Onko totta, että naisten mielestä mitä lihaksikkaampi mies, sen parempi
Eli siksi miehet käyvät kuntosalilla, siksi näitä valtavan lihasmassan omaavia kehonrakentajia ihaillaan. Naiset syttyvät kehonrakentajista.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja tykkään nallekarhumaisista miehistä.
Nalle Wahlroos?
Ei. Miehet ihailevat lihaksikkaita miehiä keskenään.
Ei, yäk. Kyllä noi testojöötit tuntuu ihailevan lähinnä toisiaan jossain omassa kuplassaan.
Naiset tykkää
-Miehen rahoista eli mitä rikkaampi ja koulutetumpi mies niin sen parempi
-Miehen statuksesta
-Miehen pituudesta
-Miehen lihaksista
-Miehen kasvonpiirteistä
Kaikki muut asiat on aikalailla "ihan sama" naisille kunhan noi asiat on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, se lihaksilla pullistelu uppoaa niihin eri sarjassa pelaaviin, miehiin siis.
Usein lihaksia on kyllä käsissä, mutta kaljamaha roikkuu kalsarien vyötärönauhan päällä..
Useimmille naisille ihanne on vähän lihaksia, mutta ei kauhean näkyvästi. Joku Tero Pitkämäki tai Andreas Thorkilsen vastaavat varmaan vartaloltaan tätä. Bodarilta näyttävä mies on useimmille naisille turn off, mutta aina löytyy pieni vähemmistö, joka tykkää juuri sellaisista miehistä.
Ei. Mun mies on roteva mutta ei lihaksikas, sellainen nallekarhumainen. Itse olen hoikka, nuori nainen.
Lihaksia on kiva olla jonkun verran, mutta ei mikään muskelimasa.
Lihaksia normimies saa ihan riittävästi, jos tekee paljon pihatöitä, klapeja tai lapiohommia tai lumenluontia. Tai on fyysinen päivätyö. Erikseen ei tarvi salille mennä, ollakseen mukavasti lihaksikas.
Lihakset ei ole kyllä pakollinen juttu. Ajattelen esim muusikko, vaikka viulisti, tuskin on lihaksikas mutta olisi ihan jo osaamisensa / työnsä puolesta varsin kiinnostava. :)
Ja kelpaisi, vaikka olisi kalju! (viittaus tuohon jänkkäketjuun)
Huutonaurua. Tiedät erittäin hyvin, ettei tuo pidä paikkaansa. N
Kokemukseni mukaan pitää paikkansa. Kun on muutama vuosi tullut käytyä salilla, niin kas kummaa on alkanut tippua treffikutsuja sellaisiltakin naisilta, jotka eivät aiemmin katsoneet päinkään.
Kyllä treenattu miehen vartalo on naisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä normaalisti homojen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää
-Miehen rahoista eli mitä rikkaampi ja koulutetumpi mies niin sen parempi
Vain siinä määrin, että haluan miehen olevan about samaa tulo- ja koulutusluokkaa kuin itseni. Todennut kaikista toimivimmaksi parisuhteessa. Tosin näilläkään ei ole mitään merkitystä, jos arvomaailma ei natsaa.-Miehen statuksesta
Kunhan se kestää mun statukseni, niin asia ok. Yleensä tuntuu olevan miehille isompi no-no, kun nainen on koulutetumpi.-Miehen pituudesta
Tässäkin on pakko uida vastavirtaan, sillä kaikki parhaimman näköisinä pitämäni miehet ovat olleet 165-175 cm. Ja minä olen itse 175 cm. Tässäkin miehille vaan tuntuu olevan ongelma, jos minä olen pidempi.-Miehen lihaksista
Parhaimman näköisiä kropaltaan on traithlonistit, keskipitkän ja pitkän matkan juoksijat sekä kamppisharrastajat. Eli mitä enemmän sen parempi ei päde tässäkään-Miehen kasvonpiirteistä
No jaa, toki tykkään että kasvonpiirteet miellyttää omaa silmääni, mutta olen aina suosinut ennemmin persoonallisen näköisiä kuin näitä hollywoodliiterileukoja, joita mahtuu kolmetoista tusinaanKaikki muut asiat on aikalailla "ihan sama" naisille kunhan noi asiat on kunnossa.
Mites huumorintaju, yhteiset elämänarvot, keskustelukykyisyys, sivistyneisyys, taiteellisuus.. keksin aika montakin, mitkä merkkaavat huomattavasti enemmän kuin "status" tai "lihakset".
Eivät tykkää, enemmän kai sellaisesta yleisen urheilullisesta kropasta tykätään. Kehonrakentajista tykkää aika harva, toki heitäkin löytyy.
Ei. Ainakin mua päinvastoin inhottaa pullistelijat.
Miehet, joilla on paljon lihaksia, keskittyvät asioihin, jotka eivät kiinnosta mua. Ei kyse ole vain salilla vietetyistä tunneista, vaan esimerkiksi syöminen, proteiininsaanti ja ravintolisät vievät liikaa aikaa ja energiaa. Ei sellaista jaksa.
No itse taas tykkään miehistä, jotka ovat mukavia, omaa hyvät keskustelutaidot, oma-aloitteellisia, huolehtivaisia, hauskoja, kypsiä, heistä huokuu rakastavainen olemus, empaattisia, hyviä kuuntelijoita, suloisella tavalla ujoja ja rehellisiä ulkonäöstä viis.
Mansikkana kakun päälle, jos mies osaa tehdä miehisiä hommia (eli korjata autoja, hitsata yms.) ja pitää luonnosta (maataloudesta). Sekä ei omaa päihde ongelmia
Se mitä saat aikaan ilman mömmöjä 4-5 vuodessa salilla on riittävä.
Vaikka olisit kuinka sopivasti treenattu, ensimmäinen ajatus naisella on se,
ettei ne lihakset käänny häntä vastaan; onko mies turvallinen?
Mikään määrä rahaa statusta ja kroppaa ei päästä miestä tätä lähtöruutua edemmäs.
Mä olen nainen ja tykkään nallekarhumaisista miehistä.