Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikesta tarjoilusta loukkaantuva ylipainoinen sukulainen tulossa pikkujouluihini viikon kuluttua, auttakaa, mitä tarjoan?

Vierailija

Laitoin tämän jo tuonne mielensäpahoittamiskeskusteluun mutta tarvitsen apua niin tein ihan oman aloituksen, eli

Eräs ylipainoinen sukulainen, vaikka Jenna loukkaantuu aina, oli tarjolla mitä ruokaa/juomaa hyvänsä.

Tätä käytöstä ollaan muun suvun kesken naureskeltu. Esim. sukulainen A tarjosi luonaan kanasalaattia ja vichy-vettä. Tästä Jenna oli kysynyt että vihjaileeko A että hänen täytyisi laihduttaa.

Sukulainen B tarjosi (eri tilaisuuksista siis joka kerta kyse) sattui olemaan tuolloin hyvin vähävarainen opiskelija ja oli saanut konditoriossa työskentelevältä tutultaan ilmaiseks valmistäytekakun, kun saivat viedä ylijäämät alekakut kotiin. Juomaksi oli Jaffaa. B laittoi tarjolle, Jenna ei koskenutkaan kakkuun vaan nyrpisteli kädet puuskassa että tällaisiako sinä kuvittelet että päivät pitkät vedän naamaani.

Sukulainen C Osti -30% ale jauhelihaa ja teki lihapullia, jonka kanssa vähän hienommin muotoiltua pastaa. Valitettavasti jauhelihapaketti unohtui tiskipöydälle, jonka Jenna huomasi vasta kun oli jo syönyt osan ruuasta. Suureleisesti ryntäsi roskikselle kakomaan ja sylkemään, huusi että Luuleeko C että hänelle voi syöttää jotain pilaantunutta paskaa vain siksi että hän on lihava. Viinipullon joi kyllä hyvällä halulla tyhjäksi syyllä "täytyyhän sitä jollain suu huuhtoa tämän paskan jälkeen"

Minä olen sitten sukulainen D ja en ole vielä joutunut Jennalle mitään tarjoamaan mutta hän on tulossa pikkujouluihini viikon kuluttua ja olen kauhuissani että mitä ihmettä tarjoan :D Muille siis kelpaa mikä vain eli menun olisi mentävä niin ettei Jenna saa draamaa aikaiseksi. Viinin nyt ehkä uskallan laittaa kun se oli kelvannut. Saa ehdottaa, pelastakaa minut!!! :D

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Minkä helvetin takia tuollaisia pahanilmanlintuja pitäisi kutsua mihinkään? Jos aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä, niin sitten pysyköön kotonaan!

Vierailija

1, he tulevat isommalla porukalla kauempaa muiden sukulaisten kanssa ja majoittuvat siskollani, kaikki tietävät juhlista joten ei ole enää mahdollista jättää kutsumatta. En halua näin joulun alla mitään sukuriita-helvettiä aikaiseksi :(

Ap

Vierailija

Laitat ihan mitä itse haluat, ja jos ja kun valitus alkaa, niin kysyt vaikka, että meinaako hän tosissaan, että yksin häntä varten aina ja kaikkialla kaikki tehdään? Siitä kun luultavasti enemmän pillastuu, niin voit ihan oikeutetusti pyytää poistumaan paikalta.

Vierailija

Olen samalla kannalla kuin muutkin: peru koko kutsu. Jos alkaa ulista, niin kerro suoraan, ettet halua häntä juhliin, koska et kuitenkaan keksi mitään tarjottavaa, mistä hän ei loukkaantuisi.

Jos et ihan tuohon lähde, niin kysy Jennalta itseltään, mitä hän tahtoisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sekä terveellistä että epäterveellistä tarjolle? Ja mitä sitten jos suuttuu, olkoon sitten idiootti :)

Näin minäkin tekisin. Mahdollisimman monipuolisesti eri ääripäistä. Eli kanasalaattia ja suklaakakkua ja vissyä, limsaa ja viiniä.

Vierailija

Suvun vanhemmat ihmiset ovat jo jättäneet kutsumatta tiettyihin juhliin ja esim. häihini en häntä aio kutsua. Suunnitteilla ensi kesäksi jos kaikki menee hyvin. Pikkujoulut kuitenkin ei-niin-merkityksellinen juhla niin yritän tämän kerran. Jos hän pilaa juhlat niin ensi kertaa en enää kutsu mihinkään.

ap

Vierailija

Laita ruokaisaa salaattia, jotain suolaista piirakkaa, jäkkäriksi esim. kakkua ja hedelmiä. Jenna voi valita mieleisensä ruoat.

Vierailija

No joo. Teet just mitä osaat ja mistä tykkäät. Meilläkin käynyt kaikenlaista laihduttajaa ja vegaania ja mikään ei ole kelvannut. Juovat lasin vettä ja ovat tyytyväisiä. Ei ole mun ongelma, jos joku nirsoaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia tuollaisia pahanilmanlintuja pitäisi kutsua mihinkään? Jos aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä, niin sitten pysyköön kotonaan!

nimenomaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että Jenna ei ole saanut kunnolla munaa ikuisuuksiin.

Olisiko ratkaisuna siis järjestää Jennalle miesprostituoitu?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat