Ei lapsia kauppoihin!

Vierailija

Taas tänään kaupassa yksi pikku äpärä niillä paskasilla käsillään käpelöi minun ostoksia kaupassa. Lapset on niin ällöttäviä ja ärsyttää kun tyhmät vanhemnat ei vahdi äpäröitään. Ettekö te voi jättää niitä äpäröitä autoon kauppareissun ajaksi?

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Missä se niitä sinun ostoksia käpälöi? Kassallako? Etkö osaa tuon vertaa katsoa kassaa valitessasi ettei siinä olisi lapsiperhettä ennen sinua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä se niitä sinun ostoksia käpälöi? Kassallako? Etkö osaa tuon vertaa katsoa kassaa valitessasi ettei siinä olisi lapsiperhettä ennen sinua?

Ai mun pitäisi etsiä toinen kassa teidän nico-jessicoiden takia. Ei herranjumala luuleko lapsiperheelliset omistavansa maailman?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai mun pitäisi etsiä toinen kassa teidän nico-jessicoiden takia. Ei herranjumala luuleko lapsiperheelliset omistavansa maailman?

Voit mennä ihan just sille kassalle kuin itse haluat. Mutta en tiedä kuinka tyhmä täytyy olla että valitsee juuri sen kassan, jossa on lapsiperhe asioimassa jos ei kerran pidä siitä että lapset pyörivät kassan lähistöllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin. Nämä on tosiaan niitä elämässä tehtäviä valintoja joilla voi joko tehdä elämästään mukavampaa tai inhottavampaa. Kai peset pyykkisikin edelleen nyrkkipyykillä vaikka kotoa löytyy astianpesukone, käyt nostamassa käteistä pankin konttorissa vaikka kortillakin voi kaupassa maksaa jne.

Vierailija

Häähää :D siitäs sait sairas ihminen!! Toivottavasti se oli mun kakru. Onko käynyt mielessä että kaikki ihmiset ovat aluksi lapsia..

nyt prkl

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinä ainakin tunnut kuvittelevan omistavasi, vajukki kun olet. Älä ikinä lisäänny. Ehkä nimeät oman sekasikiö äpäräsi sitten nico jessicaksi, meillä päin kuitenkin pojat on poikia ja tytöt tyttöjä.. Ehkä et tiennyt että voi ihan nimetä pojan pojan nimellä ettei tarvitse tuollaisia nimi hirviöi.. Et kyllä ole penaalin terävin tapaus.. Mutta vajautesi loisti jo avauksessasi valovuosien päähän..

Vierailija

Jaa taasko tämä sama valittaja on täällä? Etkö viitsinyt edes uutta aihetta keksiä? Joulukin on lähellä niin eikö siitä olisi vaihtelun vuoksi jotain teemaprovoa irronnut?

Vierailija

En ymmärrä tätä lapsivihamielisyyttä. Muista, että tämä uusi sukupolvihuolehtii siitä, että sähköt toimii, ruokaa saa kaupasta, tulipalot sammutetaan ja sinutkin hoidetaan, sitten kun olet vanha etkä ole enää työelämässä. Nämä uudet ihmiset pitää ottaa yhteiskuntaan mukaan eikä eristää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat