Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten PUOLUSTAUDUT jos sinut yritetään raiskata?

Hauskatavata

Millaisia keinoja käytät estääksesi raiskauksen ?

Minä käytän kaikkia mahdollisia. En säästä päällekävijää.

Kommentit (13)

Vierailija

Mitä keinoja siinä voi tavallinen nainen käyttää, jos poliisikaan ei pärjää näille? Poliisilla kumminkin on pamppu, sumutin, taseri ja 9mm Glock.

Vierailija

Kai tiedät että jos aiheutat hyökkääjälle vammaa niin joudut itse maksajaksi, hyökkääjä ei koska rikosta ei ehtinyt tapahtua. Puukkoa tai etälamauttimia ei saa kantaa mukana, liiallista voimaa ei saa käyttää.

Lisäksi jos raiskauksen yrittäjä kuuluu tähän naisten alistuskulttuuriin niin voi suuttua vastustamisesta ja raiskauksen päätteeksi leikata välilihan. Siinäpä sitä sitten istuu loppuiän vaipoissa kykenemättä ulosteen pidätykseen tai yhdyntään.

Näinä aikoina on parempi vaan istua sisällä.

Vierailija

Olen ottanut tavaksi kiinnittää turvahälyttimen hakaneulalla taskun pohjalle aina ulos lähtiessä. Saan sen yhdellä kädellä kiskaistua irti sokkaketjusta, jos tulee tarve. Vielä ei ole akuuttia tarvetta ollut, mutta en epäile käyttää tuota, jos iholle yritetään tulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä keinoja siinä voi tavallinen nainen käyttää, jos poliisikaan ei pärjää näille? Poliisilla kumminkin on pamppu, sumutin, taseri ja 9mm Glock.

Poliisi olisi voinut käyttää 9mm Clearasilia mustapään poistoon, jos olisi halunnut/saanut/uskaltanut. Voi vain kuvitella millainen peppukipeys ja purku siitä olisi jollekin porukalle tullut.

Oho

Teen ihan mitä vaan niin että saasta ei koske minuun.
Vaikka sitten jostain syystä saisin syytteen, se on pienempi paha kuin että joku raiskaa.

Hälytin ja mattoveitsi aina mukana. Raiskaaja on pian ilman työvälinettään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huudan että mulla on klamydia tai esitän hullua

(Raivo)hullun esittäminen on hyvä keino, mutta millä kielellä ajattelit varoittaa klamydiasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Poliisi olisi voinut käyttää 9mm Clearasilia mustapään poistoon, jos olisi halunnut/saanut/uskaltanut. Voi vain kuvitella millainen peppukipeys ja purku siitä olisi jollekin porukalle tullut.

Purku=parku hiton autocorrect

Vierailija

Mä olen välillä tätä miettinyt.

Jos hyökkääjällä ei ole asetta, puukkoa tms. niin huudan, lyön, potkin, yritän kaiken mahdollisen, jos vain en lamaannu. Tätähän ei ilman kokemusta voi tietää.

Jos taas on, niin en suoraan sanottuna tiedä. Kai sitä kuitenkin pelkää henkensä edestä, ettei kamalasti uskalla vastustella...ihan kaamea ajatuskin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksi ulkomaanunelma kävi kiinni ja yritti vetää puistoon päin. Järkytyin niin, etten pystynyt edes huutamaan. Onnekseni näköpiiriin tuli ihmisiä, sain riuhtaistua itseni irti ja pääsin pakoon. En tiedä olisinko yrittänyt potkia haaroväliin tms. , jos niin onnellisesti ei olisi käynyt.

Sekä äänen, että jäsenten lamaantuminen on vaarana noissa tilanteissa. Hommaa nyt sinä arvokas nainen ainakin turvahälytin itsellesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huudan että mulla on klamydia tai esitän hullua

(Raivo)hullun esittäminen on hyvä keino, mutta millä kielellä ajattelit varoittaa klamydiasta?

En oikeastaan tiedä, no toimii ainakin suomalaisten kanssa :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat