Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko niin, ettei 40-50v miehet halua muuta kuin satunnaissuhteita?

Vierailija

Monella takana avioero tai kaksi ja sitten halutaan vain seksiseuraa. Onko vaikea sitoutua tai luottaa enää keneenkään? Itse olen 40+ nainen ja ero taustalla ja toivon vielä miestä rinnalleni, jakamaan koko elämän, en pelkkää seksisuhdetta.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mulla on ihan päinvastaisia kokemuksia, mutta olen sua hieman yli 10 vuotta vanhempi. Eli päälle 50 v miehet tuntuvat taas haluavan parisuhdetta. Ehkä heitä alkaa pelottaa yksinäinen vanhuus, mene ja tiedä. 

Vierailija

Minun kokemukseni mukaan vakiintumisen tarve miehillä 40-50 vee on todella suuri. Vielä jos lapsenkin saisi tehtyä tuossa, itselleni siihen halukkuutensa ilmoitti useampikin mies kun olin sinkku. Nyt sen 40+ miehen kanssa naimisissa ja se lapsikin tehtiin ja toista yritetään. 

Vierailija

Kyllä siinä iässä ne satunnaissuhteet jätetään nuoremmille, ja elämän tarkoitus on jo huomattavan seestynyt!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä iässä ne satunnaissuhteet jätetään nuoremmille, ja elämän tarkoitus on jo huomattavan seestynyt!

Kyllä mulla ainakin näistä pk-seudun vapailla markkinoilla olevista 40-50 v:istä on kokemus, että kovin moni ei enää halua mitään sitoutunutta loppuelämän parisuhdetta. Tykkäävät joko vain yhden illan suhteista tai kevyemmistä parisuhteista, joissa ei luvata mitään ja joissa ei asuta yhdessä.

Toki aina on niitäkin joukossa jotka haluaa perinteisen parisuhteen. Valitettavan moni niistä tosin on rassukka, jonka syy haluta uusi parisuhde on se ettei pärjää emotionaalisesti ja/tai käytännönn arjessa ilman naista. Modernit nykynaiset taas ei halua useinkaan tällaisen kanssa elää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin näistä pk-seudun vapailla markkinoilla olevista 40-50 v:istä on kokemus, että kovin moni ei enää halua mitään sitoutunutta loppuelämän parisuhdetta. Tykkäävät joko vain yhden illan suhteista tai kevyemmistä parisuhteista, joissa ei luvata mitään ja joissa ei asuta yhdessä.

Toki aina on niitäkin joukossa jotka haluaa perinteisen parisuhteen. Valitettavan moni niistä tosin on rassukka, jonka syy haluta uusi parisuhde on se ettei pärjää emotionaalisesti ja/tai käytännönn arjessa ilman naista. Modernit nykynaiset taas ei halua useinkaan tällaisen kanssa elää.

Ja taas yksi kuvittelemassa itseään niin moderniksi, niin moderniksi että..:D:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja taas yksi kuvittelemassa itseään niin moderniksi, niin moderniksi että..:D:D

Tarkoitan sitä, että mun kokemus on että monet ikäluokassa on sellaisia perinteisiä äijiä, jotka odottavat naisen olevan perinteisen naisen roolissa. Siis hoitavan yksin kotityöt vaikka käy töissä, passaavan miestä, antavan seksiä aina kun miestä sattuu panettamaan. Itse eivät välttämättä laita suhteeseen mitään, ovatpa vain siinä sohvaa kuluttamassa ja usein vielä kaljaa kittaamassa. Naiselle pitäisi riittää, että se Luomakunnan Kruunu, mies, on siinä edes olemassa. Ei minua ainakaan sellainen suhde kiinnosta yhtään. Olen kokeillut, valitettavasti. 

Vierailija

Uskon että siihen vaikuttaa niin moni asia. Tuolla ikää mies on jo hankkinu ne lapset joita haluaa. Ja jos menee suhteeseen niin nainen alkaa haaveilla yhteiselämästä ja jopa lapsista. Moni on myös huomannu että elämä on helpompaa yksin ilman sitoutumista. Ja onhan se niinkin että se rima nousee niin ylös ettei ole helppo löytääkään ihmistä johon haluaa sitoutua. Niin kävisi varmaan itsellenikin. Sitä kun on saanut elää ihanan kumppanin kanssa niin rima on niin korkealla ettei sitä taitaisi kukaan ylittää. Ja huonompaahan ei kannata.

Vierailija

Kyllä täälläkin näemmä monet liitelee fantasiasfääreissään aika korkealla, mutta eihän se ole multa pois :)

Vierailija

Tuntemistani 50v miehistä aika moni vaihtaa naista tiuhaan. Katsotaan ja kokeillaan ja jos joku osa-alue mättää, niin vaihtoon. Toki turha jäädä kärvistelemään huonoon liittoon kenenkään. Monella myös ongelmaa alkon kanssa, valitettavasti. 

Vierailija

Ongelma on sekä miehille että naisille aika sama. Tuossa iässä vapaana olevat ovat pääsääntöisesti joillain tapaa rikki tai pilalla, joku syyhän siinä on että ollaan vapaina. Jos on itse yksi harvoista normaaleista niin aika varovaisena sitä saa olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuntemistani 50v miehistä aika moni vaihtaa naista tiuhaan. Katsotaan ja kokeillaan ja jos joku osa-alue mättää, niin vaihtoon. Toki turha jäädä kärvistelemään huonoon liittoon kenenkään. Monella myös ongelmaa alkon kanssa, valitettavasti. 
50v haluaa jo älykästä ja rauhallista seuraa koska sitä kumppania haetaan loppuelämän ajaksi. Jos naisessa on huonoja puolia, tapailu ei jatku. Pelkkä seksi ei ole tarpeeksi vaan pitää olla just sopiva muutenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ongelma on sekä miehille että naisille aika sama. Tuossa iässä vapaana olevat ovat pääsääntöisesti joillain tapaa rikki tai pilalla, joku syyhän siinä on että ollaan vapaina. Jos on itse yksi harvoista normaaleista niin aika varovaisena sitä saa olla.
Tuossa iässä moni mies on eronnut alkoholiongelmaisesta vaimostaan ja nämä miehet ovat yleensä aika kultakimpaleita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v haluaa jo älykästä ja rauhallista seuraa koska sitä kumppania haetaan loppuelämän ajaksi. Jos naisessa on huonoja puolia, tapailu ei jatku. Pelkkä seksi ei ole tarpeeksi vaan pitää olla just sopiva muutenkin.

Onpa sulla idealistisen oloinen kuva viisikymppisistä. Itse olen nelikymppisenä naisena ollut sinkkumarkkinoilla, ja ei mulle jäänyt kuvaa että siellä olisi mitään seesteisiä, tasapainoisia rauhallisen elämän etsijöitä paljonkaan. Monilla oli alkoholi- tai mielenterveysongelmia, osa taas oli muuten vaan rikki edellisten suhteidensa jäljiltä niin etteivät enää uskalla sitoutua. Moni ei itsekään tiennyt haluaisiko oikein suhdetta, mutta kun ei osaa ilmankaan olla, varsinkin kun pillua tekisi mieli ja ei enää jaksa baareissa juosta. 

Vierailija

"Onpa sulla idealistisen oloinen kuva viisikymppisistä. Itse olen nelikymppisenä naisena ollut sinkkumarkkinoilla, ja ei mulle jäänyt kuvaa että siellä olisi mitään seesteisiä, tasapainoisia rauhallisen elämän etsijöitä paljonkaan. Monilla oli alkoholi- tai mielenterveysongelmia, osa taas oli muuten vaan rikki edellisten suhteidensa jäljiltä niin etteivät enää uskalla sitoutua. Moni ei itsekään tiennyt haluaisiko oikein suhdetta, mutta kun ei osaa ilmankaan olla, varsinkin kun pillua tekisi mieli ja ei enää jaksa baareissa juosta. "

Mulla valitettavasti samantapaisia kokemuksia. Enpä enää sitten jaksa tapailla ketään tai laittaa sinkkusivuille ilmoa, kun en oikeasti viitsi ääliöitä tapailla. En minäkään enää yhteisestä astiastosta välttämättä haaveile, mutta vastavuoroisesta, hyvästä parisuhteesta - saman katon alla asuminen ei ole välttämättömyys. Mutta kun nämä miehet tuntuvat etsivän vain tarvittaessa paikalle soitettavaa viihdykettä. Ja tosi rikki ja surkeita ovat oikeasti sisältä - yksinäisiä, masentuneita. Mutta toiselle ihmiselle ei enää osata / haluta antaa mitään itsestä. Säälittävää.

Luotan siihen, että tapaan jonkun oikeasti kivan sitten, kun on sen aika. Etsimisen olen lopettanut.

n43

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat