Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten yhteydenotot netin treffipalstalla

Vierailija

Loin profiilin eräälle internetin treffipalstalle. En kirjoittanut esittelyä tai laittanut kuvaa, pakolliset perustiedot vain koska loin profiilin lähinnä kokeillakseni palvelua ja katsoakseni millaisia miehiä siellä on. Olen aika hämmentynyt/yllättynyt yhteydenottojen määrästä!! Päivittäin tulee useita viestejä, ihan asiallisen oloisilta miehiltä. Vaikka profiilissani ei siis ole oikeastaan "mitään". Mitenköhän paljon tulee viestejä sellaisille naisille, jotka ovat nähneet vaivaa profiilinsa eteen....

Mutta sinne vaan rohkeasti kokeilemaan ketkä on parisuhdetta/treffailua vailla, aivan varmasti ei ole alotteista pulaa! :) Taidan oman profiilini poistaa, tulee jotenkin huono omatunto niiden yhteydenottajien puolesta :(.

Kommentit (5)

Vierailija

Siltähän se tuntui aluksi. Mutta sitten kun lukee noita viestejä tarkemmin, huomaa että niissä ei ole mitään henkilökohtaista. Suurimmassa osassa. Eli kun teet profiilin tuollaiseen palveluun, saman tien tulee kymmeniä copy-pastettuja viestejä, jotka on lähetetty sadoille muillekin naisille. Eivätkä nuo miehet edes sitä profiilia ole lukeneet, ihan sama onko siellä mitään.

En tarkoita että siellä ei olisi fiksujakin miehiä seassa, on toki. Mutta ei niin paljon kuin tuosta viestimäärästä voisi päätellä. Naisenkin kannattaa olla aloitteellinen jos haluaa jonkun niistä fiksuista itselleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kokeiles miehenä. Voin luvata ettet saa yhtään viestiä.

Kyllä jotkut miehet saavat, vaikka ei olisi edes kuvaa. Tiedän sen varmuudella, koska olen itse tehnyt kymmeniä aloitteita miehille aikanaan. Joskus sain jopa pakkeja, eli selvästi monilla miehillä on jopa varaa valita. Ja ei, eivät olleet valokuvamalleja tai miljonäärejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee. Sitten kun teet miehenä ajan kanssa huolellisesti hyvän ilmoituksen, ei kukaan vastaa

Millä perusteella ilmoitus on hyvä, jos siihen ei kukaan vastaa? Eikö tuo vastausten puuttuminen nimenomaan osoita, että ilmoitus ei ole hyvä?

Hyvähän se on jos itseluottamusta löytyy, mutta eikö tule itsellä mieleen että on olemassa todennäköisempi selitys kuin se, että naiset nyt vain eivät tee aloitteita koskaan kenellekään?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat