Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikesta tarjoilusta loukkaantuva ylipainoinen sukulainen tulossa pikkujouluihini viikon kuluttua, auttakaa, mitä tarjoan?

Vierailija
04.12.2015 |

Laitoin tämän jo tuonne mielensäpahoittamiskeskusteluun mutta tarvitsen apua niin tein ihan oman aloituksen, eli

Eräs ylipainoinen sukulainen, vaikka Jenna loukkaantuu aina, oli tarjolla mitä ruokaa/juomaa hyvänsä.

Tätä käytöstä ollaan muun suvun kesken naureskeltu. Esim. sukulainen A tarjosi luonaan kanasalaattia ja vichy-vettä. Tästä Jenna oli kysynyt että vihjaileeko A että hänen täytyisi laihduttaa.

Sukulainen B tarjosi (eri tilaisuuksista siis joka kerta kyse) sattui olemaan tuolloin hyvin vähävarainen opiskelija ja oli saanut konditoriossa työskentelevältä tutultaan ilmaiseks valmistäytekakun, kun saivat viedä ylijäämät alekakut kotiin. Juomaksi oli Jaffaa. B laittoi tarjolle, Jenna ei koskenutkaan kakkuun vaan nyrpisteli kädet puuskassa että tällaisiako sinä kuvittelet että päivät pitkät vedän naamaani.

Sukulainen C Osti -30% ale jauhelihaa ja teki lihapullia, jonka kanssa vähän hienommin muotoiltua pastaa. Valitettavasti jauhelihapaketti unohtui tiskipöydälle, jonka Jenna huomasi vasta kun oli jo syönyt osan ruuasta. Suureleisesti ryntäsi roskikselle kakomaan ja sylkemään, huusi että Luuleeko C että hänelle voi syöttää jotain pilaantunutta paskaa vain siksi että hän on lihava. Viinipullon joi kyllä hyvällä halulla tyhjäksi syyllä "täytyyhän sitä jollain suu huuhtoa tämän paskan jälkeen"

Minä olen sitten sukulainen D ja en ole vielä joutunut Jennalle mitään tarjoamaan mutta hän on tulossa pikkujouluihini viikon kuluttua ja olen kauhuissani että mitä ihmettä tarjoan :D Muille siis kelpaa mikä vain eli menun olisi mentävä niin ettei Jenna saa draamaa aikaiseksi. Viinin nyt ehkä uskallan laittaa kun se oli kelvannut. Saa ehdottaa, pelastakaa minut!!! :D

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala tuo kilo voita sai mehut purskahtamaan nenästä :D

Kiitos vinkeistä!

Ap

Vierailija
42/60 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy etukäteen itseltään, mitä haluaisi ja laita sitä.

Ai Jennaa vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kutsuttu kahdeksaan vuoteen yksiinkään juhliin ja olen hyvin käyttäytyvä ihminen joka olisi ikionnellinen kutsusta, oli tarjolla mitä tahansa tai vaikkei olisi mitään. Olen itsekin ylipainoinen mutten osaisi millään logiikalla yhdistää mitään tarjottavaa painooni (jos nyt ei kaada kannusta paistinrasvaa kurkkuuni) ja sitten tuollaiset ihmiset saa kutsuja :(

Vierailija
44/60 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko ne pikkujoulut olivat? Olisi kiva kuulla miten meni!

Vierailija
45/60 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

200g makaronilaatikkoa

Vierailija
46/60 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että Jenna ei ole saanut kunnolla munaa ikuisuuksiin.

Olisiko ratkaisuna siis järjestää Jennalle miesprostituoitu?

Parhaat pikkujoulut ever.

Kilisee kilisee kulkuset!

Tai sitten Jennan kommentti olisi: "vihjailetko, että minun pitäisi nussimalla hikoilla liikakilot pois? "

Tai Jenna voisi kommentoida myös, että: "Luuletteko tosiaan, että minua ei muut kuin maksulliset miehet alkaisi panemaan?" ja voisi jatkua näin: "No, pankoon tämän kerran tuo kun kerran on jo maksettu. Mutta ruoka on silti kelvotonta."

Vierailija
47/60 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina ovat, ilmoittelen sitten miten kävi. :)

Ap

Vierailija
48/60 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna taitaa potea todella huonommuutta liikakilojensa vuoksi ja luulee kaikkien muidenkin ajattelevan elämän hänen kilojensa kautta.

Mä ainakin laittaisin tarjolle juuri sitä mitä haluan, ajatellen tiestysti vieraiden allergioita tai ehdottomia inhokkeja, terveellisyyttä ja herkullisuutta.

Jos Jenna alkaa valittaa, sanoisin oikeasti tuohtuneen, että "Anteeksi nyt vain, mutta mä näin suuren vaivan näiden tajottavien kanssa. Halusin tarjota teille kaikille hyvää syötävää ja mukavan illan ja todella loukkaannun sun sanoista. Olen pahoillani jos näistä ei mikään maistu sulle".

Ja sanoisin tämän kovaan ääneen kaikkien kuullen!

En ole ilkeä ihminen, joten tällainen ystävällinen tyyli sopii mulle. Mutta tekisin kyllä selväksi hänen röyhkeytensä.

Vierailija
49/60 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pikkujoululahjaksi laminoitu BMI-taulukko. Ja tarjolle häkillinen heiniä! Alkupalaksi herneet nokkaan vedettäväksi!

Vierailija
50/60 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sit ap kertomaan miten kävi! Kiinnostaa sikana! :D Ite tarjoaisin ihan mitä haluisin ja jos kävis veemäiseks niin sanoisin suoraan mitä mieltäolen hänen käytöksestään.

Vierailija
51/60 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tarjoilut valmiina, kylmässä voileipäkakkua, pasteijoita, kahta erilaista salaattia, kahta erilaista viiniä ja boolin teen sitten hetken ennen vieraiden tuloa, viinirypäleitä, juustoja, kurkkua ja paprikaa pilkottuina ja sipsejä, kahta erilaista dippiä.

Saa veikata, mistä Jenna vetää kilarit ensimmäisenä ja miksi, tulevat klo 17 :D

Ap

Vierailija
52/60 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja alkoholittomana vaihtoehtona Pepsi Max ja Fanta.

Ap

Vierailija
53/60 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienosti keksitty mielikuvitustarina. ihan hauska mutta kertomistyyli paljasti

Vierailija
54/60 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo kossua ja porkkana.

Vierailija
55/60 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

55, Suomiviinaa löytyy kyllä boolia varten :)

Ap

Vierailija
56/60 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se kerran saa kaikesta aiheen valittaa niin tee omasta mielestäsi mahdollisimman herkullinen menu ja varaa ittelles konjakki, jota voit sitten maistella hermojen rauhoittamiseksi kun itku alkaa.

Jouluruuassahan on tietysti sellainen etu, että tarjolla on vähän kaikkea ja jos henkilö riemastuu siitä, että jouluna tarjotaan jouluruokaa niin sen ottaisin huumorilla vastaan.

Vierailija
57/60 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alkaa nyt siivota (kuviteltua kotiaan? ;)) ja laittaa koristeet paikoilleen. En osaa sanoa kuinka myöhään meillä menee mutta enköhän viim. aamusta teille päivitä. 

Vierailija
58/60 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

59 oli siis ihan alkuperäisen ap:n kirjoittama, muotoilin lauseen typerästi :D

Ap

Vierailija
59/60 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Tuosta kuvailusta päätelleen veikkaisin että Jenna närppii vähän jotain salaattia ja ehkä dippailee kasviksia. Mumisee ehkä, että kaikki on nykyään niin lihottavaa? 

Vierailija
60/60 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt jälleen elävien kirjoissa. Jenna söi ensin vain salaattia ja dippaili vihanneksia, mutisi että miksi kaikessa on niin paljon rasvaa viitaten voileipäkakkuun ja pasteijoihin. Kuitenkin tyhjättyään pullon viiniä ja reilusti boolia söi sipsejä ja voileipäkakkuakin enemmän. Sanoi että olisin voinut ajatella tarjoiluissa heitäkin, jotka laihduttavat. En saanut siis mitään silmittömiä haukkuja päälleni. Pahoittelen, tästä ei nyt tullut kunnon draamaa :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi