Peppuimplantit

Pikkuisetjoulutodottaa

pakko kyllä nyt tulla hehkuttamaan. Otin pepun, vaikka kuinka treenasin en saanut haluttua muotoa pakaroihinin. Lähden hyvillä mielin juhlimaan pikkujoulua kun tiedän peppuni olevan pop!

Kommentit (6)

Vierailija

Ei muuta kuin makuukammariin sitten sen komeimman juhlakalun kanssa. Seksihän on tärkeintä sitä pitää saada millä tahansa konstilla.

Pikkusetjoulutodottaa

SEBBIN-implantit mulle laitettiin. Ihan mahtavat, mulla on ollut rinnoissa aikasemmin toinen merkki, mut ehdottomasti vaihdan tähän sebbiniin.. Eron huomaa ihan selkeesti muihin impantteihin!

Sebbin

Mulla kans sebbin, en vaihtais mistään hinnasta. Sitä suositeltiin mulle kun mun tissit imetyksien ja raskauksien jälkeen roikku jonkun verran.

Noh, säästyttiin isommilta arvilta kun laitettiin korkea profiilinen sebbin implantti. Vastaavaa ei löytynyt muilta merkeiltä. Ei ole kyllä turhaan kehuttu implantti.

Leikkaukseen

Minä oon menossa ensi vuoden puolella laittamaan rinnat. Miksköhän mulle ei puhuttu tosta Sebbinistä.. Lueskelin siitä lisää, on kyllä tosi kehuttu. Taidankin kysyä jos minun olisi mahdollista saada kyseinen implantti!

Vierailija

:D Täytyy vaan todeta että onneksi omat tissini ja peppuni on hyvät ilman mitään ylimääräisiä implantteja niissä. Ihan hirvee ajatus itselle mutta hyvä jos sinä sait niistä apua. :) Toivottavasti ei tule komplikaatioita. Oliko muuten peppuimplanteilla niin ettei saa hyvään toviin istua kunnolla? Kuinka sujuu?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat