Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häähopeat ja ero

Vierailija

Mitä olette tehneet vanhoille häälahjaksi saaduille aterimille? Olemme eronneet jo 7 vuotta sitten ja siitä asti hopeat on seisoneet kaapissa. Jouluna olisi kiva kattaa ne pöytään kun kattaus on muutenkin juhlavampi, mutta niissä on minun ja ex-miehen nimikirjaimet kaiverrettuna. Tuntuu hieman hölmöltä kattaa ne kun olen ollut jo vuosia uudessa suhteessa :D Harmittaa kun ne lojuvat tyhjän panttina.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisko siihen kaivertaa päälle jotain... Niinku peittotatuoinnit:D

Mietin myös, että saisiko sen kaiverruksen pois kultasepänliikkeessä. Mahtaa vaan olla kallista puuhaa. Ja olen ajatellut säästää hopeat joka tapauksessa lapsille, silloin kai pitäisi pitää ne alkuperäiset kaiverrukset paikoillaan.
Ap

Vierailija

Kakkulapio on käytössä, mutta muuten seisovat kaapissa tyhjänpanttina. Totta, mitähän niille tekisi? (miehen hopeat ed. liitosta)

pulutossu
Seuraa 
Liittynyt13.9.2015

Käväise kultaseppä-, koruseppä-, hopeaseppä- tai oikeastaan missä tahansa seppäopistolla ja pyydä poistamaan kaiverrus. Olen poistanut lukemattomia kaiverruksia niin koruista kuin koriste-esineistäkin, jostain aterimista sen häivyttäminen onnistuu 10 minuutissa satiinilaikalla.

Vierailija

Tuo oli muuten hyvä idea, että säästää ne sellaisenaan lapsille. Samoin kuin sormukset, tallennetut hääkuvat, hääkakun morsiusparikoristeen... Mitä nyt ikinä onkaan laittanut talteen avioliiton varrelta. Ne ovat lapsille rakkaita muistoja ja aarteita.

Päätin itsekin, että sormukseni halkaistaan ja siitä teetetään riipukset pojilleni. He voivat muistaa isän ja äidin rakkautta, josta itsekin toivottuina syntyivät.

pulutossu
Seuraa 
Liittynyt13.9.2015

pulutossu kirjoitti:
Käväise kultaseppä-, koruseppä-, hopeaseppä- tai oikeastaan missä tahansa seppäopistolla ja pyydä poistamaan kaiverrus. Olen poistanut lukemattomia kaiverruksia niin koruista kuin koriste-esineistäkin, jostain aterimista sen häivyttäminen onnistuu 10 minuutissa satiinilaikalla.

Ja tosiaan maksuksi olen pyytänyt 5-10 €

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo oli muuten hyvä idea, että säästää ne sellaisenaan lapsille. Samoin kuin sormukset, tallennetut hääkuvat, hääkakun morsiusparikoristeen... Mitä nyt ikinä onkaan laittanut talteen avioliiton varrelta. Ne ovat lapsille rakkaita muistoja ja aarteita.

Päätin itsekin, että sormukseni halkaistaan ja siitä teetetään riipukset pojilleni. He voivat muistaa isän ja äidin rakkautta, josta itsekin toivottuina syntyivät.

Ei kai tää oo totta...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat