LIdl:n perunamuusi paras

Kyökkipiika

Nyt on kahden viikon aikana tehty 4 eri paketista perunamuusia ja koko perhe on kyllä sitä mieltä että se Lidlin perunamuusijauho on paras, siitä tulee todella hyvä muusi, kunhan pistää vähän voita sekaan. Saa felixit ja muut kyllä jäädä hyllyyn tästä lähtien. Positiivinen yllätys myös hinnaltaan. En ala kyllä enää kuorimaan perunaa muusiin, sitä kun menee aika paljon meidän perheessä (4 poikaa ja tuplat syövä mies), teen 8 hengen annokset kaikkea ruokaa, se katoaa kyllä ja yleensä joku jää ilman joka olisi halunnut lisää.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Niin oli myös mun mielestä, mutta viimeiset paketit ovat olleet huonoja. Muussi on rakeista ja kökkyräistä ja sivimakuna sellainen kitkerän perunan maku.
Olen ollut todella harmissani, koska mitään muita valmismuusseja en ole ennen voinut syödä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin oli myös mun mielestä, mutta viimeiset paketit ovat olleet huonoja. Muussi on rakeista ja kökkyräistä ja sivimakuna sellainen kitkerän perunan maku.
Olen ollut todella harmissani, koska mitään muita valmismuusseja en ole ennen voinut syödä.

Huomasin saman. Aiemmin oli todella hyvää eikä sitä välttämättä edes valmismuusiksi. Tässä viimeisessä satsissa oli outo rakenne ja maku.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman. Aiemmin oli todella hyvää eikä sitä välttämättä edes valmismuusiksi. Tässä viimeisessä satsissa oli outo rakenne ja maku.

välttämättä edes heti tunnistaisi

Vierailija

Kannattaa aina lukaista noiden tuoteselosteet. Saattaa olla ihan yllättäviä ainesosia, säilöntäaineita yms. ja kaikkia ei edes suositella pienille lapsille.

Tässä esim. Felixin perunamuusijauheen sisältö, boldattuna huomionarvoiset kohat:

Kuivattu peruna (89%), maitojauhe, suola, kasvirasva (rapsi, palmu), stabilointiaineet (kasviperäinen E471, E450), hapettumisenestoaineet (askorbiinihappo, natriumdisulfiitti, E304), aromit.

http://www.felix.fi/tuotteet/Perunamuusit/Felix+Perunamuusi+6+ann.++220+g

piiaköyrijä

Siellä on kahta erilaista, se parempi on se Harvest. Sitä on meilläkin varalta kaapissa. Minä kyllä yleensä vielä kuorin perunat ja teen muusin itse, mutta joskus joutuu kiireessä "huiputtamaan", eipä ole tullut vielä kuin mieheltä kyselyä että miksi tämä maistuu erilaiselta. Mieskin pitää siitä, eikä kieltänyt käyttämästä, on vain kuulemma erilaista. Meilläkin on kokeiltu muitakin pussimuuseja, mutta Harvest on kyllä lähimpänä oikeaa muusia maultaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aina lukaista noiden tuoteselosteet. Saattaa olla ihan yllättäviä ainesosia, säilöntäaineita yms. ja kaikkia ei edes suositella pienille lapsille.

Tässä esim. Felixin perunamuusijauheen sisältö, boldattuna huomionarvoiset kohat:

Kuivattu peruna (89%), maitojauhe, suola, kasvirasva (rapsi, palmu), stabilointiaineet (kasviperäinen E471, E450), hapettumisenestoaineet (askorbiinihappo, natriumdisulfiitti, E304), aromit.

http://www.felix.fi/tuotteet/Perunamuusit/Felix+Perunamuusi+6+ann.++220+...

Ei av- mammat ymmärrä noista mitään :D:D Ne osaa katsoa vain kalorit :D:D

Vierailija

Lidlin ruokia ja juomia vedetään milloin mistäkin syystä myynnistä pois, joten nykyään haen sieltä vain koiran- ja kissanmuonat. Muut sapuskat noudan Ässästä ja Koosta!

uudet tavat piristävät

Ai, meillä yhä enemmän käydään lidlissä, eikä pelkästään hinnan takia, vaan myös asioinnin nopeus ja tavaroiden laatu ovat puolestapuhujina. Miten perustelet tuon lidlin hylkimisen? Minä olen asunut myös keskieuroopassa ja kyllä siellä on jopa terveempiä ihmisiä kuin täällä suomessa, joten ei se ruoka ainakaan huonompaa ole. Ainoa miinus on että näitä pakolaisia on joka lidl täynnä, siellä kannattaa käydä aamupäivästä, ne ovat silloin vielä nukkumassa, saa tehdä mummojen ja pappojen seassa ostokset rauhassa.

Vierailija

Mäkin olen aina ennen vannonut Lidlin pussimuusin nimeen, mutta kahdella viime kerralla on ollut niin järkyttävän makuista, että! Oli helpotus tietää, että niitä onkin kahta eri merkkiä. Meidän Lidlissä tosin on vain ilmeisesti sitä huonompaa :(. Joten hyllyyn on meiltä muutaman viime kokemuksen jälkeen jäänyt.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat