Mikä on mielestäsi paras tv-sarjan tunnari?
Saa olla vanha tai uusi sarja. Tietty aina parempi, jos nimen lisäksi löytyy linkki YouTubeen.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
White Fang tai suomalaisittain Valkohammas :)
Se on kyllä paras tv-sarja. Musiikillisesti sitä on haukuttu vanhanaikaisesta ja kamalasta musiikista, mutta itse epämusiikillisena en ole asiaa ajatellut. Ehkä sen takia en kuitenkaan maininnut tuota Fang-tunnaria, että sen hienous liittyy enemmän niihin assosiaatioihin kuin itse melodian hienouteen.
Kerran tilasin yhden Fang-DVD:n Amerikasta kun siinä sanottiin että tulee musiikki-CD mukana ja tulikin; valitettavasti se vain oli klassista musiikkia, jolla ei ollut mitään tekemistä itse tv-sarjan kanssa ja vähän petyin.
-Mies 29v + 1v-
Twin Peaks, Game of Thrones, Mad Men, The Sopranos, True Detective, Silta, True Blood
Vierailija kirjoitti:
Downton abbey, Dallas
Kyllä isä osaassa oli kyllä hauska tunnari, pistää aina hymyilyttämään kun sen kuulee :D
Mikä tän suomalaisen tv-sarjan nimi oli? 4 päähenkilöä, mm. Tiina Lymi näytteli.
"
savukala hyvä kala
kapakala makupala
etakoita ihanoita
silakoita vilakoita
vettä perunoita sekaan suolaa hiukan voita
se on nuottamiehen sapuskaa
"
90- luvun alussa tuli suomalainen lemmikkieläinsarja Sydämenvaltajat. Siinä oli ihana musiikki.
Sopranos
Six Feet Under
Silta
Fargo
The Sopranosin tunnari. Ehdottomasti paras.
Ein fall für Zwei eli Kahden keikka!
Vierailija kirjoitti:
The Sopranosin tunnari. Ehdottomasti paras.
Olin justiinsa tulossa kirjoittamaan saman ( ja ihmettelin kun ei tainnut olla mainittu kuin kerran ketjussa ) loistava tunnari !
Toinen mahtava tunnari oli Murharyhmä ( Del Shannonin Runaway ). En voi puhelimella linkittää.
Parhaita:
The Affair, Miami Vice, China Beach, Twin Peaks, Komisario Morse, Siska,Silta, Midsomerin murhat, True Detective...varmaan jäi moni pois...