Te jotka ette halua mennä naimisiin - miksette?
Ettekö usko suhteeseen? Joskus olen kuullut ihmisten perustelevan häiden kalleudella, mutta naimisiinhan voi mennä ilmaiseksi ja ilman mitään juhlia.
Kommentit (37)
Ei ole mitään syytä mennä naimisiin. Avioliitolla ei ole merkitystä.
Ei ole tarvetta moiselle. Eli miksi pitäisi mennä?
Kihloissa edelleen, siihen se jäi. 20v menossa.
Ei terve suhde avioliittoa kaipaa.
Lapset olisi ainoa syy mennä naimisiin. Lapsia en hanki joten en näe syytä naimisiinmenoon.
En halua että minut sidotaan johonkin vanhanaikaiseen kaavaan. Haluan pitää ovet auki, eihän sitä koskaan tiedä kenet tapaa.
Kahleet ne on kultaisetkin kahleet.
Vierailija kirjoitti:
Uskon meidän kahden suhteeseen, en tarvitse sille virallista kaupanvahvistajaa.
En tarvitse sitä statusta mihinkään. Pääsen myös tästä suhteesta helpommalla pois jos haluan. Olen sitoutunut täysin ilman aviossa olemista.
Te, jotka haluatte mennä naimisiin - miksi?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ei tarvita valtiota siihen väliin, jotenkin ajatus on epöromanttinen. Ollaan onnellisia vapaaehtoisesti lapsettomana susiparina.
Miksi mennä jos ei rakasta toista. Kavereita avoliitossa . Näin!
Olin kerran painostettuna ja ei se ole kivaa. En suosittele.
Kerro yksikin hyvä syy mennä naimisiin niin harkitaan sitten.
En keksi mitä lisäarvoa se meidän suhteeseen toisi?
Sillä ei ole mitään merkitystä minulle eikä parisuhteellemme.
Naimisiinmeno on juridiikkaa, ei sillä suhteen kestävyyden tai laadun suhteen ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ja ap jatkaa: jos uskotte suhteeseenne, niin ettekö halua esim. puolison kuoleman/sairauden kohdalla varmistua, että sinulle kerrotaan puolisosi terveydentilasta ja voit ottaa kantaa hänen hoitoonsa, että saat hänen kuolemansa jälkeen asua yhä yhteisessä kodissasi, ja että voit vaikuttaa siihen mihin puolisosi haudataan?
Vai oletteko hoitaneet kaikki nämä jotenkin muulla tavoin?
Minulle ei ole väliä mihin puolisoni haudataan. Kuollut on kuollut, olisin niin sydän hajalla silloin että ei tuollaisilla asioilla olisi mitään väliä. En myöskään halua päättää hänen hoidostaan, vaan sitä varten meillä on hoitotahdot. Toivottavasti emme tule tarvitsemaan pitkään aikaan kun olemme kaksvitosia molemmat.
Ei ole mitään järkeä mennä naimisiin, ihminen pärjää ilman avioliittoa. N44
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvetta moiselle. Eli miksi pitäisi mennä?
Kihloissa edelleen, siihen se jäi. 20v menossa.
Ei terve suhde avioliittoa kaipaa.
Kihloissa ilman aietta mennä naimisiin X"""""""DDDDDDDDD
Tiedättehän, että avoparina ette ole avopuolisonne lähiomaisia (ellei hän nimenomaan ole itse ilmoittanut teitä sairaalaan lähiomaisekseen) ettekä esim. onnettomuustilanteessa saa välttämättä mitään tietoa hänen tilastaan?