Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen viestit. Onko kiinnostunut.

Vierailija
03.12.2015 |

Eräs nainen vastailee viesteihini aina lyhyesti, yhdellä sanalla tai hymiöllä. Ja vastaaminen kestää tunteja. Ja nyt laitoin hänelle runon joka oli melko romanttinen. Vastaus oli "haha :D". Nyt alkaa tuntua, että tunne ei ole molemmin puolinen.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaat kuollutta hevosta. 

Vierailija
22/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tavattu kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran yhteisen kaverin juhlissa jolloin juttelin hänen kanssa jonkun verran ja pyysin fb:ssä kaveriksi. Sitten aloin jutella hänen kanssa fb:ssä ja kysyin että haluaisiko hän lähteä kahville. No hän suostui kuitenkin, vaikka keskustelu oli jo silloin todella niukkaa hänen puolelta. Itse laitoin hänelle pitkiä viestejä elämästäni ja ajatuksistani ja hän yleensä vastasi että "okei :D". No kahvilla oli mielestäni ihan mukavaa, vaikka hänen pitikin lähteä jo alle tunnin päästä pois koska hänen äitinsä oli tulossa käymään.

Tämän jälkeen häneen on entistä vaikeampi ollut saada kontaktia. Usein saattaa kestää päiväkin että hän vastaa. Hän ei ole myöskään vielä suostunut lähtemään uudestaan kahville, vaikka olen kysynyt. Hän joko ignoraa ne viestit tai sanoo, että on kiireitä. Tämä kaikki yhdessä tuntuu, että hän ei ehkä olekaan niin kiinnostunut. Onkohan minulla joku mahdollisuus saada kiinnostus takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, miksi ihmeessä takerrut häneen, vaikka itsekin jo tiedät ettei hän ole kiinnostunut.

Vierailija
24/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samanlainen tilanne täälläkin, tosin olen itse nainen. Mies laittaa välillä pitkiä viestejä, vastaa nopeasti. Joskus tulee tuntu, ettei tässä ole mitään järkeä ja olen suoraan kysynyt, eikö enää kiinnosta. Kiinnostaa.

Inhoan kaikkea epämääräistä tulkintaa. Ellei halua viestien tai tapailuitten jatkuvan, voi kertoa siitä ihan selvällä kielellä. Loukkaa vähemmän suora totuus kuin pitkittelevä puolitotuus.

Vierailija
25/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti joka tuli kylään oli tekosyy poistua treffeiltä. Uusille ei ole lähtenyt. Lopeta tytön kiusaaminen, ei sitä kiinnosta.

Vierailija
26/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika samanlainen tilanne täälläkin, tosin olen itse nainen. Mies laittaa välillä pitkiä viestejä, vastaa nopeasti. Joskus tulee tuntu, ettei tässä ole mitään järkeä ja olen suoraan kysynyt, eikö enää kiinnosta. Kiinnostaa.

Inhoan kaikkea epämääräistä tulkintaa. Ellei halua viestien tai tapailuitten jatkuvan, voi kertoa siitä ihan selvällä kielellä. Loukkaa vähemmän suora totuus kuin pitkittelevä puolitotuus.

Kuulostaa, että olet "varasutinana", eli häntä imartelee tai egoa pönkittää, että joku ripustautuu. Mutta koita päästä tuollaisesta irti, ei kuulosta kivalta aikuiselta mieheltä, että pelailee ja välillä armollisesti viesteilee sulle jos muuhun aikatauluun ja suhde-elämään sopii. Noita kyllä riittää ikävä kyllä - onneksi löytyy kivoja rehellisiä ja suoriakin miehiä, joista ei tarvi arvailla mitä tuntevat tai ajattelevat. 

Vierailija
27/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttais siltä että ei kiinnosta, mutta ei koskaan tietenkään voi olla täysin varma.

Naisia on maailma täynnä ja löydät ihan varmasti joskus jonkun yhtä ihanan tai vielä ihanamman, vaikka nyt ei siltä tuntuiskaan!

Vierailija
28/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että olet "varasutinana", eli häntä imartelee tai egoa pönkittää, että joku ripustautuu. Mutta koita päästä tuollaisesta irti, ei kuulosta kivalta aikuiselta mieheltä, että pelailee ja välillä armollisesti viesteilee sulle jos muuhun aikatauluun ja suhde-elämään sopii. Noita kyllä riittää ikävä kyllä - onneksi löytyy kivoja rehellisiä ja suoriakin miehiä, joista ei tarvi arvailla mitä tuntevat tai ajattelevat. 

Suora kysymys: Kyllä vai ei. 

Vierailija
29/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aloittajankin tapauksessa tyttö on mielestäni sanonut ihan suoraan. Kyllä toiveikas ihminen tulkitsee myös sen ihan selvän ja suoraan sanotun "ein" "ehkäksi". Sivistyneet ihmiset eivät nyt ihan yksinkertaisesti voi sanoa suoraan: "En ole kiinnostunut sinusta millään tavalla enkä halua että koskaan otat yhteyttä." Tuo on jo niin selkeä vihamielisyyden ilmaus, että ei niin VOI sanoa jos toinen on käyttäytynyt jokseenkin fiksusti. Juuri siksi näitä vihjeitä on luettava ja vastoin yleistä luuloa, normijärjellä varustettu ihminen pystyy siihen kyllä.

Vierailija
30/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin ns. Seksi suhteessa erään miehen kanssa, ja kun yhteyden pito sitten lakkasi ehkä kuukaudeksi, niin mies ehdotti jos vielä voisin tulla häntä tapaamaan (eli panemaan) niin vastasin vain sillä kuu emojilla, koska ei kiinnostanut häntä enää tavata, se olikin viimeinen yhteydenpito meidän välillä. N22

Vierailija
31/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aloittajankin tapauksessa tyttö on mielestäni sanonut ihan suoraan. Kyllä toiveikas ihminen tulkitsee myös sen ihan selvän ja suoraan sanotun "ein" "ehkäksi". Sivistyneet ihmiset eivät nyt ihan yksinkertaisesti voi sanoa suoraan: "En ole kiinnostunut sinusta millään tavalla enkä halua että koskaan otat yhteyttä." Tuo on jo niin selkeä vihamielisyyden ilmaus, että ei niin VOI sanoa jos toinen on käyttäytynyt jokseenkin fiksusti. Juuri siksi näitä vihjeitä on luettava ja vastoin yleistä luuloa, normijärjellä varustettu ihminen pystyy siihen kyllä.

Mielestäni kuitenkin kannattaa esittää asiansa suoraan, mutta kauniisti vaikkapa tyyliin: En hae nyt seurustelusuhdetta/ Keskityn opiskeluun/ Haluan olla vapaana. Eli vältetään loukkaamasta toista, mutta asia tulee selväksi.

Vierailija
32/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kuitenkin kannattaa esittää asiansa suoraan, mutta kauniisti vaikkapa tyyliin: En hae nyt seurustelusuhdetta/ Keskityn opiskeluun/ Haluan olla vapaana. Eli vältetään loukkaamasta toista, mutta asia tulee selväksi.

Niin, mutta silloin joutuu valehtelemaan päin naamaa. Kaikki eivät halua ja on se mielestäni myös sen kiinnostuneen ihmisen vähättelyä.

Vierailija
33/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa haluaisi saada yhdeltäkään mieheltä runoa. Sen jälkeen en voisi ottaa tyyppiä tosissani. Tästä voimme varmaan päätellä, että en ole romantikko. N22

Vierailija
34/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä monta runoa, ihanaa. Mutta ikääkin kyllä lähes 40v, joten tilanne toinen.

Vierailija
35/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näistä viesteistä kannattaisi laittaa naiselle:

1. Onkohan aalto pituutemme sama?

2. Saisinko viedä sinut illalliselle?

3. Erään kappaleen sanoja, jotka kuvaavat kaipuuta

Haluaisin ihan oikeasti häneen vielä yhteyden.

Vierailija
36/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on kiinnostunut. Itse olen joskus laittanut "haha :D" vihjailevaan flirttiviestiin, kun olen halunnut näyttää ottavani tekstin pelkästään huumorilla. Ja no. Kun en ole ollut kiinnostunut enkä ole kehdannut sanoa, ettei kiinnosta. Sori :( On kyllä ollut toimiva kommentti.

Juo jotain. Eikä janoa kirjoiteta "ja no" vaan "jano".

Vierailija
37/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kakkonen. Itse en ainakaan osaisi noihin muihin edes osaisi vastata, vaikka muuten synkkaisikin.

Vierailija
38/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AALTOPITUUTEMME. Ja vastauksena kysymykseesi: Ei mikään. Nainen ei ole kiinnostunut. Usko jo.

Vierailija
39/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä useinkin vastannut oikeasti kiinnostaville tyypeille pelkillä hymiöillä, kun en osaa muuta vastata enkä halua kirjoittaa mitään noloa/ typerää. Mutta en minä mihinkään herkkis-viesteihin millään naurulla vastaa. Kevyeen flirttiin ja seksivihjauksiin kyllä voin vastata nauruhymiöllä.

Vierailija
40/48 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up