Rahan rikkominen s-pankissa?

Vierailija

500e seteli pitäisi saada 50e seteleiksi enkä ehdi asioimaan OPssa tänään, kuten oli tarkoitus. Olen myös s-pankin asiakas, lähinnä s-etukortin vuoksi enkä ole koskaan pankkipalveluita siellä käyttänyt. Mietinkin että toimiiko s-pankki ihan samalla tavoin kuin osuuspankkikin, eli tiskille voi mennä sanomaan että saisiko tämän rahan rikottua pienemmäksi? Se olisi pidempään auki ja sinne voisin ehtiä. S-pankki ei vaan ole niin... pankkimainen, että osaisin siellä asioida luontevasti ja piti siksi kysyä täältä :D

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaihda vaikka Prisman neuvonnassa?

Ai voiko siinäkin? Luulin että vain pankki hoitaisi noin isot setelit. En ole aiemmin muuta kuin tallettanut näin isoja rahoja. Mutta kiitos! :)
T. Ap

Vierailija

Ainakaan itse en ole joutunut maksamaan palvelumaksua S-pankissa. Pääasiassa olen nostanut rahaa kun tarvinnut kolikoita. Eli mennyt spankin tiskille ja sanonut että tarvitsen esim 5 kpl 2 euron kolikoita, 10 kpl 1 euron kolikoita ja 2 kpl 10 euron seteliä. Aina on onnistunut tällaiset tarkat rahan nostot. Joten kokeilemaan vaan myös sitä setelin vaihtoa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat