Veronpalautus ei tullutkaan!

Cissi

Verotuspäätöksen mukaan mulle olisi pitänyt tulla veronpalautuksia reilu 1000 euroa. Tsekkasin tilinumeron ja kaikki, oli oikein (vuosia maksettu samalle tilille). Äsken katsoin tiliä, niin eipä niitä näykään. Ulosottoon eivät ole menneet tietenkään, koska mulla ei siellä mitään laskuja ole.
Miten tämä on mahdollista ja mitä veikkaatte että on käynyt? Verotoimistoon voisin soitella tietty jossain vaiheessa mutta luulen että niillä on puhelinlinjat ihan tukossa muutenkin.

Kommentit (15)

Cissi

Mulla on verotuspäätös tässä edessä. 1129,81€ palautettavaa. Ja kuten sanoin, vouti ei ole vienyt, se on aivan varmaa. En tiedä millainen luuseri pitäisi olla että onnistuisi saamaan asiansa niin heikkoon jamaan että ulosottoon menisi veronpalautukset. No asia selviää kun soitan sinne tuossa yhdeksän jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
   ... vouti ei ole vienyt, se on aivan varmaa. En tiedä millainen luuseri pitäisi olla että onnistuisi saamaan asiansa niin heikkoon jamaan että ulosottoon menisi veronpalautukset.

Kai niitä aika paljon on, ja joillekinhan se tuntuu olevan ihan hällä väliä, antaa mennä vaan luottotietojen, odotetaan että "yhteiskunta" ts. me jotka osataan hoitaa raha-asiamme ja maksetaan veroja, kyllä huolehtii.

Vierailija

Onhan sulla edessäs nimenomaan verotuspäätös, eikä veroehdotus? Mulla on summa aina muuttunut ehdotuksesta, vaikken oo mitään korjauksia tehnytkään.

Cissi

Vierailija kirjoitti:
Onhan sulla edessäs nimenomaan verotuspäätös, eikä veroehdotus? Mulla on summa aina muuttunut ehdotuksesta, vaikken oo mitään korjauksia tehnytkään.

Joo, verotuspäätös nimenomaan.

Vierailija

Tiedoksi nyt tulevillekin vuosille: Veronpalautukset tulee tileille sen päivän aikana. (ei enää heti vuorokauden vaihduttua, kuten ennen sepaa)

Cissi

Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi nyt tulevillekin vuosille: Veronpalautukset tulee tileille sen päivän aikana. (ei enää heti vuorokauden vaihduttua, kuten ennen sepaa)

AIVAN. Eilen oli maksupäivä. EILEN olisi pitänyt jo tulla tilille.

Soitin maksuliikennepalveluun mutta kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja, joten tuskin selviää mysteeri ihan pian :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin? Miten tämä nyt liittyi aloitukseen? Kai ne kuitenkin pitäisi sovitun päivän aikana tulla? Eli eilen ja nyt tänään ap ei näe niitä tilillään...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat