Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lähestyä vanhempaa miestä??

Vierailija

Olen ihastunut tähän mieheen.Itse olen 22-vuotias ja hän 38v.
Hän on kuulemani mukaan sinkku mutta asuu eri kaupungissa.Ajattelin lähettää hänelle viestiä facebookissa ja kertoa, että haluan tutustua paremmin.
En vain keksi mitä kirjottaisin..
En halua kuulostaa liian päälle käyvältä.

Onko teillä ehdotuksia?

Kommentit (14)

m39v

Itse hengailin bilereissulla +20v naisen kanssa tuossa joku aika sitten ja ehdotan että laitat viestiä ja ehdotat tapaamista, syömään, baariin, leffaan tai johonkin?
Polttelisi kyllä hylätä oma vanha loppuunajettu parisuhde ja aloittaa alusta jonkun nuoren naisen kanssa, näyttikin alastomana niin perkeleen hyvälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse hengailin bilereissulla +20v naisen kanssa tuossa joku aika sitten ja ehdotan että laitat viestiä ja ehdotat tapaamista, syömään, baariin, leffaan tai johonkin?
Polttelisi kyllä hylätä oma vanha loppuunajettu parisuhde ja aloittaa alusta jonkun nuoren naisen kanssa, näyttikin alastomana niin perkeleen hyvälle.

Eli mielestäsi on hyvä idea ehdottaa suoraan tapaamista ? Mietin vain mitä hän miettii, kun puolituntematon viestittää..
-AP

Vierailija

Itsevarmuus ja hauskuus puree miehiinkin. Harmillisen moni nainen tosin sekoittaa itsevarmuuden ja kusipäisyyden keskenään ja sitten valittelevat kun miehet eivät halua itsevarmaa ja "älykästä" naista.

Vierailija

Sori nyt vaan, mutta tuskin kovin moni noin paljon vanhempi mies on kiinnostunut noin nuoresta naisesta, ainakaan vakavasti.
M32

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan, mutta tuskin kovin moni noin paljon vanhempi mies on kiinnostunut noin nuoresta naisesta, ainakaan vakavasti.
M32

Mammat yrittää.

Vierailija

Voisit tarjoitua kauppa- tai siivousavuksi. Tai taluttamaan tämän vanhemman miehen suojatien yli, onhan nyt liukastakin. 

Vierailija

Kannattaa olla suht suora. Niitä vaikeasti tavoiteltavia leikkejä ja kiertelyitä ja kaarteluita ei vanhemmat miehet enää jaksa. Annat itsestäsi näin myös kypsemmän ja kiinnostavamman kuvan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisit tarjoitua kauppa- tai siivousavuksi. Tai taluttamaan tämän vanhemman miehen suojatien yli, onhan nyt liukastakin. 

hehe todella hauskaa.......ÄHÄHÄ

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäsi on hyvä idea ehdottaa suoraan tapaamista ? Mietin vain mitä hän miettii, kun puolituntematon viestittää..
-AP

Eiköhän ole ihan innoissaan jos olet sen mielestä, mielenkiintoinen, kiinnostava, kiihottava tai jotain, mutta on mahdollista ettei kiinnostu sinusta yhtään, mistä näitä tietää.
Itse mietin uskaltaisiko tuolle naiselle viestitellä? Tiedän että sen mies on reissussa ja se on töissä viikonloppuna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole ihan innoissaan jos olet sen mielestä, mielenkiintoinen, kiinnostava, kiihottava tai jotain, mutta on mahdollista ettei kiinnostu sinusta yhtään, mistä näitä tietää.
Itse mietin uskaltaisiko tuolle naiselle viestitellä? Tiedän että sen mies on reissussa ja se on töissä viikonloppuna.

Viestitä vain et ainakaan häviä mitään !!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat