Super Marjon laihuus

Vierailija

Onko Super sairastanut jonkun taudin vai onko mahdollisesti nytkin sairas kun on oikeasti ihan liian laiha.
Eilen näin tv:ssä ja katseltiin perheen kanssa hänen laihuuttaan. Ei terveen näköinen ollenkaan :(

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

No se haluaa olla tosi timmi. Kai se joksikin sairaudeksi on luokiteltavissa, kun syö varmaan alle 1000 kcal päivässä eikä sekään ole terveellistä ruokaa. Näinhän hän on itse kertonut.

Vierailija

No ainakin kevinin sai aikaiseksi joten kuukautiset eivät ainakaan silloin olleet loppuneet. Eka merkki anoreksiasta. Nyt tilanne voi olla toinen.

Vierailija

Mun silmään hoikan jäntevä kroppa on kaunis  mutta Marjo on mun mielestä liian kuivassa kunnossa. Ulkonäkö nyt on sivuseikka mutta epäilen ettei oo ees tervettä olla noin alipainoinen (ja aliravittu?).

Joskus vuosia sitten katoin sitä ohjelmaa perheestään eikä ne tainnut kertaakaan siinä syödä mitään yhdessä. Aamupalaks tyyliin suklaata ja keksiä ja sit parin tunnin juoksulenkille - ne tytötkin. En ymmärrä.

Vierailija

Olen nähnyt hänet vain jonkin mainoksen vilahtaessa, ja laihuutta enemmän silmääni pisti tuo miestyyppinen hiusrajan pakeneminen. Voiko tuo olla itse aiheutettua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt hänet vain jonkin mainoksen vilahtaessa, ja laihuutta enemmän silmääni pisti tuo miestyyppinen hiusrajan pakeneminen. Voiko tuo olla itse aiheutettua?

Urheilevilla naisilla varsin tavallista. Totta kai naisiltakin tukka lähtee jos hormonitasapaino alkaa muistuttaa liikaa miesten suhteita. Jutta on toinen hyvä esimerkki. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Urheilevilla naisilla varsin tavallista. Totta kai naisiltakin tukka lähtee jos hormonitasapaino alkaa muistuttaa liikaa miesten suhteita. Jutta on toinen hyvä esimerkki. 

Samanlaisia hiusrajoja oli jossakin anoreksiaohjelmassa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia hiusrajoja oli jossakin anoreksiaohjelmassa

Yhtä kaikki: rasva vähenee -> estrogeeni vähenee. Estrogeeni suojelee naisia monilta miehekkäiltä muodonmuutoksilta. Siksi naiset vanhemmiten alkavat yhä enemmän muistuttaa miehiä. 

Q & M ☺

Turha julkkis kuten moni muukin 😨 !
Sen naama on ryppyisempi kuin vanhan miehen kivespussit ja ne ovat ryppyiset kassit 😉
Se kuminaama on vaan saanut ruutuaikaa suhteillaan 😕

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat