Voiko Aurajuusto olla oikeasti joidenkin ihmisten laihuuden salaisuus?

Vierailija

Mieheni syö joka päivä puoli paketillista Auraa. Myös siskoni syö sinihomejuustoa. Molemmat todella hoikkia.
Onko mahdollista, että kyseisessä juustossa on jokin laihduttava ainesosa?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Heh heh, epäilen. Ylipainoiset ihmiset kuvittelevat aina että ainut syy laihuuteen on joku salainen soppa, tiukka dieetti tai syömishäiriö...

Vierailija

Mieheni on läski, ja syö paljon sini-, viher- ja valkohomejuustoja. Ehkä viher- ja valkohomeet pilaavat tuon hyvän sinihomedieetin?

Vierailija

Geenit. Itsekin pysyn hoikkana vaikka syön yli kulutukseni ja juurikin näitä lihottavia juustoja, leivoksia, kermaperunoita, pihvejä, suklaata ja keksejä olen aina syönyt paljon (terveyden takia yritän kyllä nyt muuttaa ruokavaliota puhtaammaksi).
Jos sulla on taipumusta ylipainoon niin luultavasti juuston syöminen ei sulle sovi, eikä oikeastaan mikään noista listaamistani herkuista... :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et tosiaan taida olla se penaalin terävin kynä?

Ei taida olla sulla paljon aurajuustoa freshimpi verbaalinen lohkaisu siinä käytössä.

Vierailija

Tämä nyt saattaa aiheuttaa pientä pännimistä joillekin, mutta mä olen aina ollut hoikka, välillä suorastaan laiha. Lapsena inhosin aurajuustoa, joten hoikkuuttani ei voi homejuuston piikkiin laittaa. Aikuisena koin valaistumisen, ja aloin syödä paljon erilaisia homejuustoja, edelleen olen hoikassa kunnossa vaikka homejuustot on maistuneet jo parikymmentä vuotta.

Eikä mulla ole koskaan ollut edes hiivaa alapäässä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat