Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huom! Kätevä chilisuihke, eikä kallis edes...

Vierailija
02.12.2015 |

Tilasin itse tällaisen. Ihan ruuan maustamiseen, totta kai.

http://www.ebay.co.uk/itm/KISS-THE-DEVIL-Chilli-Fire-Spray-/37148268172…

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko ulkomaalaisen lihan maustamiseen?

Erinomaisesti, juuri siihen sopiva!

Vierailija
62/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ot, mutta mietin tuota lenssukautta, tärkeätähän on pitää omasta nenusta huoli. Ilmojen viilentyessä tahtoo nenu vuotaa ja ajattelin laittaa tiikeribalsamia nenäliinan sisään. Voin lainata sitä jollekin, jos näyttää että joku kaipaa nenu/silmävoitelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi av sallii keskustelun laittomista kyynelkaasusuihkeista?

Muut puhuvat mausteesta, ihan vain lihan maustamisesta, aloita oma ketju jos puhut muusta.

Vierailija
64/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, aloittaja! Olen tykästynyt mausteisiin ruokiin ja etsinyt pidempään emännälle sopivan tymäkkää maustetta. Sitä ei koskaan tiedä, milloin saa mautonta ruokaa kun kylillä liikkuu, joten tuollainen on hyvä pitää aina mukana.

Vierailija
65/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ot, mutta mietin tuota lenssukautta, tärkeätähän on pitää omasta nenusta huoli. Ilmojen viilentyessä tahtoo nenu vuotaa ja ajattelin laittaa tiikeribalsamia nenäliinan sisään. Voin lainata sitä jollekin, jos näyttää että joku kaipaa nenu/silmävoitelua.

Onneksi ei enää eletäkään mitään "tiiliskivi sukkahousuissa" -aikaa, sehän oli silloin kun oltiin "nyrkin ja hellan välissä". Nyt jokainen moderni master cheffi voi valita tikrubalsamia nenäliinaan tai chiliä kalliille tuontilihalle. Minulla on unelma, että jokainen voi nauttia makkaransa ihan oman valinnan mukaan. Ei voi muuta kun ymmärtää maustamista.

Vierailija
66/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi, kolme enää jäljellä :D Brittifirmassa varmaan ihmetellään, mikä chilivillitys Suomeen on yhtäkkiä tullut :D

Vierailija
67/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vautsi, kolme enää jäljellä :D Brittifirmassa varmaan ihmetellään, mikä chilivillitys Suomeen on yhtäkkiä tullut :D

Suomesta on tullut nyt monikulttuurisen ja etnisen ruuanlaiton kärkimaita. Tässä kyllä innovaatiot paukkuu jo uuden Nokian verran. Suomi says welcome kaikille uusille sijoittajille! Sipilä? Soini? Stubbi? Nyt mammoille kiitosta ja viis Michelin tähtee!

Vierailija
68/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ennen mausteita vastaan, lihojen piti antaa olla niin kuin on, antaa kaikkien lihojen kukkia. Mutta nyt kun tätä tummaa lihaa on tullut enemmän Suomenkin markkinoille, olen alkanut ymmärtämään mausteiden päälle, mitä jytympää, sen parempi.

Vierailija
69/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu kokit, 2 enää jäljellä.

Vierailija
70/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää yksi.

Vierailija
71/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DIY-henkisille näyttäisivät myyvän myös kapsaisiiniuutetta, mutta en ehkä itse lähtisi sen kanssa pelleilemään. Minä olen tosin todella tumpelo keittiössä.

http://www.ebay.co.uk/itm/PSYCHO-SERUM-6-4-Million-Scoville-Unit-Extrac…

Vierailija
72/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha! Joku kasvissyöjä vihreä on tullut linjoille alapeukuttamaan mammojen liharuoka-reseptejä. :( Meille on kuule ihan ok jos sinä vaikka tykkäätkin imeä parsaa, mutta olisi soveliasta antaa meidän muiden näin joulun alla kirjoitella siitä, ajaako routa porsaan kotiin, vai saadaanko siitä tehtyä oikeilla mausteilla sopiva seuralaisen suomalaiseen joulupöytään.

Vierailija
73/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Master cheff kestää kyllä noviisikokkien kritiikkiä.

Vierailija
74/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tuolla on maksuvaihto ehdot, minulla ei ole luottokorttia joten jos vain paypal käy jää minun kokkailut tähän, enkä ymmärrä englantia(yritin google translaten avulla jo ) mitä tarkoittaa; Postal order?

Vierailija
75/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tuolla on maksuvaihto ehdot, minulla ei ole luottokorttia joten jos vain paypal käy jää minun kokkailut tähän, enkä ymmärrä englantia(yritin google translaten avulla jo ) mitä tarkoittaa; Postal order?

Postal order on postiosoitus. Ei taida olla täällä enää käytössä?

Tunnetko ketään, joka käyttäisi eBaytä ja voisi tilata puolestasi? Kyllä tuolle firmalle varmasti tulee noita puteleita lisää myyntiin, vaikka tämä erä nyt loppuukin.

Vierailija
76/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.turvakerroin.com

Jos mentholista tykkää.

Vierailija
77/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.turvakerroin.com

Jos mentholista tykkää.

No kun noista oli tänään juuri uutisissa alan ammattikokin selittämänä, että eivät mausta tarpeeksi.

Vierailija
78/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mut eikös noista saa ainakin väriä lautaselle ja vienon tuoksun?

Vierailija
79/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täytyy tilata myöhemmin. Olisi mukava jos mauttomuuksia kohdatessa , voisi ne maustaa sopiviksi.

Vierailija
80/103 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos on itse hengenvaarallisesti allerginen chilille ja muille mausteille? Millä sitten maustetaan?