Ihana hajuvesi, nyt mä vaan nuuhkun täällä itseäni

Vierailija

Nuuh nuuh.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
*odotellen ensimmäisen "hajusteherkän" pölähtämistä keskusteluun...* :D

En ole hajusteherkkä, vaikka saan kyllä joskus hajusteista päänsärkyä, mutta hajuvedet kyllä haisevat pahalta. En voi sille mitään.

Vierailija

Kuka tai onko paikallaan kysyä mikä tuo katkera ja varmastikin pahanhajuinen luuska on joka tuli ketjuuni vinkumaan? Voitteko saattaa hänet/sen täältä ulos, kiitos. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka tai onko paikallaan kysyä mikä tuo katkera ja varmastikin pahanhajuinen luuska on joka tuli ketjuuni vinkumaan? Voitteko saattaa hänet/sen täältä ulos, kiitos. :D

Hei horo, miksi täytät palstaa turhilla viesteilläsi. Tee facebookkiin aloitus, älä tänne

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Katkera? Hajuvedet haisevat mun nenään pahalta, miten se tekee musta katkeran? Tai pahanhajuisen? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hei horo, miksi täytät palstaa turhilla viesteilläsi. Tee facebookkiin aloitus, älä tänne

No mutta hyvää joulunodotusta sullekin itse Shedevil. :O Pusi pusi. Mutsis oli kun sut teki ja sä näemmä tulit häneen. Sen asian kanssa meidän muiden tulee vain ymmärtäväisesti yrittää elää. <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mutta hyvää joulunodotusta sullekin itse Shedevil. :O Pusi pusi. Mutsis oli kun sut teki ja sä näemmä tulit häneen. Sen asian kanssa meidän muiden tulee vain ymmärtäväisesti yrittää elää. <3

Hiljaa pissishuora :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat