Te nukkuvat, olette ehkä syy Suomen nykytilaan.

Vierailija

Te jätitte äänestämättä, ja siksi hallitus on SSS-miesten hallitus! Kiitos teille Suomen tila on mitä se on. Teitä oli lähes 1,8 miljoonaa. Tämä kaikki mitä nyt tapahtuu on teille ihan ok? Haistakaa... No tällä mennään. Demokratiassahan me elämme - jos lähes puolet kansalaisista jättää äänestämättä ja vetelee palkokasvien siemeniä sieraimiinsa, niin mitä sviddua se kertoo demokratiasta? Sviddu democrzya ei kiinnosta! Saa huudella jälkikäteen, muttei siittä ,mitään iloa ole, saati hyötyä!
Hamppuköysi on halpaa, ostakaa sitä nelisen metriä ja kayttäkää se parhaimmalla tavalla.

Huuto Porvoosta!

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Väärin. Suomen nykytilaan on syyllisiä psykopaattiset asuntosijoittajat, porvarit sekä hyvät veljet. Nämä sidosryhmät ovat syyllisiä Suomen nykytilaan. Tavallisella kansalaisella, äänesti hän tai ei, ei ole mitään osaa eikä arpaa nykytilaan. Työttömillä vielä vähemmän.

Vierailija

Ei, kyllä syy on äänestäneissä. Siitä ei pääse mihinkään. Kiitos kaikille Sipilää, Soinia ja Stubbia äänestäneille!  Jokainen raiskaus on teidän kontollanne!

Vierailija

Kaikki puolueet on olleet vuoronperään hallituksessa eikä mikään ole muuttunut miksikään. Mistä te ammennatte tuon uskon puoluepolitiikkaan? Sillä ei ole mitään väliä ketä siellä kökkii. Sama olisi antaa valta virkamiehille.

Vierailija

Kertokaahan tietäväiset, että ketä sitä pitäisi äänestää jotta pakolaisongelmaan vihdoin saataisi tolkkua? Niin eiköhän ne kaikki lupaile ensin, mutta loppujen lopuksi money talks

Vierailija

Ihan sama olen siinä pisteessä ettei kiinnosta vaikka kuoltaisiin kaikki, luuletko että jaksan miettiä jotain vitun politiikkaa kun oma elämä on niin täyttä paskaa. Äänestäkää te ketä haluatte ja riehukaa, polttakaa vaikka koko maa raunioiksi, minua ei teidän touhut kiinnosta ja kosketa.

Älkää tulko minulle saarnaamaan teidän hullujen politiikkaa ja päähänpistoja, jättäkää mut saatana jo rauhaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki puolueet on olleet vuoronperään hallituksessa eikä mikään ole muuttunut miksikään. Mistä te ammennatte tuon uskon puoluepolitiikkaan? Sillä ei ole mitään väliä ketä siellä kökkii. Sama olisi antaa valta virkamiehille.

No eihän ole ollut. Edelleen on tosi vaikea tajuta miksei heikompiosaiset ymmärrä äänestää niitä vassareita, jotka ajaisi niiden asioita?

Hirveän surullista, että syy lienee se, että heille on tärkeämpää päästä syrjimään vielä itseään heikompiosaisia, eli turvapaikanhakijoita etc.

Fakta on kuitenkin se, että jos ei äänestä, ei edes yritä tehdä mitään, ja silloin on aivan turha inistä mistään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No jos on 20 vuotta äänestetty vuoronperään SDP, Keskusta, Kokkarit ja vassarit yms. vanhat valtapuolueet valtaan, niin ihme ettei tilanne muutu? :D

On siellä muitakin puolueita!

Persut pettivät, mutta ei se meinaa että kaikki uudetkin hallituspuolueet pettäis. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No eihän ole ollut. Edelleen on tosi vaikea tajuta miksei heikompiosaiset ymmärrä äänestää niitä vassareita, jotka ajaisi niiden asioita?

Hirveän surullista, että syy lienee se, että heille on tärkeämpää päästä syrjimään vielä itseään heikompiosaisia, eli turvapaikanhakijoita etc.

Fakta on kuitenkin se, että jos ei äänestä, ei edes yritä tehdä mitään, ja silloin on aivan turha inistä mistään.

Koska ovat mamutuspuolue. Siksi minä (köyhä, pienipalkkainen) en heitä äänestä. 

Vierailija

Joo, no eipä ollut edellinen hallitus paljon parempi. 

Tällä hetkellä Suomen politiikassa on kautta linjan todella tasottomia poliitikkoja, joka puolueessa. Ne vähätkin energiat kuluvat somessa paistatteluun sen sijaan että tehtäisiin hommia.

Vierailija

Minä en oikeasti enää tiedä, ketä pitäisi äänestää. Ei mikään puolue edusta minua. Ennen olen aina äänestänyt vihreitä ympäristösyistä, mutta tiedostan, että jos vihreät ja vasemmisto olisi hallituksessa, pakolaisongelma ei olisi ainakaan paremmalla tolalla.

Tuntuu, että kaikki puolueet ovat joko täysin ulalla, täysin epärealistisia tai sitten täysin oman etunsa sokaisemia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä en äänestä vasemmistoa, koska heitä kiinnostaa lähinnä tukien jakaminen, mutta ei se miten tähän maahan hommataan työpaikkoja ja työtä.  Asenne turvapaikanhakijoihin on myös älyttömän naiivi, ei meillä ole varaa tai kykyä elättää tai työllistää kunnolla edes omia kansalaisiamme, ja silti tänne pitäisi ottaa elätettäväksi kymmeniä, jopa satoja tuhansia nuoria miehiä toiselta puolelta maailmaa? Täydellinen aikapommi, jonka lieveilmiöt näkyvät nyt jo turvallisuustilanteessa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat