Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei lapsia kauppoihin!

Vierailija
03.12.2015 |

Taas tänään kaupassa yksi pikku äpärä niillä paskasilla käsillään käpelöi minun ostoksia kaupassa. Lapset on niin ällöttäviä ja ärsyttää kun tyhmät vanhemnat ei vahdi äpäröitään. Ettekö te voi jättää niitä äpäröitä autoon kauppareissun ajaksi?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun oisit oppinut uuden sanan...

Vierailija
2/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koiriakaan oteta kauppoihin. Miksi lapsia pitäisi päästää kauppoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan ulkopuolelle lapsiparkki. Liekaan vaan. Kannatan.

Vierailija
4/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso jaxuhali

Vierailija
5/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä varmaan tuot meille ruuat kotiin saakka?

Vierailija
6/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhihhii.

Vierailija
7/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se niitä sinun ostoksia käpälöi? Kassallako? Etkö osaa tuon vertaa katsoa kassaa valitessasi ettei siinä olisi lapsiperhettä ennen sinua?

Vierailija
8/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kun oisit oppinut uuden sanan...

Ja senkin päin helvettiä.

Vierailija
9/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se niitä sinun ostoksia käpälöi? Kassallako? Etkö osaa tuon vertaa katsoa kassaa valitessasi ettei siinä olisi lapsiperhettä ennen sinua?

Ai mun pitäisi etsiä toinen kassa teidän nico-jessicoiden takia. Ei herranjumala luuleko lapsiperheelliset omistavansa maailman?

Vierailija
10/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mun pitäisi etsiä toinen kassa teidän nico-jessicoiden takia. Ei herranjumala luuleko lapsiperheelliset omistavansa maailman?

Voit mennä ihan just sille kassalle kuin itse haluat. Mutta en tiedä kuinka tyhmä täytyy olla että valitsee juuri sen kassan, jossa on lapsiperhe asioimassa jos ei kerran pidä siitä että lapset pyörivät kassan lähistöllä.

Vierailija
11/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nämä on tosiaan niitä elämässä tehtäviä valintoja joilla voi joko tehdä elämästään mukavampaa tai inhottavampaa. Kai peset pyykkisikin edelleen nyrkkipyykillä vaikka kotoa löytyy astianpesukone, käyt nostamassa käteistä pankin konttorissa vaikka kortillakin voi kaupassa maksaa jne.

Vierailija
12/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häähää :D siitäs sait sairas ihminen!! Toivottavasti se oli mun kakru. Onko käynyt mielessä että kaikki ihmiset ovat aluksi lapsia..

Vierailija
13/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ainakin tunnut kuvittelevan omistavasi, vajukki kun olet. Älä ikinä lisäänny. Ehkä nimeät oman sekasikiö äpäräsi sitten nico jessicaksi, meillä päin kuitenkin pojat on poikia ja tytöt tyttöjä.. Ehkä et tiennyt että voi ihan nimetä pojan pojan nimellä ettei tarvitse tuollaisia nimi hirviöi.. Et kyllä ole penaalin terävin tapaus.. Mutta vajautesi loisti jo avauksessasi valovuosien päähän..

Vierailija
14/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa taasko tämä sama valittaja on täällä? Etkö viitsinyt edes uutta aihetta keksiä? Joulukin on lähellä niin eikö siitä olisi vaihtelun vuoksi jotain teemaprovoa irronnut?

Vierailija
15/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä lapsivihamielisyyttä. Muista, että tämä uusi sukupolvihuolehtii siitä, että sähköt toimii, ruokaa saa kaupasta, tulipalot sammutetaan ja sinutkin hoidetaan, sitten kun olet vanha etkä ole enää työelämässä. Nämä uudet ihmiset pitää ottaa yhteiskuntaan mukaan eikä eristää.

Vierailija
16/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulet, AP, kumman se kauppias toivottaa tervetulleeksi ostoksille, yksin jääneen kärttyisen kurpan vai lapsiperheen. Kumpi on parempi asiakas?

Vierailija
17/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap:n kaltaiset kärttyisät kurpat on ällöjä. En halua niitä kauppaan saastuttamaan ilmapiiriä. Enkä kaduille, enkä minnekkään.

Niih.

Vierailija
18/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahitko meidän lapsia kauppareissun ajan? oletko itse ollut lapsena kaupassa? miten osaat käydä aikuisena kaupassa jos e i ole lapsena opetettu?

Vierailija
19/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta valittamisen määrää

Vierailija
20/36 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiekkapilluja kauppoihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän