Inhoan työpaikan kahvitunteja!

Vierailija

Siellä on kuitenkin pakko käydä, kun ei ole muutakaan paikkaa mihin mennä tauolle. Naiset istuvat pöydässä ja juoruavat. Ihmetellään milloin kenenkin asioita ja sitä kuka tänään toi pullaa eli kuka on jäämässä lomalle. Poissaolevista supatellaan ja opiskelijoita haukutaan elleivät ole itse paikalla. Puheenaiheet ovat järjestään tylsiä ja turhanpäiväisiä. Jos joskus viitsii yrittää viritellä keskustelua jostain muusta niin kukaan ei viitsi osallistua. Olen varmaan jotenkin outo. Kahvitunnit ovat yhtä piinaa ja pidän ne aina mahdollisimman lyhyinä.
Varmaan helppo arvata mikä ala kyseessä.

Kommentit (3)

Vierailija

Itse teen yleensä niin, että menen vähän aikaisemmin tauolle kuin muut. Saa olla sitten ainakin vähän aikaa, tai jopa kokonaan, omassa rauhassa. Ei kai teilläkään kaikkien ole pakko mennä samaan aikaan tauolle? Nälkä voi tulla eri aikaan ;)

Vierailija

Mikä pakko käydä? Itse en käy ikinä millään kahvitauoilla. Haen automaatista kupin kahvia ja nautin koneeni ääressä. Surffailen vaikka täällä AV:lla tai luen iltapäivälehdet samalla kuin juon kahvini. Sen jälkeen jatkan töitä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko käydä? Itse en käy ikinä millään kahvitauoilla. Haen automaatista kupin kahvia ja nautin koneeni ääressä. Surffailen vaikka täällä AV:lla tai luen iltapäivälehdet samalla kuin juon kahvini. Sen jälkeen jatkan töitä. 

Ammatteja on kuule erilaisia. Joissain ei voi olla missään "koneen äärellä" kahvimukin kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat