Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun miesystävä on ihan kusipää

Vierailija

Kutsui mut eilen kaupungille kanssaan(syömään), jätti tulematta. Suuttui mulle kun loukkaannuin, eikä vastaa enää puheluihin ja viesteihin.
Vittu. Oli muuten meidän 3-vuotispäivä eilen.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

No yhteisten kavereiden kautta. Kun oli kuulemma niin huipputyyppi, ja toki välillä onkin. Mutta lähinnä kusipää. Ap

Vierailija

On tietty miestyyppi, joka suuttuu kun heille loukkaannutaan kun he ovat törppöilleet. Ei edes kovin harvinainen. Marttyyriainesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No eroa.

Miksi ihmeessä olet kusipään kanssa?

Hyvä kysymys, varmaan elän tässä suhteessa lähinnä mielikuvituksessa jossa ollaan onnellisia. Todellisuudessa mies tekee mut tällä käytöksellään hyvin onnettomaksi. Pahinta on se ignoraus, haluttomuus selvittää asioita. Niitä pitää vatvoa päiväkaupalla että saa selvyyden. Sitten on viikko kivaa, ja taas se tekee jotain kusipäistä.
Ap

Vierailija

Hän ilmoitti että HÄNEN ei tarvii mulle vastata puhelimeen, ei viesteihin eikä nähdä. HÄN saa itse päättää mitä tekee. Mitä lie parisuhdeopasta on lukenut. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hän ilmoitti että HÄNEN ei tarvii mulle vastata puhelimeen, ei viesteihin eikä nähdä. HÄN saa itse päättää mitä tekee. Mitä lie parisuhdeopasta on lukenut. Ap

Tottahan tuo on. Teeppä kuule itse samoin ja jatka elämääsi ilman häntä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteessa on velvollisuuksia. Itsensä ja toisen kunnioittaminen. Jos tekee toiselle paskasti pitää siitä kantaa vastuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sulla on sairas käsitys parisuhteesta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet sit hänen kanssaan varmaan samaa mieltä että hällä ei ole velvollisuutta ilmoittaa jos ei olekaan tulossa, sillä hän on vapaa tekemään mitä haluaa. Ja muutenkin se oli mun vika ettei hän tullut (en vaan ymmärrä miten, mutta selitäppä sinä?)
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai mulla vai? Ihan kokemuksesta olen oppinut, että jos asiat ovat tuollaisella tolalla niin eipähän siinä muu auta kuin kaasun nostaminen. Totta kai parisuhteen kuuluu kunnioitus, mutta siinä vaiheessa kun se on menetetty ja alkaa tuollainen kommunikaation taso, niin ihan oikeasti kannattaa tehdä itse ihan samoin ja jatkaa elämäänsä ilman niitä, jotka eivät vaivaudu olemaan ihmisiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on aloittanut suhteen katkaisemisen. Mutta miten hän on aiemmin ratkonut ongelmatilanteita? Selvästi hänellä on sinulle viesti. Sen voisi kertoa myös keskustelemalla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai mulla vai? Ihan kokemuksesta olen oppinut, että jos asiat ovat tuollaisella tolalla niin eipähän siinä muu auta kuin kaasun nostaminen. Totta kai parisuhteen kuuluu kunnioitus, mutta siinä vaiheessa kun se on menetetty ja alkaa tuollainen kommunikaation taso, niin ihan oikeasti kannattaa tehdä itse ihan samoin ja jatkaa elämäänsä ilman niitä, jotka eivät vaivaudu olemaan ihmisiksi.

No mikähän tuon miehen käytöksessä kertoo kunnioituksesta? Kerta totesit olevasi hänen kanssaa samaa mieltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on aloittanut suhteen katkaisemisen. Mutta miten hän on aiemmin ratkonut ongelmatilanteita? Selvästi hänellä on sinulle viesti. Sen voisi kertoa myös keskustelemalla. 

Samalla tavalla, aina.
Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat