Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset toimivat näin? Tinder-suosio ja treffipyyntö

Vierailija
05.11.2025 |

Olimme viettämässä porukalla iltaa.

Kaksi naisista pätivät vertailla Tindereitä. Toinen heistä puhui kuinka paljon matcheja hänellä on, ja hihitteli kuinka eräskin pitkä, urheilullinen, komea ja hyvässä ammatissa oleva mies voisi vaikka olla potentiaalinen.

En liittynyt keskusteluun, koska minusta tuo kuulosti brassailulta. 

No puolen tunnin kuluttua tästä olimme kaikki lähdössä - ja tämä nainen kysyi, että lähtisinkö hänen kanssaan yömyssylle?

Niin, olen lyhyehkö, en sporttinen, en komea, ja nainen tiesi jo ammattini - jossa ei isoja rahoja tienaa.

Ja tämä ei ollut ainoa kerta. Yritetäänkö tällä jotenkin bluffata omaa ns. markkina-arvoa ylemmäs? "Katso kuinka monet laatumiehet tavoittelevat minua, olisin melkonen jättipotti tavalliselle miehelle kuten sinulle"? Vai mistä tässä on kyse?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aina noin tosikko? Eipä ihme ettei flaksi käy

Vierailija
2/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhöhö ööö siis tindertasoja 

Öööh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aina noin tosikko? Eipä ihme ettei flaksi käy

Selvästikin käy kun ap:ta kerran pyydetään treffeille?

Vierailija
4/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ettekö usko?  Tämä juttu on tosi kuin vesi ja pitää kuin seula.

AP.

Vierailija
5/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää poiketa välillä Mäkkärissäkin, vaikka rahaa olisi parempaankin ravintolaan. 

Vierailija
6/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kuvittelevat miesten ajattelevan kuten he itse ajattelevat.

Naiselle yksi vetovoimatekijä miehessä on se kun muutkin naiset haluaisivat kyseisen miehen. 

Vierailija
7/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset eivät mieti tuollaisia tasoja. Eivätkä ota nettivonkaamisia tosissaan. Nainen tietää, että mies tuskin on mitä näyttää, ja muutenkin luultavasti vain seksiä vailla. Joten nainen ei brassaillut, häntä luultavasti lähinnä huvitti tilanne. Sinä olisit ollut oikea ihminen, ja ehkä nainen oli oikeasti kiinnostunut. Eikä ajatellut lainkaan, että olisit tavallinen. 

Mutta jos mies tulkitsee naista omien ennakkoluulojensa läpi, parisuhteita ei taida ikinä syntyä. 

Vierailija
8/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö. Mitä nyt valitat? Valitatko siitä, että nainen olikin kiinnostunut sinusta?

Vierailija
9/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle yksi vetovoimatekijä miehessä on se kun muutkin naiset haluaisivat kyseisen miehen. 

Ei ole. Kyllä se on turn off, jos mies kuvittelee, että hänestä pitää kilpailla. Älä kuvittele tietäväsi, mitä naiset ajattelevat. 

Vierailija
10/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naiset eivät mieti tuollaisia tasoja. Eivätkä ota nettivonkaamisia tosissaan. Nainen tietää, että mies tuskin on mitä näyttää, ja muutenkin luultavasti vain seksiä vailla. Joten nainen ei brassaillut, häntä luultavasti lähinnä huvitti tilanne. Sinä olisit ollut oikea ihminen, ja ehkä nainen oli oikeasti kiinnostunut. Eikä ajatellut lainkaan, että olisit tavallinen. 

Mutta jos mies tulkitsee naista omien ennakkoluulojensa läpi, parisuhteita ei taida ikinä syntyä. 

Kaikki on mahdollista.

Mutta käännetäänpä tilanne toisin päin.

Jos minä olen kiinnostunut hieman ylipainoisesta nelikymppisestä naisesta joka viihtyy kotona ja sienimetsässä, mutta sitten hänen kuultensa kerron kuinka kuuma parikymppinen fitnessmimmi antoi tykkäyksen Tinderissä, niin mitäpä luulet kuinka kiinnostukseni kohde tähän reagoi?

ap

Vierailija
11/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööö. Mitä nyt valitat? Valitatko siitä, että nainen olikin kiinnostunut sinusta?

Tämä mies vain vihaa naisia. Kun joku pyytää yömyssylle ja on kiinnostunut, kehittelee ihme teorioita kuinka nainen ei olekaan kiinnostunut. On vain kateellinen muille miehille ja purkaa sitä naisiin, jopa sellaiseen joka pyysi yömyssylle.

Vierailija
12/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota tehdään me miehetkin. Olen menossa viikon päästä treffeille naisen kanssa joka mätsäsi huhtikuussa ja on siitä lähtien kysellyt koska nähdään. Tässä välissä olen käynyt aika monta naista läpi ja aina tästä yhdestä ollut juurikin tuollainen ajatus, aika kova mimmi kyllä on ja tasokas. Täytyy se käydä katsomassa. Mies

Vierailija
13/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kyllä se on turn off, jos mies kuvittelee, että hänestä pitää kilpailla. Älä kuvittele tietäväsi, mitä naiset ajattelevat. 

Niin onkin, koska nainen haluaa olla se josta kilpaillaan. Nainen kuitenkin haluaa miehen jolla olisi paljon ottajia, mutta joka haluaa juuri hänet.

Vierailija
14/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on mahdollista.

Jos minä olen kiinnostunut hieman ylipainoisesta nelikymppisestä naisesta joka viihtyy kotona ja sienimetsässä, mutta sitten hänen kuultensa kerron kuinka kuuma parikymppinen fitnessmimmi antoi tykkäyksen Tinderissä, niin mitäpä luulet kuinka kiinnostukseni kohde tähän reagoi?

ap

Ei tykkää. Et tykännyt. Ei kaikista tarvitse tykätä. 

Vierailija
15/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuota tehdään me miehetkin. Olen menossa viikon päästä treffeille naisen kanssa joka mätsäsi huhtikuussa ja on siitä lähtien kysellyt koska nähdään. Tässä välissä olen käynyt aika monta naista läpi ja aina tästä yhdestä ollut juurikin tuollainen ajatus, aika kova mimmi kyllä on ja tasokas. Täytyy se käydä katsomassa. Mies

Mutta brassailisitko tällä asialla naiselle jonka aiot tavata? Tuskin.

-ohis

Vierailija
16/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on mahdollista.

ap

No riippuu miten sen kerrot. Jos uskot siihen tosissasi, nainen pitää sinus tyhmänä, eikä enää ole kiinnostunut. Jos kerrot sen naureskellen, tajuten itsekin, että kyse on huijarista, niin nainen naurahtaa mukana, eikä asiassa ole ongelmaa. 

Vierailija
17/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minä en ole tehnyt noin.

Vierailija
18/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset? Älä yleistä.

Vierailija
19/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa koska en ollut itse näkemässä.

Kertoiko nainen asian huumorilla? Tosin, vähän hölmö valinta keskustelunaiheeksi. Koska silloinkin nainen ilmaisisi, että sellainen mies kiinnostaisi jos mies vain olisi tosissaan.

Sellaisessa tilanteessa olen minäkin ollut, että keski-ikää lähestyvä nainen yrittää bluffata itseänsä suositummaksi kertomalla millaiset rikkaat ja komeat miehet häntä ovat yrittäneet.

Vierailija
20/20 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ..naiset on looria. Oi sitä feminististä sekoamista kun sanon pikkujoulupippaloissa että ei nyt ..ja menen taas talveksi aasiaan niin en hae suhdetta. .... öö  en mä suhdetta kun vaan nussittais öö oot rikas ja öö miksi en kelpaa.