Hyvä ystävä ihastunut mieheeni. Välit poikki.
Pistin välit poikki hyvään ystävääni koska kyllästyin hänen käytökseensä miestäni kohtaan. Tuntuu pahalta, koska kyseessä on yksi läheisimmistä ystävistäni ja olemme olleet ystäviä 15 vuotta...
Koin kuitenkin että tein oikein. Olen jo yli kaksi vuotta katsellut sitä pelleilyä. Vietämme yleensä aikaa porukassa jossa on minä ja 6 muuta naista. Joskus mieheni on mukana, aika harvoin. Myös muidenkin ystävien miesystävät saattavat olla mukana. Tämä kyseinen ystävä kuitenkin aina käyttäytynyt turhan kiinnostuneesti juuri minun miestäni kohtaan. Katselee pöydän päästä ihaillen ja huokailee. Teki näin jo ensimmäisellä kertaa kun ystävä tapasi mieheni... Mies sanoi silloin että ystäväni on outo ja hänen tuijottelunsa ahdistaa häntä. Mies usein kieltäytyy tulemasta yhteisiin illanviettoihin koska ystäväni on niin päällekäyvä.
Mm. näitä asioita on tapahtunut:
- Väenvängällä yrittää änkeä meidän väliin istumaan.
- Katselee miestäni ja huokailee. (muutkin ystävät ovat huomanneet tämän, eli en siis todellakaan kuvittele tätä)
- Kikattelee ja hihittelee aivan holtittomasti jos mieheni sanoo mitä tahansa.
- Lähettää miehelleni tekstareita sekä fb-messengeriin viestejä. Ei todellakaan minuun pidä niin paljon yhteyttä. Viestin sisällöt on neutraaleja, esim "Moikka, mitä kuuluu?" "Mitä teet nyt?" etc. Mies vastasi aluksi ihan normisti, mutta lopetti vastailun ja poisti hänet fb:stä.
- Tänään olimme kahvittelemassa pitkästä aikaa porukalla ja ystävä heti istahtaa mieheni viereen. Sappeni alkoi jo hieman kiehua, sitten lopulta pimahdin totaalisesti koska ystävä alkoi lääppiä mieheni reittä samalla kun kertoi jotain asiaansa. Tämä oli ensimmäinen kerta kun hän tuolla tavoin koskettaa.
Mieheni pomppasi ylös ja minä erittäin kärkkäästi totesin ystävälle "Mitä sä oikeen teet!?" Ei vastausta. Katseli vaan ja yritti sitten jotain änkyttää. Rupesin raivoamaan, sanoin parin vuoden takaiset patoutuneet tunteet ja ajatukset hänelle näistä "tilanteista"... ystävälle tuli kyyneleet silmiin. En haukkunut häntä, sanoin että en voi käsittää hänen käytöstään ja että nyt mulle riitti. Meille riitti. Lähdimme kahvilasta pois ja nyt kotona tuntuu vähän nololta että sellaisen episodin väänsin ja tuntuu kurjalta kun en tiedä kuinka meidän "porukan" käy. En halua olla tekemisissä tämän kyseisen ystävän kanssa millään muotoa enää. Olen pariin otteeseen suoraan kysynyt häneltä että onko hänellä jotain tunteita miestäni kohtaan ja vastaus on ollut aina "ei tietenkään!" Mutta käytös kertoo muuta.
Tämä ystävä on tunnettu siitä että hänellä ei ole ikinä ollut sellaista oikeaa "suhdetta". Kaikki suhteet ovat olleet nettisuhteita ja maksimipituus suhteella on 2kk. Vaikka hän on ilmoittanut seurustelevansa ja kirjoittaa feisbuukkiin että rakastaa yms yms... niin hän on aina vilkuillut muita miehiä ja on tosiaan yrittänyt muidenkin ystävien miehiä. Mutta kun mun mies tuli kuvioihin niin tää "ihailu" kohdistui vaan mun mieheen.
Olen 21, mieheni 24 ja ystävä myös 21 jos jotakuta ikä kiinnostaa.
Kokemuksia tämmöisestä kenelläkään? :( Mitä te olisitte tässä tilanteessa tehneet? Pystynköhän mitenkään rakentamaan ystävyyssuhdetta ennalleen...? Jos vaikka sopisin ystävän kanssa,että lopettaa moisen pelleilyn? Aikaisemmin kiellot ei ole tepsineet...kun olen suoraan sanonut että "Hei voitko hillitä vähän" kun hän on tullut mieheni naaman eteen keikistelemään ja kikattelemaan. Miehenkään kiellot ja muut "menen tilanteesta pois"-siirrot eivät ole tehonneet.
En osaa yhtään sanoa että olisinko ollut ok jos ystävä olisi myöntänyt suoraan että pitää miehestäni... Tosi kurjalt tuntuu vaikka samalla tuntuu että tein oikein. Oon vaan itkeny kotona ja miettiny sitä kuinka noin vaan heitin vuosien ystävyyden kaivoon... nyt meen lepäämään hetkeksi ja tuun illemmalla vastailemaan mahdollisiin kysymyksiin.
Pahoittelen jos oli pitkä teksti... ja pahoittelen jos on massiivisia kirjoitusvirheitä kun puhelimella tätä näpytän. Kiitos etukäteen vastauksista kaikille!<3
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että hän vielä kuuntelee sinua, jos annat mahdollisuuden. Hän tahtoisi vain olla onnellinen kuten te ja kaipaa kovasti miehen läheisyyttä. Ja on ajatellut että hänen käytöksensä on ok kun et ole osannut mainita asiasta mitenkään.
Jos ei ole tajunnut että tuo on ok, ei ole kaikki yläpäässä ihan järjestyksessä.
Ehkä hänelle teki hyvää että asialle pantiin stoppi ja vielä noin nuorena. Ehtii vielä muuttaa käytöstään ja miettiä.vähän kuinka ystäviä tavataan kohdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ystävä ymmärrä eron syytä, jos vain katkaiset pitkät välinne kuin leikaten. Oikein olisi se, että annat hänelle ensin mahdollisuuden muuttaa käytöstään ja pyytää anteeksi. Ja vasta sitten jos ei onnistu, katkaiset välit. Tämä voisi olla varoitus. Olen empaattinen ihminen - sinua vanhempi 35v - ja tuli paha mieli ystäväsi puolesta.
Eiköhän "ystävä" ymmärrä täysin, miksi välit on poikki, olihan Ap. riidan yhteydessä kertonut.
Tunteilleen ei kukaan voi mitään, mutta käytökselleen kyllä voi.
Reiden hinkkaamiset ja viestailut ei ole normaalia käytöstä, vaan vaikuttaa siltä, että ystävä on rakastunut mieheesi. Kokemuksesta tiedän, että ulos sulkeminen on ainoa vaihtoehto.Valta perustuu varoittamiseen paitsi tilanteissa, joiden törkeys on yksiselitteistä. Tässä niin ei ole. Periaate on se, että aina annetaan ensin mahdollisuus parantaa tapansa
ennen kovempaa tuomiota.
Ap on varoittanut, luitko kunnolla?
" hei voitko hillitä vähän".
Minut olisi kyllä tuokin lause havahduttanut ja nolostuttanut.
Ei tuolle mitkään hienotunteiset vihjailut auta.
En nyt jaksa lukea koko tekstiä. Mutta aivan pöljä syy katkaista välit. Olisit imarreltu että sun miehes on muidenkin silmissä ihana. Mun mielestä olisi vaan hassua tuollainen. Ei mua haittais. Sitä paitsi kyllä ystävyys kulkee parisuhteen edellä. CHICKS BEFORE DICKS.
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa lukea koko tekstiä. Mutta aivan pöljä syy katkaista välit. Olisit imarreltu että sun miehes on muidenkin silmissä ihana. Mun mielestä olisi vaan hassua tuollainen. Ei mua haittais. Sitä paitsi kyllä ystävyys kulkee parisuhteen edellä. CHICKS BEFORE DICKS.
Hassua??? Kuvittele, että tilanne olisi toisinpäin. Miehen kaveri kiinnostunut tämän tyttöystävästä. Tuijottelisi, ahdistelisi, lähettäisi epätoivottuja viestejä ja lopulta alkaisi kähmimään. Olisi varmaan tosi hassua etenkin tämän tyttöystävän mielestä.
Eihän tilanne koske vain ap:ta vaan myöskin tämän miestä - uskon, että on ollut hänelle hyvin ahdistavaa. Välit poikki vaan.
Vierailija kirjoitti:
Musta hoidit tilanteen tahdittomasti, jos 1,5 v olet vain katsellut tilannetta hiljaa päältä ja sitten yhtäkkiä katkaiset välit. Ystäväsi ei ehkä ollut tarkoituksella ilkeä tai paha sinulle tai miehellesi. Sinun olisi ollut hyvä ottaa asia hienotunteisesti esille jo aiemmin.
Tuollaiset kaverit lentää kuin leppäkeihäät välittömästi jo ekan viikon aikana -- saati että 2vuotta nyt kattella tuollaista typeryyttä. Ei tuollainen kaveri kunnioita sinua joka avoimesti iskee sun miestä -- pitää sua tyhmänä eikä arvosta koska käyttäytyy pokkana noin röyhkeästi. Mieti: Oletko siis oikeasti tyhmä?
Siis suuteliko (lääppi) ystäväsi miehesi reittä? Ymmärrän hyvin, että poistit hänet ystävistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Pistin välit poikki hyvään ystävääni koska kyllästyin hänen käytökseensä miestäni kohtaan. Tuntuu pahalta, koska kyseessä on yksi läheisimmistä ystävistäni ja olemme olleet ystäviä 15 vuotta...
Koin kuitenkin että tein oikein. Olen jo yli kaksi vuotta katsellut sitä pelleilyä. Vietämme yleensä aikaa porukassa jossa on minä ja 6 muuta naista. Joskus mieheni on mukana, aika harvoin. Myös muidenkin ystävien miesystävät saattavat olla mukana. Tämä kyseinen ystävä kuitenkin aina käyttäytynyt turhan kiinnostuneesti juuri minun miestäni kohtaan. Katselee pöydän päästä ihaillen ja huokailee. Teki näin jo ensimmäisellä kertaa kun ystävä tapasi mieheni... Mies sanoi silloin että ystäväni on outo ja hänen tuijottelunsa ahdistaa häntä. Mies usein kieltäytyy tulemasta yhteisiin illanviettoihin koska ystäväni on niin päällekäyvä.
- Katselee miestäni ja huokailee. (muutkin ystävät ovat huomanneet tämän, eli en siis todellakaan kuvittele tätä)
- Lähettää miehelleni tekstareita sekä fb-messengeriin viestejä. Ei todellakaan minuun pidä niin paljon yhteyttä. Viestin sisällöt on neutraaleja, esim "Moikka, mitä kuuluu?" "Mitä teet nyt?" etc. Mies vastasi aluksi ihan normisti, mutta lopetti vastailun ja poisti hänet fb:stä.
- Tänään olimme kahvittelemassa pitkästä aikaa porukalla ja ystävä heti istahtaa mieheni viereen. Sappeni alkoi jo hieman kiehua, sitten lopulta pimahdin totaalisesti koska ystävä alkoi lääppiä mieheni reittä samalla kun kertoi jotain asiaansa. Tämä oli ensimmäinen kerta kun hän tuolla tavoin koskettaa.Mieheni pomppasi ylös ja minä erittäin kärkkäästi totesin ystävälle "Mitä sä oikeen teet!?" Ei vastausta. Katseli vaan ja yritti sitten jotain änkyttää. Rupesin raivoamaan, sanoin parin vuoden takaiset patoutuneet tunteet ja ajatukset hänelle näistä "tilanteista"... ystävälle tuli kyyneleet silmiin. En haukkunut häntä, sanoin että en voi käsittää hänen käytöstään ja että nyt mulle riitti. Meille riitti. Lähdimme kahvilasta pois ja nyt kotona tuntuu vähän nololta että sellaisen episodin väänsin ja tuntuu kurjalta kun en tiedä kuinka meidän "porukan" käy. En halua olla tekemisissä tämän kyseisen ystävän kanssa millään muotoa enää. Olen pariin otteeseen suoraan kysynyt häneltä että onko hänellä jotain tunteita miestäni kohtaan ja vastaus on ollut aina "ei tietenkään!" Mutta käytös kertoo muuta.
Tämä ystävä on tunnettu siitä että hänellä ei ole ikinä ollut sellaista oikeaa "suhdetta". Kaikki suhteet ovat olleet nettisuhteita ja maksimipituus suhteella on 2kk. Vaikka hän on ilmoittanut seurustelevansa ja kirjoittaa feisbuukkiin että rakastaa yms yms... niin hän on aina vilkuillut muita miehiä ja on tosiaan yrittänyt muidenkin ystävien miehiä. Mutta kun mun mies tuli kuvioihin niin tää "ihailu" kohdistui vaan mun mieheen.
Kokemuksia tämmöisestä kenelläkään? :( Mitä te olisitte tässä tilanteessa tehneet? Pystynköhän mitenkään rakentamaan ystävyyssuhdetta ennalleen...? Jos vaikka sopisin ystävän kanssa,että lopettaa moisen pelleilyn? Aikaisemmin kiellot ei ole tepsineet...kun olen suoraan sanonut että "Hei voitko hillitä vähän" kun hän on tullut mieheni naaman eteen keikistelemään ja kikattelemaan. Miehenkään kiellot ja muut "menen tilanteesta pois"-siirrot eivät ole tehonneet.
En osaa yhtään sanoa että olisinko ollut ok jos ystävä olisi myöntänyt suoraan että pitää miehestäni... Tosi kurjalt tuntuu vaikka samalla tuntuu että tein oikein. Oon vaan itkeny kotona ja miettiny sitä kuinka noin vaan heitin vuosien ystävyyden kaivoon... nyt meen lepäämään hetkeksi ja tuun illemmalla vastailemaan mahdollisiin kysymyksiin.Pahoittelen jos oli pitkä teksti... ja pahoittelen jos on massiivisia kirjoitusvirheitä kun puhelimella tätä näpytän. Kiitos etukäteen vastauksista kaikille!<3
Onpa kummallinen kaveri,teit oikein kun katkaisit välit,pitkään oletkin jaksanut tuota touhua.Ehkä ystävälläsi ei ollut todellsia tunteita miestä kohtaan,kertomasi perusteella hän on pikemminkin huomiohuora.Siis hänellä huono itsetuntojota yrittää parantaa sillä ,että pitää saada mahdollisimman paljon huomiota mahdollisimman monilta miehiltä,testata viehätysvoimaansa.
En ole ihan tuossa mittakaavassa joutunut kokemaan "kolmiodraamaa",mutta eräs huomionkipeä ystäväni on muutaman kerran "vitsillä" tyrkyttänyt itseään miesystävälleni,kerran oli kyse kourimisesta ja toisen kerran pussasivat ihan silmieni edessä,ihan vain "huumorimielessä". Vaikka olemme yhä melkein 10 vuotta ensimmäisen tapauksen jälkeen ystäviä,jätti tapaus jälkensä ystävyyteemme.
Moni on sanonut,että ei olisi antanut toimintaa anteeksi,vaan olisi katkaissut välit.Ja minulla siis oli kyse parista yksittäistapauksesta,olet ap pitkäpinnainen jos olet katsellut touhua jo kaksi vuotta,itse en pystyisi sellaiseen jatkuvasti vaikka olisi kuinka hyvä ystävä.Kuulostaa siltä,että "ystävälläsi" on vielä paljon aikuistumista edessä,ennen kuin pystyy kunnon ihmissuhteisiin.Tekee kipeää katkaista pitkäaikainen,läheinen ystävyyssuhde,mutta tässä tapauksessa se oli ainoa järkevä ratkaisu.Voimia,ap!
Lumonen kirjoitti:
Täysin sairas "ystävä." Olit ihan tarpeeksi pitkämielinen, ja nämä kommentoijat jotka väittivät ettei ystävä tajunnut/olisi pitänyt varoittaa ensin niin...ihan oikeasti, kyllä tajusi.
Kannattaa siis vaan pysyä erossa tosta ex ystävästä, ei todellakaan pyytää anteeksi eikä selitellä mitään. Hän olisi sinulle sen anteeksipyynnön velkaa.
Just näin!!!
Ja tuollainen ei ole ystävä kenellekään!
Jos ei jollekkin toiselle tee noita temppujaan, johtuu pelosta tai siitä, että ystävän mies täyspäinen! Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Tänään olimme kahvittelemassa pitkästä aikaa porukalla ja ystävä heti istahtaa mieheni viereen. Sappeni alkoi jo hieman kiehua, sitten lopulta pimahdin totaalisesti koska ystävä alkoi lääppiä mieheni reittä samalla kun kertoi jotain asiaansa. Tämä oli ensimmäinen kerta kun hän tuolla tavoin koskettaa.Mieheni pomppasi ylös ja minä erittäin kärkkäästi totesin ystävälle "Mitä sä oikeen teet!?" Ei vastausta. Katseli vaan ja yritti sitten jotain änkyttää. Rupesin raivoamaan, sanoin parin vuoden takaiset patoutuneet tunteet ja ajatukset hänelle näistä "tilanteista"... ystävälle tuli kyyneleet silmiin. En haukkunut häntä, sanoin että en voi käsittää hänen käytöstään ja että nyt mulle riitti. Meille riitti. Lähdimme kahvilasta pois ja nyt kotona tuntuu vähän nololta että sellaisen episodin väänsin ja tuntuu kurjalta kun en tiedä kuinka meidän "porukan" käy. En halua olla tekemisissä tämän kyseisen ystävän kanssa millään muotoa enää. Olen pariin otteeseen suoraan kysynyt häneltä että onko hänellä jotain tunteita miestäni kohtaan ja vastaus on ollut aina "ei tietenkään!" Mutta käytös kertoo muuta.
En osaa yhtään sanoa että olisinko ollut ok jos ystävä olisi myöntänyt suoraan että pitää miehestäni... Tosi kurjalt tuntuu vaikka samalla tuntuu että tein oikein. Oon vaan itkeny kotona ja miettiny sitä kuinka noin vaan heitin vuosien ystävyyden kaivoon... nyt meen lepäämään hetkeksi ja tuun illemmalla vastailemaan mahdollisiin kysymyksiin.Pahoittelen jos oli pitkä teksti... ja pahoittelen jos on massiivisia kirjoitusvirheitä kun puhelimella tätä näpytän. Kiitos etukäteen vastauksista kaikille!<3
Onpa kummallinen kaveri,teit oikein kun katkaisit välit,pitkään oletkin jaksanut tuota touhua.Ehkä ystävälläsi ei ollut todellsia tunteita miestä kohtaan,kertomasi perusteella hän on pikemminkin huomiohuora.Siis hänellä huono itsetuntojota yrittää parantaa sillä ,että pitää saada mahdollisimman paljon huomiota mahdollisimman monilta miehiltä,testata viehätysvoimaansa.
En ole ihan tuossa mittakaavassa joutunut kokemaan "kolmiodraamaa",mutta eräs huomionkipeä ystäväni on muutaman kerran "vitsillä" tyrkyttänyt itseään miesystävälleni,kerran oli kyse kourimisesta ja toisen kerran pussasivat ihan silmieni edessä,ihan vain "huumorimielessä". Vaikka olemme yhä melkein 10 vuotta ensimmäisen tapauksen jälkeen ystäviä,jätti tapaus jälkensä ystävyyteemme.
Moni on sanonut,että ei olisi antanut toimintaa anteeksi,vaan olisi katkaissut välit.Ja minulla siis oli kyse parista yksittäistapauksesta,olet ap pitkäpinnainen jos olet katsellut touhua jo kaksi vuotta,itse en pystyisi sellaiseen jatkuvasti vaikka olisi kuinka hyvä ystävä.Kuulostaa siltä,että "ystävälläsi" on vielä paljon aikuistumista edessä,ennen kuin pystyy kunnon ihmissuhteisiin.Tekee kipeää katkaista pitkäaikainen,läheinen ystävyyssuhde,mutta tässä tapauksessa se oli ainoa järkevä ratkaisu.Voimia,ap!
Tiedoksi vaan sulle, että alkuperäistä viestiä ei kuulu lainata.
Vierailija kirjoitti:
Musta hoidit tilanteen tahdittomasti, jos 1,5 v olet vain katsellut tilannetta hiljaa päältä ja sitten yhtäkkiä katkaiset välit. Ystäväsi ei ehkä ollut tarkoituksella ilkeä tai paha sinulle tai miehellesi. Sinun olisi ollut hyvä ottaa asia hienotunteisesti esille jo aiemmin.
Siis ap:n ystävä lääppii ap:n miestä,jota on jahdannut jo pari vuotta,ap suuttuu ja katkaisee välit.Ja jonkun mielestä AP on ollut tahditon? Vain av:lla on mahdollista nähdä asiat näin pahasti päälaelleen käännettyinä.
Ihan oikeastiko meinaat,että ystävä on VAHINGOSSA yrittänyt kaksi vuotta vampata toisen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Siis suuteliko (lääppi) ystäväsi miehesi reittä? Ymmärrän hyvin, että poistit hänet ystävistäsi.
Kyllä mä ainakin ymmärrän lääppimisen sellaisena klähmimisenä enkä suuteluna,mistä ihmeestä keksit että ystävä olisi suudellut miehen reittä?
Ilmeisesti tässsä tapauksessa sivellyt,tai hinkannut,koskenut siis sopimattomalla tavalla sopimattomaan ruumiinosaan.Aika yksiselitteisen törkeää touhua,vaikka joku tuolla aikaisemmin muuta väitti.
Ihan oikein tehty ap! Joskus on pakko polttaa siltoja takanaan estääkseen hulluja seuraamasta.
Voimia!
Voi miesparkaa, joutua nyt kahden 21-vuotiaan tyttösen liehittelyn kohteeksi! ;) ;) ;)
Ap, olet ollut riittävän kärsivällinen ja pitkämielinen. Tosin minusta ystäväsi käytös on niin lapsellista ja ylilyövää, että tulee väkisinkin mieleen, että kyse olisi henkisesti jälkeenjääneestä tai mt-ongelmaisesta, eikä välttämättä puhtaasta ilkeydestä. Vaikea kuvitella, että puhtaasti ilkeä ei toimisi edes vähän ovelammin itsekkäiden tavoitteidensa edistämiseksi. Ja ilmeisesti ystäväsi on muutoin ollut kelpo ystävä tähän asti, eikä osoittanut muita tunnekylmyyden merkkejä? Joka tapauksessa, vaikka ystäväsi oirehtisi noin ongelmiensa takia eikä olisi täysin "oma itsensä", teit oikein järjestämällä välikohtauksen ja katkaisemalla välit. Se on merkki ystävällesi, että nyt on viimeistään menty rajan yli. Toivottavasti se herättää ystäväsi itsetutkiskeluun ja miettimään tekojansa ja sitä, mitä haluaa elämältä, mahdollisesti hankkimaan itselleen apua. Luottamustasi tuskin saa enää takaisin, ainakaan pitkiin aikoihin, mutta mahdollisesti ymmärtää olla pilaamatta muita ihmissuhteitaan perseilyllään.
Vierailija kirjoitti:
Voi miesparkaa, joutua nyt kahden 21-vuotiaan tyttösen liehittelyn kohteeksi! ;) ;) ;)
Mies on alusta asti sanonut että häntä ahdistaa. Hän on lähettänyt selviä vinkkejä kuten vastaamattomuus ja jopa kavereista poistaminen. Hän jopa välttelee tilanteita missä tämä nainen on paikalla, koska lähentely inhottaa häntä. Nyt hänen reittään sivellään. Ei minusta mikään hymiön paikka tämä?
Joku mies voisi olla innoissaan. Joku nainen voisi olla innoissaan kun kaksi nuorta miestä iskee. Tämä mies ei kuitenkaan ole ja minusta on törkeää vähätellä hänen mielipahaansa siksi että hän on mies ja hänen olisi sen takia pakko olla eläin joka riehaantuu kenestä tahansa naaraasta.
Niille joiden mielestä ap on tahditon kun ei anna mahdollisuutta korjata käytöstään - joku jopa oli sitä mieltä ettei kaveri tahallaan käyttäydy näin - onko myös miehillä oikeus ahdistella ja kouria naisia ja saada varauksetta anteeksi kun ei se hei välttämättä tahallaan kourinut?
Sun miehen olisi pitänyt ratkaista tilanne niin että olisi laittanut stopin kaverisi käytökselle. kaverisi on saanut jotain mieheltäsi, muuten olisi lopettanut jo aikaisemmin. Ei tuossa kohtaa tarvitse sanoa kuin kerran niin tyrkyt on niin noloja etteivät enää kehtaa näyttää naamaansa missään. Ihmettelin miksi miehesi ei laittanut rajoja tuolle naiselle? Nainen olisi hävennyt niin, ettei olisi kehdannut enää yrittää mitään, eikä välttämättä olisi pitänyt enää yhteyttä sinuun.
En ymmärrä miksi miehesi antoi tuon naisen vain jatkaa ja jatkaa...?
Ap:n kaveri on näköjään joskus (lapsena) joutunut hyväksikäytön kohteeksi. Hyväksikäytetyt oireilee aikuisina noin.
Sairaita övat nykynuoret ihan pimeitä 😁 oo
Kyllä todellakin ymmärtää. Ellei ymmärrä, ei sitten ymmärrä mistään hienotunteisesta puheestakaan eli hänelle on/ oli tehtävä asia juuri noin kunnolla ja kerralla selväksi.
Ap sitäpaitsi kertoi yrittäneensä hillitä ystävänsä käytöstä ennenkin.