Muita Wilma-järjestelmästä irtisanoutuneita?
Kummallinen täysin epäjohdonmukainen väistelemissysteemi.
Eli olen tehnyt selväksi, että jos lapsissani on jotain vikaa, niin soittavat. Tai ottavat henkilökohtaisesti muilla tavoin yhteyttä. Preferoin kasvokkain keskustelua, mutta vähintään sähköpostin kautta kontaktit.
Eipä ole kuulunut mitään kolmeen vuoteen. Eli napakka ote vain tähän juttuun, jos siitä ei pidä.
Lapseni ovat hyvin koulussa pärjääviä, siitä ei ole kyse. En vain tod. jaksa lukea joitain: kynä puuttui juttuja...
Kommentit (23)
Olin pitkään täysin tietämätön koko wilmasta. No kun otetaan jokin uusi tekninen kotkotus käyttöön, sitten sitä hypetetään hurjasti vain pelkästä hypetyksen ilosta. Kun kirjauduin palveluun, odotin että ope sitten laittaisi sinne jotain. Todella nihkeää oli. Joskus meni päiväkausia, että ope oli tullut lukeneeksi oman viestini, jos jotain ajankohtaista oli ilmoitettavana. Nykyinen ope ei ole varmaan kuukausiin laittanut sinne mitään, koska viestit tulevat myös sähköpostiin, enkä mitään ilmoitusta ole saanut sinnekään. Ei tarvitse edes avata koko roskaa, koska tietää, ettei siellä ole mitään.
Mun mielestä Wilma on kaikin puolin kätevä. Meillä ei lasten kouluissa opettajat anna kännykkänumeroa, mihin voisi kätevästi laittaa viestiä lapsen sairastumisesta. Hoituu nämä poissaoloilmoitukset hienosti Wilman kautta ilman, että tarvitsee opettajanhuoneen lankapuhelimeen soittaa ja jättää viesti eteenpäin vietäväksi. Tuolloin pitää myös luottaa siihen että jos puhelimeen vastaa joku muu kuin lapsen ope että viesti myös menee opettajalle asti perille.
Niin, ajat muuttuvat. Sinä olet pudonnut kärryiltä.