Millä tavalla sulle tuli ap:n "kolmiodraamasta" sirkus mieleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi