Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Aurajuusto olla oikeasti joidenkin ihmisten laihuuden salaisuus?

Vierailija
02.12.2015 |

Mieheni syö joka päivä puoli paketillista Auraa. Myös siskoni syö sinihomejuustoa. Molemmat todella hoikkia.
Onko mahdollista, että kyseisessä juustossa on jokin laihduttava ainesosa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, epäilen. Ylipainoiset ihmiset kuvittelevat aina että ainut syy laihuuteen on joku salainen soppa, tiukka dieetti tai syömishäiriö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on vaan niin saatanan pahaa, ettei sitä voi paljon syödä. Eikä mitään muutakaan, kun suussa on koko ajan paskan maku.

Vierailija
4/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nyt viikon aikana popsinut aurajuustopaketin ja olen laihtunut kilon!

Täytyy olla jokin taika-aine!

Vierailija
5/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on läski, ja syö paljon sini-, viher- ja valkohomejuustoja. Ehkä viher- ja valkohomeet pilaavat tuon hyvän sinihomedieetin?

Vierailija
6/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei.

Vierailija
7/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tosiaan taida olla se penaalin terävin kynä?

Vierailija
8/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, koska korrelaatio ja kausaalisuus eivät ole sama asia, varsinkaan kahden ihmisen otannalla.

Vierailija
9/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siinä mitään laihduttavaa ainesta on. Laihat nyt yleensäkin voivat syödä melkein mitä vain.

Vierailija
10/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Itsekin pysyn hoikkana vaikka syön yli kulutukseni ja juurikin näitä lihottavia juustoja, leivoksia, kermaperunoita, pihvejä, suklaata ja keksejä olen aina syönyt paljon (terveyden takia yritän kyllä nyt muuttaa ruokavaliota puhtaammaksi).

Jos sulla on taipumusta ylipainoon niin luultavasti juuston syöminen ei sulle sovi, eikä oikeastaan mikään noista listaamistani herkuista... :(

Vierailija
11/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tosiaan taida olla se penaalin terävin kynä?

Ei taida olla sulla paljon aurajuustoa freshimpi verbaalinen lohkaisu siinä käytössä.

Vierailija
12/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vois olla, koska en tykkää siitä yhtään. Jos joka ruuassa olisi Aura-juustoa niin syödyt määrät jäis aika pieniksi :)

Vierailija
13/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin erään artikkelin, jossa mainittiin että homejuustot aiheuttavat naisille hiivaa alapäähän!

Vierailija
14/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt saattaa aiheuttaa pientä pännimistä joillekin, mutta mä olen aina ollut hoikka, välillä suorastaan laiha. Lapsena inhosin aurajuustoa, joten hoikkuuttani ei voi homejuuston piikkiin laittaa. Aikuisena koin valaistumisen, ja aloin syödä paljon erilaisia homejuustoja, edelleen olen hoikassa kunnossa vaikka homejuustot on maistuneet jo parikymmentä vuotta.

Eikä mulla ole koskaan ollut edes hiivaa alapäässä.

Vierailija
15/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mun tekee nyt mieli sinihomejuustoa.

Vierailija
16/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistan työkseni Aurajuustoa ja voin paljastaa teille salaisuuden. Siihen lisätään nykyään salaista uutetta, mikä saa ihmisen laihtumaan. Ihan totta, koittakaa vaikka. Jos syötte kaksi pakettia päivässä, niin viikon kuluttua olette laihtuneet 5kg.

Vierailija
17/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm - kun syö hyvin "runsasmakuisia" tuotteita, niitä tarvii syödä vähemmän. Mä olen hyljännyt kaiken mauttoman ruuan ja suosin voimakkaita makuja. Syön tummaa suklaata, kypsää juustoa, mustaherukoita ja semmoista. Mieliteot vähentyneet! En kyllä ole läskitön, mutta normaalipainossa.

Vierailija
18/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se on vaan niin saatanan pahaa, ettei sitä voi paljon syödä. Eikä mitään muutakaan, kun suussa on koko ajan paskan maku.

Sinulla on makuaistissa jotakin vikaa. Ei aurajuusto paskalte maistu, vaan oksennukselta.

Vierailija
19/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

GEENIT.

Suoliston bakteerikanta.

Pyydä sun siskolta paskaa ja työnnä omaan persereikääsi.

Tosin autoimmuunisairaudetkin voivat siirtyä samalla (esim. reuma).

Vierailija
20/24 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekkin tuli paskan maku suuhun aurajuustosta, minulle ei tullut, mutta en ole kyllä paskaa koskaan maistanutkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi