Onko teistä ihan normaalia tiskata pahantuulisena rakkailleen?

ssddf

Minun mieheni tiskaa usein pahantuulisena vaikken olisi tehnyt mitään väärin. Olenko yliherkkä kun epäröin mennä hänen kanssaan kihloihin? Pahoitan mieleni tuosta tiskaamisesta, koska se on mielestäni naisen tehtävä ja kyyneleetkin tulevat joskus, en kuitenkaan ole mikään marttyyri, usein jopa pyrin olemaan näyttämättä että olen pahoittanut mieleni. Pyrin itse olemaan hyvä kaikille ja tekemään kaikki kotityöt, koska mielestäni läheisimmät ovat ne kaikkein tärkeimmät. En vaan tajua miten joku voi tiskata vaimon puolesta, jota rakastaa?

Kommentit (9)

Vierailija

okei, tää on varmaan läppä koko aloitus mutta vastaan kuitenkin.

Aina kun mulla on miehen kanssa riitaa niin mä TISKAAN, saan sillä hyvin purettua negatiivista energiaa. En tajua, enkä voi sietää sitä että mies ajattelee että "marttyyroin" kun rupean tiskaamaan. Tiskaan rauhallisesti mutta tehokkaasti enkä teatraalisesti astioita viskellen. 

Muutettiin toiseen asuntoon ja meillä on nyt pesukone. Tiskaaminen jäi. 

Muuten, meillä mies tiskasi lähes aina edellisessä asunnossa, mieheni on myös ainoa joka täällä imuroi. Mä teen sitten aika paljon muita siivoushommia, kuten pesen vessan. (kunhan ei tarvii imuroida:D)

Niin mikä se sun ongelma nyt olikaan?

Vierailija

Mitä mä just luin? Hei, jos mies ei anna sun tiskaa, niin mitäpä jos tulisit meille "toteuttaa naiseuttas"? Me kun miehen kanssa molemmat toteutetaan itseämme tekemällä mieluummin mitä tahansa muuta kuin tiskaamalla... :D

ölkjhgf

Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin? Hei, jos mies ei anna sun tiskaa, niin mitäpä jos tulisit meille "toteuttaa naiseuttas"? Me kun miehen kanssa molemmat toteutetaan itseämme tekemällä mieluummin mitä tahansa muuta kuin tiskaamalla... :D

Missä asut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt vitsi?

On. Vaihda otsikossa tiskata sanan tilalle tiuksia niin saat toisen ketjun, jota tämä ketju parodisoi!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat