Miksi te ette tajua että niistä miesviha- ja naisvihatrolleista päästään ihan sillä ettei huomioida niitä ketjuja.

Vierailija

Niin, really simple? Tosin tämä eräs trolli kyllä ainakin vastailee itse omiin ketjuihinsa kymmenillä kommenteilla pitäen täten ketjunsa ylhäällä, mutta ei sinun silti sitä tarvitse edes noteerata. :) Sanotaan loppu nettivihalle ja kiusaamiselle!

N22

Kommentit (7)

Vierailija

Onko julkkisnaisten haukkuminen myös naisvihaa?

Av-mamma vitsailee kreikkalaisista naisista , jotka myyvät itseään jopa voileivästä ja

haukkuu toisessa ketjussa kaikki thaimaalaiset naiset prostituoiduiksi?

Onko naisvihaa?

Vierailija

Ei se lopu ikinä. Samoin nääkin maahanmuuttojutut jatkuu päivästä toiseen loputtomiin. Niin kauan kuin ongelma on olemassa, niin aina joku on siitä jankkaamassa. Jos haluat eroon miesvihajankkaajasta, niin alkakaa joku sille tyttöystäväksi niin sitten se lopettaa.

Vierailija

Juuri näin.

Olen itse Lassukka ja ihmettelen aina, miksi palstan naiset vastailevat niin innokkaasti aloittamiini ( ja muidenkin kirjoittajien) ns. lassukkaketjuihin. Vaikka sanotte vihaavanne, niin silti kuitenkin tykkäätte kun miesasiamiehet teitä vähän härnäävät? Vai miksi lassukkajutut pysyvät täällä kestosuosikkeina, kunnes lopulta ketjut poistetaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko julkkisnaisten haukkuminen myös naisvihaa?

Av-mamma vitsailee kreikkalaisista naisista , jotka myyvät itseään jopa voileivästä ja

haukkuu toisessa ketjussa kaikki thaimaalaiset naiset prostituoiduiksi?

Onko naisvihaa?

Naiset vain "keskustelevat"  ; )

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin, really simple? Tosin tämä eräs trolli kyllä ainakin vastailee itse omiin ketjuihinsa kymmenillä kommenteilla pitäen täten ketjunsa ylhäällä, mutta ei sinun silti sitä tarvitse edes noteerata. :) Sanotaan loppu nettivihalle ja kiusaamiselle!

N22

Sinunkin kaltaisista hutsuista päästäisiin, kun pidettäisiin akat keittiössä pois netistä määkimästä! Kun säännöllisin väliajoin lisäksi joku miespuolinen alistaa tuollaista feministimäkättäjää peniksellään, niin maailma on parempi paikka elää kaikille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat