Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen viestit. Onko kiinnostunut.

Vierailija
03.12.2015 |

Eräs nainen vastailee viesteihini aina lyhyesti, yhdellä sanalla tai hymiöllä. Ja vastaaminen kestää tunteja. Ja nyt laitoin hänelle runon joka oli melko romanttinen. Vastaus oli "haha :D". Nyt alkaa tuntua, että tunne ei ole molemmin puolinen.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Eilen olin niin ahdistunut ja kun olin baarissa laitoin naiselle viestin. Tunnustin että olen todella ihastunut ja haluaisin tietää voisiko meistä tulla jotain. Tiedän että hän näki viestin aamulla, mutta ei vastannut mitään ennen kuin pari tuntia sitten pelkkä ":D". Nyt tuntuu melko pahalta, en oikein tiedä mitä tuo tarkoittaa.

Vierailija
42/48 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Eilen olin niin ahdistunut ja kun olin baarissa laitoin naiselle viestin. Tunnustin että olen todella ihastunut ja haluaisin tietää voisiko meistä tulla jotain. Tiedän että hän näki viestin aamulla, mutta ei vastannut mitään ennen kuin pari tuntia sitten pelkkä ":D". Nyt tuntuu melko pahalta, en oikein tiedä mitä tuo tarkoittaa.

Tarkoittaa sitä, että nainen ei ole edelleenkään kiinnostunut. Tiedät sen kyllä itsekin. Lopeta roikkuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ei kiinnosta. Hän on jopa niin törkeä, että nauraa ihastuksellesi. Unohda koko tyyppi.

Vierailija
44/48 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan tilanteen vielä muuttaa?

Vierailija
45/48 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä hetki itse. Sinua iskee nainen, josta et ole kiinnostunut. Kohteliaisuudesta annat mahdollisuuden, mutta tajuat, ettei jutusta vain voi tulla mitään. Yrität näyttää tämän vastailemalla lyhyesti, jopa tylysti. Muuttaisiko mielesi se, että nainen alkaa vainoamaan sinua viesteillä? Niinpä.

Vierailija
46/48 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi sitä vainoamisena jos joku on kiinnostunut.

Vierailija
47/48 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vainoamista, kun ei ymmärrä lopettaa, vaikka toinen ei innostu.

Vierailija
48/48 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vainoamista, kun ei ymmärrä lopettaa, vaikka toinen ei innostu.

Vitut. Se on silkkaa huomionhakua ihastuksen kohteelta, jos on niin idiootti ettei voi sanoa suoraan. Ihastunut ihminen ei välttämättä osaa lukea rivien välistä.

Siinä vaiheessa voidaan puhua vainoamisesta, kun toinen on selkein sanoin ilmoittanut, että ei kiinnosta ja jätätkö rauhaan, ja ihastunut jatkaa siitä huolimatta yhteydenottojaan.