Ihanaa kun löysin vihdoin miehen jota ei kiinnosta katsoa urheilua tai puhua autoista

Vierailija

Liikumme kuitenkin paljon yhdessä mutta emme katso koskaan urheilua. Kaikki exät aina naama kiinni ruudussa kun tvstä tuli urheilua eikä tajunneet ettei minua kiinnosta jotkut moottorit.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ei hitto, mä taas en löydä millään miestä joka tietäisi edes jotain sm-liigasta tai osaisi lisätä lasinpesunestettä autoon. Vastaan tulee vaan jotain kasvissyöjänörttejä, jotka kyselee että mikä liikunta tai eivät ole koskaan omistaneet autoa...

Vierailija

Kuka ei osaa lisätä lasinpesunestettä autoon? Sehän on sama asia kuin ettei osaa kaataa mehua juomalasiin. Jos ei osaa, näytä itse, niin osaa sen jälkeen. 

Vierailija

Minulla on kyllä ihan omiakin intressin kohteita ja harrastuksia, joten mieheni voi oikei hyvin sillä aikaa katsella urheilua tai ropata autoa tai jutella em. aiheista kavereidensa kanssa.

Yhdessä ollessamme juttelemme sitten ihan muista, molempia kiinnostavista jutuista tai teemme jotain, mistä kumpikin tykkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Liikumme kuitenkin paljon yhdessä mutta emme katso koskaan urheilua. Kaikki exät aina naama kiinni ruudussa kun tvstä tuli urheilua eikä tajunneet ettei minua kiinnosta jotkut moottorit.

No olipa ne tyhmiä, kun olivat kiinnostuneita sellaisista jutuista, eivätkä yhtään ajatelleet sua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka ei osaa lisätä lasinpesunestettä autoon? Sehän on sama asia kuin ettei osaa kaataa mehua juomalasiin. Jos ei osaa, näytä itse, niin osaa sen jälkeen. 

Tosi helppoa: moottorin päällä iso musta korkki, se auki ja lorotat sinne. Johan taas pyyhkii!

Vierailija

HAH!

Niin minäkin luulin aikoinaan. Mieheni ei ollut liankaan kiinnostunyt jalkapallosta, jääkiekosta jne. Muutaman vuoden kuluttua alkoi kuntoilun vuoksi pelata kaukalopalloa ja jotenkin siinä samalla innostyi seuraamaan telkkarista kaikkia pelejä. Nyt sitten tosiaankin katsoo jalkapalloa ja jääkiekkoa.

Onneksi myös parannuksia on tapahtunut. Tutustuimme 24-vuotiaina. Nyt 52.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, mä taas en löydä millään miestä joka tietäisi edes jotain sm-liigasta tai osaisi lisätä lasinpesunestettä autoon. Vastaan tulee vaan jotain kasvissyöjänörttejä, jotka kyselee että mikä liikunta tai eivät ole koskaan omistaneet autoa...

Se on liiga eikä sm-liiga.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Meillä mies tuijotti aikoinaan formuloita ihan aina. Nykyään ei. Mutta hänellä on omia harrastuksia. Emme varmaan kumpikaan jaksaisi, jos koko ajan pitäisi olla toisessa kiinni. Olemme vielä molemmat lähes koko ajan työreissussa, mutta silti on omat harrastukset molemmilla. Yhteisiäkin toki löytyy. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hanki maalta mies, täynnä landepaukkuja. Ja ei tosiaan ole realistista, että muka kaikki miehet, ketkä kohtaat ovat noin samanlaisia... Tai sit vaan et kelpaa "tosimiehille".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan osaa, ei korttia ja äidilläni ei ole autoa. Eikä miehellä tai veljellä esim.

Vierailija

Musta taas on kivaa, kun miehen kanssa voi lauantaisin katsoa vaikka kolme ottelua Valioliigaa putkeen ja molempia kiinnostaa! Exät huokailivat, puhkuivat ja puhisivat, kun oli niin tylsää. Kaiken lisäksi sain synttärilahjaksi mieheltä liput ja matkan ensi kesän jalkapallon EM-kisojen ekaan semifinaaliotteluun. Olin ratketa onnesta ja jännityksestä. Huippua, kun toinen ymmärtää ja on myös innoissaan.

Vierailija

Mulla on nörttimies eikä todellakaan tuijota urheilua telkkarista, tai jos tuijottaa, katsoo ihan eri lajeja kuin kaikki muut. Joskus ärsyttää, kun haluaisin kattoo jotain lätkän MM-kisoja ja mies huokailee vierestä, että "mitä tota turhaan katot, me on hävitty tää peli". Ja siis häiritsee ihan tahallaan, etten saisi keskittyä peliin.

Autoista se ei tajua mitään. Osaa tankata, lisätä öljyä ja pissapoikaan nestettä, mutta muut hommat pitää käydä huollon kautta. Eikä ole kiinnostunut hankkimaan uutta autoa, vaikka nykyinen on vanha kuin taivas.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat