Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö kurkumaa ruoanlaitossa?

Vierailija
03.12.2015 |

Itse en käytä mutta otan joka päivä teelusikallisen mustapippurilla ja oliiviöljyllä höystettynä. Erittäin terveellinen mauste.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kurkuma-mustapippuri-oliiviöljy- komboa lähes kaikkeen ruuanvalmistukseen päivittäin. Myös koiranruokaan.

Kurkuma muuten kannattaa ostaa luomuna, jotta voi olla varma siitä, että terveellinen kurkumiini on tallessa. Normi maustehyllyjen kurkumassa saattaa olla vain väri jäljellä, koska kurkumiini on poistettu ja myyty maailmalle kapseleina.

Kyselin taannoin erään yleisen maustemerkin kurkuman kurkumiinipitoisuudesta, ja sain niin epämääräisen ja vähättelevän vastauksen, ettei ollut vaikeuksia päätellä onko kurkumiini heidän tuotteessaan jäljellä vai ei. En todellakaan käytä heidän kurkumaansa enää.

Mistä saa luomua

Vierailija
22/23 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, terveellinen mauste. Olen joskus ottanut kuureina. Oletko muuten tarkistanut sen ottamasi määrän? Yksi teelusikallinen on aika paljon. Maustepippuri on myös hyvä rohtona. Sydämmelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, terveellinen mauste. Olen joskus ottanut kuureina. Oletko muuten tarkistanut sen ottamasi määrän? Yksi teelusikallinen on aika paljon. Maustepippuri on myös hyvä rohtona. Sydämmelle.

En ole tarkistanut mutta eihän se paljon ole. Kyllähän ruokaankin voi heittää sitä lusikkakaupalla olematta vahingollista. Saako jostain tai mistä saa luomuna tai tuoreena? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan