Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaadin naiselta vain 4 asiaa!

Vierailija

-Hyvä ulkonäkö
-Hyvä kroppa
-Haluaa paljon seksiä
-Tykkää miellyttää miestä

Onko tämä liikaa pyydetty? Olen akateeminen 34v mies.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Kyllä tuollaisia varmasti löytyy. Esim. varsin monilla varakkailla tai kuuluisilla miehillä on naisia jotka varmaan täyttää kaikki kohdat. 

Vierailija

Tuo miellyttäminen on vähän kaksipiippuinen juttu. Jaksatko oikeasti pitkällä tähtäimellä katsella miellyttäjää? eikö oma vahva persoona olisi pidemmässä juoksussa mukavampi kumppani? Urheilulliset naiset tykkää yleensä seksistäkin, joten kannattaa etsiä kuntosaleilta tms ja aidosti odottaa urheilullisuutta naiselta ja valita sellainen joka on urheilullinen. Jos valitset miellyttäjän joka urheilee, puunaa itseään ja panee sua vain miestä miellyttääkseen, muodostuu niistä vuosien saatossa kynnysmattoja omien tarpeiden laiminlyömisen vuoksi. Ja se on tosi nolon näköistä ulospäin, kun pariskunnasta näkee että toinen on vuosikausia ollut olemassa vain miestä varten ja kynnysmattoutunut.

Vierailija

MInä olen tuollainen. Ongelmana on se, että vaadin mieheltä

- vuositulot vähintään 400 000 e ja vero% max 33

- akateeminen tutkinto

- omaisuutta vähintään 3 milj. euron verran

Harmi, että näitä ei oikein tunnu löytyvän

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo miellyttäminen on vähän kaksipiippuinen juttu. Jaksatko oikeasti pitkällä tähtäimellä katsella miellyttäjää? eikö oma vahva persoona olisi pidemmässä juoksussa mukavampi kumppani? Urheilulliset naiset tykkää yleensä seksistäkin, joten kannattaa etsiä kuntosaleilta tms ja aidosti odottaa urheilullisuutta naiselta ja valita sellainen joka on urheilullinen. Jos valitset miellyttäjän joka urheilee, puunaa itseään ja panee sua vain miestä miellyttääkseen, muodostuu niistä vuosien saatossa kynnysmattoja omien tarpeiden laiminlyömisen vuoksi. Ja se on tosi nolon näköistä ulospäin, kun pariskunnasta näkee että toinen on vuosikausia ollut olemassa vain miestä varten ja kynnysmattoutunut.

Mä en oikein jaksa tuohon teoriaan. Jos katsoo esim. jonkun fudis- tai lätkätähtien edustusvaimoja, niin ei ne yleensä oikein kynnysmattoutuneilta vaikuta, silti vaikka varmaan suuri osa on miellyttäjiä. Kun ei niihin suhteisiin yleensä pelkästä rakkaudesta mennä vaan niihin pyritään tosissaan, että pääsee tietyntyyppiseen elämäntyyliin mukaan, ja sitten pidetään itsestä huolta että kelpaisi miehelle edelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

- akateeminen tutkinto

Itse täytän nuo akateemisuutta lukuunottamatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaisia varmasti löytyy. Esim. varsin monilla varakkailla tai kuuluisilla miehillä on naisia jotka varmaan täyttää kaikki kohdat. 

Mulla on vahva epäily, ettei ap ole kumpaakaan. Tuskinpa on työpaikkaakaan saati halua etsiä sellaista. Lisäksi inttiin meno pelottaa ja on epäreilua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
-Hyvä ulkonäkö
-Hyvä kroppa
-Haluaa paljon seksiä

Ei tietenkään ole,voit ihan rauhassa vaatia mitä haluat.Hyvällä tuurilla löydät naisen,joka sopii vaatimuksiisi JA sinä taas täytät hänen vaatimuksensa.Kaikillahan on omat kriteerinsä kumppanin valinnassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
-Hyvä ulkonäkö
-Hyvä kroppa
-Haluaa paljon seksiä

Jos olet varakas ja hyvin toimeentuleva, niin ainakin Venäjältä löytäisit vaimon itsellesi.

Vierailija

Tunnen tuollaisen naisen, hän vaatii mieheltä milloin mitäkin, mutta nämä toistuu:
-hyvin varakas, ainakin miljonääri, sillä hän haluaa asua lasisessa talossa Westendissä
-komea, huolehtii itsestään
-mahdollisuus pitää lomia ja parisuhdeaikaa
-haluaa naimisiin ilman avioehtoa
-ei päihdeongelmia, ei mielenterveysongelmia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tunnen tuollaisen naisen, hän vaatii mieheltä milloin mitäkin, mutta nämä toistuu:
-hyvin varakas, ainakin miljonääri, sillä hän haluaa asua lasisessa talossa Westendissä

Muuten hyvä,mutta tuo "pitää olla rikas,ja haluta naimisiin ilman avioehtoa" voi olla hankala löytää :D 

Tuskin miljonääri on rikastunut tekemällä noin huonoja sopimuksia.Paitsi tietysti,jos nainen on itse yhtä rikas,sittenhän tuossa ei ole ongelmaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
-Hyvä ulkonäkö
-Hyvä kroppa
-Haluaa paljon seksiä

Jos aidosti haluat tietää onko tuo liikaa pyydetty, niin käännä vaatimukset. Ts. Mieti onko akateemiselta 34v naiselta liikaa vaadittu hyvännäköinen, hyväkroppainen, himokas ja miellyttämisenhaluinen (jää vaikka kotiinlasten kanssa kun nainen tekee uraa tms). Eihän se ole, mutta vaikeaahan sellainen on itselleen löytää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

- akateeminen tutkinto

Itse täytän nuo akateemisuutta lukuunottamatta.

Katsoin valtakunnallisista verotiedoista: tiesitkö, että potentiaalisia henkilöitä on alle 50? Unohdin nimittäin mainita, että tietty miehen pitää olla myös vapaa eli ei naimisissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä,mutta tuo "pitää olla rikas,ja haluta naimisiin ilman avioehtoa" voi olla hankala löytää :D 

Tuskin miljonääri on rikastunut tekemällä noin huonoja sopimuksia.Paitsi tietysti,jos nainen on itse yhtä rikas,sittenhän tuossa ei ole ongelmaa.

Ei ole, on kotoisin Tuusulasta, vanhemmat amiksen käyneitä. Haluaa naimisiin, ja haluaa vain sellaisen rikkaan miehen joka luottaa häneen riittävästi avioehdon kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat