Ylipainoinen odottaja pilaa lapsensa ja lastenlastensakin terveyden!

Vierailija

"kohdussa epäsuotuisalle aineenvaihdunnalliselle ympäristölle altistunut jälkeläinen on aikuisiällä todennäköisemmin itse ylipainoinen ja välittää sittemmin ylipaino- ja diabetesriskin myös omalle jälkikasvulleen"

http://www.ts.fi/mielipiteet/aliot/833268/Elintapaohjaus+raskausdiabetek...

Kommentit (2)

Vierailija

Enpä pääse lukemaan artikkelia, mutta miten musta tuntuu että epäsuotuisa aineenvaihdunta tuossa meinaa nimenomaan raskausdiabetestä. Olen ollut kolmesti ylipainoinen odottaja enkä usko että aineenvaihdunnallisessa tilanteessa on mitään suurempaa epätasapainoa silloin ollut. Painoa ei paljon tullut raskauksissa lisää ja olo oli hyvä, sokerirasituksissa ei mitään hämminkiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enpä pääse lukemaan artikkelia, mutta miten musta tuntuu että epäsuotuisa aineenvaihdunta tuossa meinaa nimenomaan raskausdiabetestä. Olen ollut kolmesti ylipainoinen odottaja enkä usko että aineenvaihdunnallisessa tilanteessa on mitään suurempaa epätasapainoa silloin ollut. Painoa ei paljon tullut raskauksissa lisää ja olo oli hyvä, sokerirasituksissa ei mitään hämminkiä.

Minäkään en saa linkistä auki kuin otsikon joka kuului näin: Elintapaohjaus raskausdiabeteksen hoidon a ja o
Eli oikein arvasit. Ap voisi puolestaan opetella lukemaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat