Vaadin naiselta vain 4 asiaa!
-Hyvä ulkonäkö
-Hyvä kroppa
-Haluaa paljon seksiä
-Tykkää miellyttää miestä
Onko tämä liikaa pyydetty? Olen akateeminen 34v mies.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInä olen tuollainen. Ongelmana on se, että vaadin mieheltä
- vuositulot vähintään 400 000 e ja vero% max 33
- akateeminen tutkinto
- omaisuutta vähintään 3 milj. euron verran
Harmi, että näitä ei oikein tunnu löytyvän
Itse täytän nuo akateemisuutta lukuunottamatta.
Minä olisin muuten sopiva, mutta veroprosentti valitettavasti ylittyy (40).
Mies 29v kirjoitti:
Kun nainen loukkaantuu noista naisen luonteeseen ja fyysiseen olemukseen liittyvistä vaatimuksista, tulee sitten noita materiavaatimuksina vastaiskuna.
Tuo on tavallaan yksi syy miksi voin ymmärtää sitä elämäntapatyötöntä kirjoittelijaa, joka kirjoittaa aina naisten ahneudesta.
Ihan yhtä hyvin mies voisi vain laittaa rahaa naisen tilille ja valokuvan itsestään laukussa pidettäväksi, jos miehessä tärkeintä on tulot ja status. Toki sitten vielä sellainen valokuva miehestä ja naisestä yhdessä, että nainen assosioituisi siihen miehen statukseen.
Naisilla on paljon suurempi taipumus elää elämäänsä miehen kautta kuin päinvastoin; mies haluaa hellyyttä, kun taas nainen haluaa tuntea itsensä mahtavaksi ratsastamalla miehen saavutuksilla ja vallalla.
-Mies 29v + 1v-
Olipas taas syvällinen analyysi sukupuolten välisistä eroista :D Eiköhän nuo naisten "vastaiskut" ole ihan huumorilla tehty,yhtä typerää miehen vaatia naiselta fyysisesti täydellistä olemusta ja jatkuvaa miellyttämistä,kun naisen mieheltä asemaa ja rahaa.Oikeassa elämässä ihmiset kuitenkin yleensä rakastuvat toiseen ihmiseen ,eivät sänkytaitoihin tai pankkitilin saldoon. Ei tässä kukaan ole edes loukkaantunut ap:n listasta,lähinnä tuo huvittaa.Onhan se hyvä olla vähään tyytyvä,kun on vain neljän kohdan vaatimuslista.
Vierailija kirjoitti:
-Hyvä ulkonäkö
-Hyvä kroppa
-Haluaa paljon seksiä
-Tykkää miellyttää miestäOnko tämä liikaa pyydetty? Olen akateeminen 34v mies.
Sinähän et jätkä vaadi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Hyvä ulkonäkö
-Hyvä kroppa
-Haluaa paljon seksiä
Sinähän et jätkä vaadi yhtään mitään.
Totta kai ap saa vaatia samalla tavalla kuin muutkin.Olisi kauheaa olla niin epätoivoinen,että mikä tahansa kelpaa!
Miten anaali valkaistaan?
Muilta osin täyttäisin nuo. Tosin ulkonäköhän on makuasia. En varmaan olisi tarpeeksi hyvännäköinen ap:n mielestä.
Tykkään miellyttää miestä vain jos mies muös minua. Muuten ei. Oletko siis valmis siihen? Aamupala välillä sänkyyn, lahjoja, huomioimista jne.
Ap:n kuvaus vastaa itseäni. Seksin suhteen olen kyltymätön. Mies löytyy, ei arvosta mua yhtään, ottaa kaiken tarjottimella.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään miellyttää miestä vain jos mies muös minua. Muuten ei. Oletko siis valmis siihen? Aamupala välillä sänkyyn, lahjoja, huomioimista jne.
Mulla on sama homma,sitä saa mitä tilaa.Ap:n ihannenainen ei todennäköisesti ole todellinen,lähinnä tulee mieleen Stepfordin naiset-elokuvan robottivaimot.
Vierailija kirjoitti:
-Hyvä ulkonäkö
-Hyvä kroppa
-Haluaa paljon seksiä
Totta mooses saa vaatia! Eikö ole vieläkään löytynyt?
Minä kyllä tykkään miellyttää miestä vaikka mies ei miellyttäisi vastapalveluna minua.
Tykkään miellyttää miestä, mutta vain niin kauan kuin rakastan häntä. Valitettavasti mun rakkaus laantuu aina melko pian.
Mies 29v kirjoitti:
Kun nainen loukkaantuu noista naisen luonteeseen ja fyysiseen olemukseen liittyvistä vaatimuksista, tulee sitten noita materiavaatimuksina vastaiskuna.
Tuo on tavallaan yksi syy miksi voin ymmärtää sitä elämäntapatyötöntä kirjoittelijaa, joka kirjoittaa aina naisten ahneudesta.
Ihan yhtä hyvin mies voisi vain laittaa rahaa naisen tilille ja valokuvan itsestään laukussa pidettäväksi, jos miehessä tärkeintä on tulot ja status. Toki sitten vielä sellainen valokuva miehestä ja naisestä yhdessä, että nainen assosioituisi siihen miehen statukseen.
Naisilla on paljon suurempi taipumus elää elämäänsä miehen kautta kuin päinvastoin; mies haluaa hellyyttä, kun taas nainen haluaa tuntea itsensä mahtavaksi ratsastamalla miehen saavutuksilla ja vallalla.
-Mies 29v + 1v-
Kyllä sun teoriat ovat vailla vertaa.
Mutta haluta saa ja vaatia saa .
Onneksi Suomessa naiset itse päättävät kenet huolivat.
Ei ulkonäkövaatimuksista kukaan loukkaannu. Jos Ap: lla rahkeet riittää, niin hän löytää etsimänsä. Ellei riitä, niin sitten on alennettava vaatimuksia tai oltava ilman . Ei siinä auta vetoomukset AV palstalla. Tuskinpa täällä kukaan ilmoittautuu vapaaehtoiseksi.
Mulle riittää kaksi asiaa.
1. Maha täys.
2. Kassit tyhjät.
Vierailija kirjoitti:
-Hyvä ulkonäkö
-Hyvä kroppa
-Haluaa paljon seksiä
Täytän kolme ensimmäistä, neljännenkin tiettyyn pisteeseen. Mutta olen nähtävästi psykopaatti/sosiopaatti/persoonallisuushäiriöinen, haittaako se?
Vierailija kirjoitti:
-Hyvä ulkonäkö
-Hyvä kroppa
-Haluaa paljon seksiä
Hyvä kroppa ja hyvä ulkonäkö lankeaa yhteen kategoriaan. Oletkohan akateeminen sittenkään? Osaatko laskea?
Se on tietysti hyvä, ettei esim HIV tai 5 lasta haittaa aloittajaa.
Saati velkavankeus tai vaikkapa huumeongelma.
Ei ole liikaa vaadittu. Mä olen täällä :)
Tuossa jo oli muutama vähän hankalampi ominaisuus jotka monia haittaisi, mutta ei sitten ap:tä.
Lisään vielä pari, saako olla työtön ja kouluttamaton? Tyhmä? Rikollinen?
aha.
vai että vaadit.
no, se on sitten sinun ongelmasi.
Jep.luottamuksestahan tuollaisissa on aina kyse.Kyllä ekana tulee mieleen,että aikoo ryövätä miehen omaisuuden avioerossa.Muutenhan sopisi normaalituloinen mies tai rikas avioehdon kanssa.Mutta tosiaan,saahan sitä vaatia vaikka mitä,eri asia kohtaako intressit.