Te, jotka ostatte puolisollenne joululahjoja

Vierailija

Onko teillä käytössä "toivelista" vai keräättekö tietoa mahdollisista toiveista pitkin vuotta? Itse harrastan sitä rivien välistä lukemista. Eli yritän normaalista keskustelusta poimia nämä: Tällainen olisi varmaan aika kiva, olisikohan tuo hyvä kirja/elokuva/peli. Ja toki kauppareissuilla selkeät mielenkiinnon kohteet yritän laittaa muistiin.

Miehelle pitää aina laittaa tuo "toivelista". Tänä vuonna yllätti sanomalla, että osan olisi jopa oivaltanut ihan itse :)

Kommentit (4)

Vierailija

Meillä mies vaati ihan toivelistan. Toki tyypillisenä naisena olisin toivonut että hän olisi osannut hankkia jotain sopivaa ilman sanomistakin :D
Mutta joo, hyvä näinkin.

Vierailija

Laitan koko ajan korvan taakse ideoita. Ja ostankin valmiiksi, jos huomaan että mies selvästi tykkää jostain, tai puhuu tietystä jutusta. Tai jos on vaikka ensi kesänä tiedossa joku konsertti, josta tiedän että hän tykkäisi, saatan tilata liput ja antaa ne joululahjaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tässä lista, ostaostaosta.

Ihanan pyyteetöntä ja  ennen kaikkea lahjoista kiitollista toimintaa.

Minä teen listan ja mies sieltä sitten ihan itse valitsee mitä haluaa ostaa. Toiveet ei siis ole sellaisia, että osta nämä kaikki. Eikä niitä ole listattu paremmuusjärjestykseen. Lopullinen päätös ostamisesta tai ostamatta jättämisestä on siis miehellä. Toki voi ostaa jotain mitä hänelle itselleen tulee mieleen.

Mutta kun mieheltä tulee toive listasta, niin mielelläni sellaisen teen.

Minä tykkäisin kovasti, jos mies "osaisi" ostaa lahjoja ilman suoraan kerrottuja toiveita. Lapsiltakin kysyy ihan suoraan, mitä haluavat ja ostaa sitten sen perusteella. Ei halua tai viitsi lähteä arvailemaan, ettei mene ihan metsään.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat