Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te nukkuvat, olette ehkä syy Suomen nykytilaan.

Vierailija
02.12.2015 |

Te jätitte äänestämättä, ja siksi hallitus on SSS-miesten hallitus! Kiitos teille Suomen tila on mitä se on. Teitä oli lähes 1,8 miljoonaa. Tämä kaikki mitä nyt tapahtuu on teille ihan ok? Haistakaa... No tällä mennään. Demokratiassahan me elämme - jos lähes puolet kansalaisista jättää äänestämättä ja vetelee palkokasvien siemeniä sieraimiinsa, niin mitä sviddua se kertoo demokratiasta? Sviddu democrzya ei kiinnosta! Saa huudella jälkikäteen, muttei siittä ,mitään iloa ole, saati hyötyä!
Hamppuköysi on halpaa, ostakaa sitä nelisen metriä ja kayttäkää se parhaimmalla tavalla.

Huuto Porvoosta!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit sinäkin tullut nukkumaan niin ehkä olisi tapahtunut joku pienimuotoinen ja rauhallinen vallankumouksen tapainen. Paskoilla vaihtoehdoilla ei saa kuin paskoja tuloksia.

Tai sitten voitte valita minut yksinvaltiaaksenne, ja minä päätän kaikesta, pidän kyllä teistä hyvää huolta ja tulonsiirtoja tapahtuu ja veropakolaiset pannaan kuriin. Pitäisköhän laittaa sähköpostiosoite tähän mukaan...

Vierailija
22/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teillä jotka noi hullut äänestitte tuonne teillä ei ole mitään vastuuta, niinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä mielikuvia kelläkin on mistäkin puolueesta, fakta on se, että mitä enemmän valtaa kokoomus ja keskusta on saanu, sitä pahemmin pieleen on menny koko ajan.

Kun ahneudella ohjataan tätä maata, tulos on just tämä.

Kyllähän nykyinen paisunut valtiontalous ja liian suuret menot ovat seurausta enemmänkin demareista hallituksissa, alkaen Lipposen ajoista.  Urpilainenhan ja hiiri-katainenhan oli sitten kahdestaan sellainen tutkapari, että huonompaa saa etsiä. 

Politiikka on kiinni paljon yksilöistä, osa kansanedustajista vaan on aika keskinkertaisen tyhmiä, ehkä siten myös edustaa kansaa ja ehkä siten myös kansa saa sitä mitä ansaitsee. 

Sipilä on poliitikko joita on harvassa. Suoraselkäinen, aikaansaava ja älykäs. Sanoisin, että hän tulee pelastamaan suomen vaikka suurin osa itkeekin kun joutuu vähän kiristämään vyötä. 

Vierailija
24/26 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo 1,8 miljoonaa nukkuvaa oikea luku? Hurja lukuhan se on.

Siinä tapauksessa valtion pitäisi miettiä uusia tapoja äänestää ja pyörittää valtiota. Pitäähän noi nukkuvatkin ottaa huomioon, että miksei äänestä.

Mun yksi kaveri jätti tällä kierroksella äänestämättä, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Niin kauan kuin meno on tämmöistä shaibaa, hän ei äänestä.

25/26 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin tällä kierroksella. Minun äänestämäni puolue pääsi eduskuntaan. Vaalilupaukset petettiin.

En oikein näe miten nukkuvat olisivat saaneet tätä tilannetta paremmaksi äänestämällä. Heissä olisi kuitenkin ollut kaikkien puolueiden kannattajia eli mikään yksittäinen puolue ei olisi heidän vuokseen saanut murskavoittoa. Jos persut olisivat nousseet suurimmaksi puolueeksi niin eiköhän Soini olisi silloinkin keksinyt jonkun keinon välttää vastuuta ja delegoinut hallituksen muodostamisen kepulle tai kokoomukselle siinä itse epäonnistuttuaan.

Kriisin aiheet eli Kreikka ja muualta kuin Syyriasta tulevien pakolaisten vyöry Suomeen olisivat tapahtuneet täysin riippumatta siitä mitä ihmiset äänestivät. 

Vierailija
26/26 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiennyt ketä äänestää siitä sakista ja olin jo lähellä jossain mielenhäiriössäni äänestää Kokoomusta, mutta jätin sitten kokonaan väliin kun en vain osannut päättää. Ehkä oli kuitenkin parempi niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme