Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi reilusti ylipainoiset kuvittelevat että heitä tai heidän ostoksiaan tuijotetaan ruokakaupassa tai syömässä?

Vierailija
03.12.2015 |

Itse ainakin väkisinkin osuu katseet kaikenkokoisten ihmisten kanssa yhteen kaupassa kun siinä käytävillä yrittää toista ohittaa. Yhtälailla laihaan, lihavaan tai normaalipainoiseen. Miksi vain lihavat mulkaisevat takaisin häijysti ja tulevat sitten av:lle avautumaan kuinka heitä tai heidän ostoksiaan on tuijotettu arvostelevasti?

Tai jos käyn kahvilassa ja istun vastakkaiseen pöytään, jossa istuu lihava syömässä leivosta tms. On yleensä normaali reaktio katsoa eteensä tai ympärilleen eikä sille voi mitään jos joku kuvittelee että tuijotan/arvostelen juuri häntä tai hänen kakkupalaansa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen istunut pari kesää kassalla ja ajattelen kaikkien ihmisten ostoksista jotain. En voi sille mitään. Mutta ei hätää, en muista kenenkään kasvoja, koska minulla on äärettömän huono kasvomuisti.

Mitä sinä niistä ajattelet? Tuntikausia päivästä toiseen samat maitopurkit ja ruispalat, eikö se kyllästytä aika pian?

Vierailija
22/34 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole läski, mut häpeän jos joku näkee mun ostavan karkkia. Lähikaupasta en koskaan osta muuta kuin normaaleja ruokia! Myös jos ostan kaljaa, ajattelen kaikkien luulevan että juon paljon.

Täällä sama ongelma.

t. rapajuoppo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes ole (omasta mielestäni) reilusti ylipainoinen, tai oikeastaan vielä ylipainoinen ollenkaan, mutta en pidä kaupoissa käymisestä, koska ne kassaneidit ihan varmasti pitävät jotain päiväkirjaa siitä mitä ostan.

"1.12.2015, Naispelko22 osti tänään paketin makkaraa ja pakastepizzan, vessapaperia ei ostanut eli kärsinee tällä hetkellä ummetuksesta eikä täten paperia kulu entiseen malliin. Kävi yksin kaupassa eikä ostanut kondomeita tälläkään kertaa eli on vieläkin sinkku, eikä mikään ihme tuolla naamalla. Pelasi hetken pelikonetta, luuli ressukka varmaan rikastuvansa"

Yllä ote erään kassaneidin päiväkirjasta, joka tänään kassalla asioidessani tipahti lattialle.

Terveisin Naispelko22

Ihanaa! Sähän olet hauska! En ole aiemmin huomannutkaan, miksi ihmeessä pelkään naisia ja väität että et ole supliikki?

Oliko tämä tarkoitettu minulle? Kai.

En tiedä siitä hauskuudesta, mutta en jaksaisi elämääni jos siitä ei voisi vääntää jonkinlaista huumoria. Aika harva nauraa jutuilleni, mutta pääasia lienee, että itselleni kelpaa.

Pelkään naisia, koska tuntuvat olevan hyvin pitkälti kylmiä kusipäitä, jotka vihaavat minua jostain tuntemattomasta syystä. Heidän tehtävänsä täällä maapallolla on tuhota itsetuntoni enkä pidä siitä lainkaan.

Väitän, että en ole supliikki koska se on totta. Olen miljoona kertaa sanonut täällä, että nettiminäni on ihan erilainen kuin se mitä olen luonnossa. Täällä on helppo touhottaa kun kukaan ei tiedä kuka olen ja ei ole niin suurta pelkoa nolata itseään tyhmillä jutuilla. Niin ja kirjoittaminen antaa aikaa hitaalle Naispelolle aikaa miettiä mitä "sanoo", ei tarvitse keksiä juttuja ihan lennosta. Luonnossa olen siis sellainen yhdellä sanalla vastaileva jurottaja.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
24/34 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko on syvällä psykoosissa. Viestien perusteella. Hae itsellesi apua

Vierailija
25/34 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin katson, ja jos tulee hyvä tilaisuus annan vinkkejä ravintosisällöstä ja terveellisestä ruoasta reilusti ylipainoisille. Koen sen velvollisuudeksi.

Minkälaisia neuvoja annat?

No että eiköhän ole parempi laittaa se possun uuniliha takaisin ja ottaa jotain kevyempää.

;D:D:D

Vierailija
26/34 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi monet naiset kuvittelee että toiset naiset katsoo heitä "pahasti" tai "kateellisena" kun he ovat niin hyvännäköisiä? (Miten edes katsotaan kateellisesti?)

Johtuu molemmat asiat siitä missä tyypin itsensä ajatukset pyörii, ei ympäristön todellisesta käyttäytymisestä.

Vierailija
27/34 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ostin lapseni juhliin herkut ja limsat niin minulle kommentoi takana jonottanut rouva "No kyllä huomaa mistä nuokin makkarat tulleet" että kyllä noita löytyy :D

En sitten viitsinyt mainita rouvalle että kilot kertyivät vakavan masennuskauteni aikana jolloin yritin jopa itsemurhaa. (luojan kiitos lasta ei tuolloin ollut vielä maailmassa) Että voisi vähän miettiä mitä naamastaan laukoo.

T. Entinen erittäin läski, nykyään "vain" kymmenisen kiloa ylipainoinen joka voi hyvin, on onnellinen ja rakastaa lastaan yli kaiken.

Vierailija
28/34 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen välillä kassavuoroja. Se työ on niin aivojen tapattamista, että todellakin huomioin ostokset. Mietin, että nam tätä pitää kokeilla, huomaan jos joku ostaa tosi paljon luomua, seuraan vähän järkyttyneenä miten paljon eineksiä ja jugurtti mömmöjä perheet ostaa. Moni nuori mies tuntuu elävän pitsalla ja maksalaatikoilla ja toki ihmettelen, jos lihava ostaa pelkkää roskaruokaa.

Vierailija
29/34 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin katson plösöjen ruokaostoksia kaupassa. Ja usein nauran niille. Kasa eineksiä, vuori limsoja, monta vehnäleipää ja iso läjä satunnaista paskaa.

Ravintoloissa missä minä käyn ei plösöjä näy, koska ei ne tuu niin kalliisiin ja hienoihin paikkoihin, missä eivät saisi edes mahaansa täyteen.

Vierailija
30/34 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes ole (omasta mielestäni) reilusti ylipainoinen, tai oikeastaan vielä ylipainoinen ollenkaan, mutta en pidä kaupoissa käymisestä, koska ne kassaneidit ihan varmasti pitävät jotain päiväkirjaa siitä mitä ostan.

"1.12.2015, Naispelko22 osti tänään paketin makkaraa ja pakastepizzan, vessapaperia ei ostanut eli kärsinee tällä hetkellä ummetuksesta eikä täten paperia kulu entiseen malliin. Kävi yksin kaupassa eikä ostanut kondomeita tälläkään kertaa eli on vieläkin sinkku, eikä mikään ihme tuolla naamalla. Pelasi hetken pelikonetta, luuli ressukka varmaan rikastuvansa"

Yllä ote erään kassaneidin päiväkirjasta, joka tänään kassalla asioidessani tipahti lattialle.

Terveisin Naispelko22

No mut hei vielä pahempi, jos olisit ostanut kortsuja: "Osti kondomeita, luulee varmaan taas saavansa. Seuraavan kerran ostanee 12/2016, kun tämä erä menee vanhaksi."

Hyvin luultavasti näin. Epäilen, että oikea päiväkirjamerkintä menisi näin: "Osti kondomeita, luulee varmaan raukka joskus saavansakin. Seuraavan kerran ostanee 12/2016, kun tämä erä menee vanhaksi, jos siis ei siinä ajassa tajua ettei saa naista."

Luulen, että minulle ei edes myytäisi kortsuja, tai ainakin kassa kysyisi, että "Tiedäthän etteivät nämä ole ilmapalloja?" Toinen mahdollinen on, että "On meillä pienempiäkin kokoja"

Terveisin Naispelko22

Oon jo melkein neljä vuotta opintojen ohella ollut kassalla muutaman kerran viikossa ja todella harvoin ostetaan kondomeja. Miksi? Tilaako niin moni netistä?

Ja tosiaan kun joku niitä ostaa, niin pakko kyllä myöntää, että ajattelen heti: noniiiiiiii joku saa pesää pian!

Vierailija
31/34 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ostin lapseni juhliin herkut ja limsat niin minulle kommentoi takana jonottanut rouva "No kyllä huomaa mistä nuokin makkarat tulleet" että kyllä noita löytyy :D

En sitten viitsinyt mainita rouvalle että kilot kertyivät vakavan masennuskauteni aikana jolloin yritin jopa itsemurhaa. (luojan kiitos lasta ei tuolloin ollut vielä maailmassa) Että voisi vähän miettiä mitä naamastaan laukoo.

T. Entinen erittäin läski, nykyään "vain" kymmenisen kiloa ylipainoinen joka voi hyvin, on onnellinen ja rakastaa lastaan yli kaiken.

Ja nyt annat paskan valua alaspäin, ja lihotat lapsestasi samanlaisen porsaan? Tyypillistä. Ja tyypillistä on kanssa se, että selität läskejäsi masennuksella ja muuta naurettavaa, vaikka fakta on se että läskit tulivat tasan siitä että söit huonosti ja liikaa. Masennuskin oli 99% varmasti seurausta tuosta mässäilystä ja läskeistä, ei toisinpäin. Eli äläpä ala vittuilemaan niin mummoille kassajonoissa, vaan tiedosta tilanteesi nöyränä.

Vierailija
32/34 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt annat paskan valua alaspäin, ja lihotat lapsestasi samanlaisen porsaan? Tyypillistä. Ja tyypillistä on kanssa se, että selität läskejäsi masennuksella ja muuta naurettavaa, vaikka fakta on se että läskit tulivat tasan siitä että söit huonosti ja liikaa. Masennuskin oli 99% varmasti seurausta tuosta mässäilystä ja läskeistä, ei toisinpäin. Eli äläpä ala vittuilemaan niin mummoille kassajonoissa, vaan tiedosta tilanteesi nöyränä.

No huhuh.

Ei kenestäkään porsasta tule yksissä juhlissa. Ja kun on masentunut, ei paljoa kiinnosta alkaa kokkaamaan kun hädintuskin pääsee sängystä ylös.

Vierailija
33/34 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja nyt annat paskan valua alaspäin, ja lihotat lapsestasi samanlaisen porsaan?"

Voi apua, opettele nyt ymmärtämään jotain lukemastasi. Jos kirjoittaja on laihtunut "erittäin läskistä" tilasta kymmenkunta kiloa ylipainoiseksi, hyvinvoivaksi ihmiseksi, hän taitaa tietää ruuasta jotain ja tuskin lappaa lapseensa karkkia ja sipsiä aamusta iltaan. Juhlaherkut ovat asia erikseen, silloin meilläkin lapset saavat limsaa ja muuta epäterveellistä, vaikka muuten ollaan niiden suhteen tarkkoja.

"Masennuskin oli 99 % varmasti seurausta tuosta mässäilystä ja läskeistä, ei toisinpäin."

En ymmärrä intoasi laittaa toisten päähän ajatuksia, joita siellä ei ole. Et tiedä tämän kirjoittajan elämästä mitään, etkä selvästi masennuksesta ylipäänsä yhtään mitään, ja silti koet oikeudeksesi kirjoittaa näin loukkaavaa tekstiä? Toisin kuin usein luullaan, masentuneet eivät aina menetä ruokahaluaan. Myös ylensyönti on tyypillinen masennuksen seuraus. Masentunut kärsii yleensä anhedoniasta, tilasta, jossa mikään ei tunnu miltään. Ruoka, etenkin aivojen mielihyväkeskukseen voimakkaasti vaikuttavat aineet kuten rasva ja sokeri, voivat helpottaa sitä oloa. Mässäily on siis eräänlaista itsehoitoa, tietenkin ikävin seurauksin (lihominen). Sama psykologinen periaate taustalla, joka ajaa jotkut masentuneet esimerkiksi päihteiden pariin.

Joskus olisi hirveän hyvä voida kävellä toisen ihmisen saappaissa jonkun matkaa. Saattaisimme kohdella toisiamme ihan helvetin paljon paremmin.

Vierailija
34/34 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Ihanaa! Sähän olet hauska! En ole aiemmin huomannutkaan, miksi ihmeessä pelkään naisia ja väität että et ole supliikki?

Mä olen katsonut jo aiemmin että naispelko vaikuttaa ihan kivalta tyypiltä.