LIdl:n perunamuusi paras
Nyt on kahden viikon aikana tehty 4 eri paketista perunamuusia ja koko perhe on kyllä sitä mieltä että se Lidlin perunamuusijauho on paras, siitä tulee todella hyvä muusi, kunhan pistää vähän voita sekaan. Saa felixit ja muut kyllä jäädä hyllyyn tästä lähtien. Positiivinen yllätys myös hinnaltaan. En ala kyllä enää kuorimaan perunaa muusiin, sitä kun menee aika paljon meidän perheessä (4 poikaa ja tuplat syövä mies), teen 8 hengen annokset kaikkea ruokaa, se katoaa kyllä ja yleensä joku jää ilman joka olisi halunnut lisää.
Kommentit (26)
Xtra perunamuusijauhe on mun makuun silloin kun valmisjauhetta ostan.
Vierailija kirjoitti:
Ap, minkä ikäiset pojat?
lähentelee jo kolmeakymmentä. Lankakin kohta teini-iässä.
Oikeaista perunoista saa itse tehtynä tietenkin parhaimman. Yhteen aikaan oli varalla, varsinkin viikolla kun piti nopeasti tehdä perunamuusi, niitä pakasteita, joita sai tehtyä mikrossa kun lisäsi maidon.
Jonkun kerran oli Lidlissä tarjouksessa tätä kuivakaappijauhetta ja olin aina pitänyt näitä roskana enkä ollut kertaakaan edes kokeillut, mutta ostin sitten sillä kertaa kokeilua varten. Oli kyllä yllätys miten hyvä muusi tuli! Ei olla sen jälkeen pakkaseen niitä pusseja ostettu!
Nopea ja helppo tehdä, sopii viikolla ruuanlaittoon nopeasti hyvin. Ripaus suolaa ja voita meilläkin laitetaan lisäksi!
Schön kirjoitti:
Meillä on käytetty tuota harvestin pikamuusia nyt vuoden, en ole tehnyt viime joulun jälkeen "oikeaa" muusia. Tuo on hyvää. Ja kyllä Lidlissä on muutakin ostettavaa, esim tavallinen maito, ihan suomalaista maitoa 20 snt halvemmalla kuin Prismassa, 22 snt halvemmalla kuin Citymarketissa, 50 halvemmalla kuin valintatalossa tai siwassa ja 55 snt halvemmalla kuin Salessa. Ja Lidlistä saa myös suomalaiset atrian leikkeleet ja lihat halvemmalla. HK:n sininen Lidlissä 1,89, Salessa 3,90. Myös Juhlamokka alle 3€, Salessa 4,60. Köyhänä en voi ajatellakaan muualla kuin Lidlissä käyntiä, ehdottomasti.
Ja tuosta lisasta ainoa tuote joka sopii ihmisravinnoksi, ja sekin kohtuudella, on Kahvi.
Just näin.