Nyt av-mammat hakemaan Suomen surkein kuski -sarjan talviversioon!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Minä sanoin, että pitäisikö minun hakea, tosissani. Silloin 19-vuotias poikani sanoi, että sinä lennät sieltä ulos ensimmäisenä, jos edes pääset sarjaan. Tuosta tuli hyvä mieli, en minä ehkä niin surkea olekaan. Nykyään olen kyllä ajanut enemmän ja enää en "pärjäisi" vaan todellakin taitaisin lentää nopeasti ulos. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin, että pitäisikö minun hakea, tosissani. Silloin 19-vuotias poikani sanoi, että sinä lennät sieltä ulos ensimmäisenä, jos edes pääset sarjaan. Tuosta tuli hyvä mieli, en minä ehkä niin surkea olekaan. Nykyään olen kyllä ajanut enemmän ja enää en "pärjäisi" vaan todellakin taitaisin lentää nopeasti ulos. 

Ei sinun tarvitsekaan olla surkea kuski, kunhan vain osaat näytellä tosi surkeaa kuskia. Ovathan nuo osallistujat taitamattomia, mutta ohjelma on valtaosin pelleilyä: annetaan huonolle kuskille romuauto ja käsketään ajaa oman henkilöhahmon mukaisesti holtittomasti, kirkuen, kädet silmillä, rattia kääntämättä, yhdellä kädellä ja niin edelleen. Mitä yleisöä kutkuttavampi eli sympaattisempi tai ärsyttävämpi on, sen parempi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan juontaja ja tuomarit samat kuin ennen?

Juuso jatkaa: http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/suomen-surkein-kuski/uutiset/artikkeli...

Tuomareista en tiedä, mutta ihan hyvä, jos sama porukka jatkaisi. Se Tuomo ainakin on toiminut talviajamisen kouluttajana, joten olisiko hän mukana?

Eiks se poliisinainenkin ole joku talviajokouluttaja?

Taitaa kouluttaa muita poliiseja ajamaan, varmaan myös talvikelejä varten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla jännää nähtävää jos kesäkeleilläkään ei auto pysy lapasessa

Isommat turva-alueet?

Valitettavasti järven/meren jäällä ei taida saada ajaa enää. Toisaalta talvi myös antaa luontaiset törmäysesteet eli lumipenkkaa vaan radan varteen ja riittävän monta traktoria/hinausautoa hinaamaan kuskit takaisin radalle :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se blondi olisi kiva saada takaisin. Se rallikuski.

Pieni korjaus: Emma Kimiläinen ei ole ralli- vaan rata-autoilija.

Onks se nyt sitten mukana?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat